lauantai 19. helmikuuta 2011

Etelän huumaa

Pitkästä aikaa taas jotain tekstiä, fantasiaa tällä kertaa.


Olin säästänyt toista vuotta pienistä rahoistani päästäkseni jonnekin,
pois kotoa ja pois ihmisten saatavilta. Halusin nauttia vapaudesta,
auringosta ja omasta rauhasta jossain kaukana kotoa ja nyt vihdoinkin
olin täälä.

Makasin huolettomana hotellin uima-altaan ääressä, kädessä hyvä kirja
ja lasi viilentävää juomaa vierelläni. Aurinko helli ihoani ja olo
tuntui aivan hurmaavalta. Illan lähetessä ja auringon kadotessa
hotellin taakse, kiipesin aurinkotuolistani ja menin huoneeseeni
valmistautuakseni lähtemään illalliselle.

Suihkun raikkaana ehostin itseäni hyvin niukasti, nostin hiukseni ylös
niskasta, ja vedin ylleni hellemekon, joka korosti vartaloani ja sen
kaaria mukavasti. Mutta, minä en ollut täällä ketään muuta kuin itseäni
varten, ja pidin tästä mekosta.

Kävelin rantabulevardia pitkin, etsin itselleni mieleistä pientä
ravintolaa, jossa saisin syödä rauhassa ja juoda pari lasillista
paikallista viiniä. Löysinkin mukavan, hyvin kodinomaisen paikan, ja
istahdin pöytään. Tarjoilija, upea hymyilevä nuori nainen tuli kysymään
tilaustani ja toi minulle sitten karahvissa talon viiniä. Viini maistui
hyvälle kuuman päivän päälle, ja nautin sen hedelmäisestä mausta. Ruoka
oli maukasta ja viinikarahvi tyhjeni kuin itsestään ruoan myötä.

Tunsin olevani pienessä hiprakassa, kun sain maksettua ruokani ja
juomani, ja nousin pöydästä lähteäkseni. Tarjoilijanainen katseli minua
pitkään, kun astuin takaisin nyt jo hämärtyneelle kadulle ja aloin
suunnistaa kohti hotelliani. Olin päässyt tuskin viittäkymmentä metriä,
kun kuulin askeleet viereltäni. Katsoin sivulleni ja näin saman
tarjoilijanaisen kävelevän vieressäni. Nainen hymyili minulle
rohkaisevasti, ja nyökkäsi merkiksi, että voisin jatkaa matkaani, hän
halusi selkeästi saattaa minut hotellilleni. Kohautin olkapäitäni ja
annoin naisen saattaa minut perille. Palasin huoneeseeni ihmeissäni
moisesta huolenpidosta, mutta samalla mielissäni siitä, että nainen oli
niin huolissaan minun pärjäämisestäni.

Seuraava päivä sujui samoin hotellin altaalla, ja illalla päätin mennä
johonkin uuteen paikkaan syömään. Löysin taas hauskan pienen ravintolan
läheltä hotelliani, ja söin hyvällä halulla illallista ja nautin uutta
viiniä. Maksettuani lähdin taas takaisin hotellia kohti. En ollut
päässyt edes kymmentä metriä ravintolasta, kun pimeältä kujalta eteeni
astui mies. Tummasilmäinen, mustatukkainen ja hyvin häijyn näköinen
mies. Miehen kädessä vilahti jokin kiiltävä, jonka epäilin olevan
puukko tai veitsi. Nostin käden kaulalleni ja tuijotin miestä
kauhuissani. Mies nyökkäsi päätään kohti kujaa, ja tönäisi minua
käsivarresta sitä kohti. Kujalle oli pysäköity auto, ja mies ohjasi
minut auton takapenkille. En saanut sanaa suustani, saati että olisin
tajunnut huutaa, olin niin pelosta jähmettynyt.

Auton etupenkillä istui edellisen iltaisen ravintolan nainen, joka oli
saattanut minut hotellilleni. Mutta nyt naista ei hymyilyttänyt yhtään,
vaan hän katsoi kopeasti minua ja käänsi virta-avaimesta auton
käyntiin. Mies veitsineen istui vieressäni takapenkillä ja piteli
painavaa kättään reiteni päällä sanaakaan sanomatta.

Auto liikkui nopeasti pienen kaupungin läpi kohti vuoria, ja lopulta
jostakin portista sisään, pitkää puistotietä pitkin ison talon pihaan
ja pysähtyi siihen. Olin hyvin hämilläni, sillä sanaakaan ei ollut
matkalla vaihdettu, mutta selkeästi pariskunta viestitti silmillään
toisilleen jotain. Mies tönäisi minut autosta ulos, ja naisen perässä
astuin portaat ylös talon ovelle. Ovi aukesi kuin taikakosketuksesta,
ja nainen johdatti minut mies vanavedessäni suureen huoneeseen.

Huone oli kuin suoraan sadusta, suuria isoja sohvia ja kauniita tauluja
ja mattoja. Katselin ihmeissäni ympärilleni, kunnes huomasin
nojatuolissa istuvan jonkun. Nainen tönäisi minut lähemmäs tuolia,
pakotti minut polvilleen tuolin eteen ja nostamaan katsettani. Tuolissa
istui rumin eläissäni näkemäni mies. Tummien silmien katse oli täynnä
... vihaa? katkeruutta? ja samalla uteliaisuutta.

Edelleenkään en saanut sanaakaan suustani. Tuijotin vain miehen
vihaisiin kasvoihin. Mies nosti sormeaan, ja minua uhannut mies
heilautti kääntöveistään, jolla leikkasi hameeni olkaimet poikki. Hame
tipahti syliini ja paljasti minut miehen likaiselle katseelle. Yritin
peitellä itseäni käsilläni, mutta veitsimies tarrasi hiuksiini kiinni
ja pakotti käteni alas. Tuolissa istuva mies liikahti hieman eteenpäin,
ja nyt huomasin, että hän oli aamutakkinsa alla aivan alasti. Takin
alta paljastui miehen kalu, joka seisoi järkähtämättä kohti kasvojani.
Veitsimies tönäisi minua lähemmäs kalua ja työnsi päätäni sitä kohti.
Yritin työntyä tuolista tukien kauemmas, mutta tunsin miten kylmä teräs
painautui kaulaani vasten.  Ymmärsin viestin erittäin hyvin.

Avasin suuni ja otin miehen kalun huulieni väliin. Veitsimies laski
irti päästäni, jotta toinen mies saattoi ottaa hiuksistani kiinni ja
painaa suuni syvälle nivusiinsa. Kova kalu painoi kurkkuani niin
syvälle, että tunsin, miten viini kohosi jo kurkkuuni yökkimisen
mukana. Mutta mies ei välittänyt yökkimisestäni sen enempää kuin
suuhuni nousseesta oksennuksesta. Armotta mies nussi suutani, kuolan ja
oksennuksen valuessa suustani ja kyynelten silmistäni.Välillä mies
hellitti otteensa, mutta vain läväyttääkseen minua poskelle ja taas
upottaessa kalunsa kurkkuuni korinani saattelemana. Lopulta mies
laukesi syvälle suuhuni ja kasvoilleni. Spermaisen kalunsa mies pyyhki
nyt jo irralleen valuneisiin pitkiin punaisiin hiuksiini.

Välittömästi laukeamisen jälkeen veitsimies nappasi minua hiuksista
kiinni ja riuhtaisi minut nojatuolin edessä olevalle pöydälle
selälleen. Jalkani levitettiin ja sidottiin tiukasti pöydän jalkoihin
ja käteni samoin pöydän toisiin jalkoihin. Hellemekko roikkui vatsani
päällä, paljastaen rintani miesten julkeille katseille. Veitsimies
nosti hameeni helmaa ylemmäs paljastaen pienet pöksyni, jotka vielä
peittelivät minun kalleintani. Nainen seisoi taka-alalla, mutta hänen
katseestaankin saatoin lukea, miten kiihottunut hän oli edessään
näkemästään. Riuhdoin itseäni naruissa, jotka puristuivat syvemmälle
ranteisiini mitä enemmän riuhdoin. Ja kaikki, mitä minulle oli joskus
opetettu siitä, miten raiskaajiin piti suhtautua unohtui mielestäni.
Minä riuhdoin, anoin, itkin, rukoilin. Mutta aneluni menivät kuuroille
korville, ja ilmeisesti nojatuolimies sai tarpeekseen, sillä hän
kivahti jotain veitsimiehelle.

Yhdellä repäisyllä mies kiskaisi pöksyni rikki ja työnsi mytyn suuhuni.
Nyt olin vielä tukehtua omiin pikkareihini. Ja paljaaksi ajeltu pilluni
oli noitten miesten likaisten katseitten armoilla. Kyyneleet valuivat
poskilleni, ja kiskoin edelleen käsiäni kivusta välittämättä.

Nainen astui miehen kehotuksesta lähemmäs minua. Hän nuoleskeli
huuliaan kiihottuneen näköisenä. Minä puistelin päätäni ja revin ja
riuhdoin itseäni, mutta turhaan. Nainen laskeutui levälleen
levitettyjen jalkojeni väliin ja  katseli rakastuneen ja kiihottuneen
näköisenä paljasta pilluani. Varovasti nainen nosti toisen kätensä
pilluni päälle ja levitti sormillaan häpyhuuleni paljastaen pilluni
nojatuolissa istuvalle miehelle. Mies nyökkäsi, ja nainen työnsi
sormensa hitaasti pilluni huulien väliin, hyväili pehmeää ja kosteaa
lihaa sormillaan ja upotti sitten sormensa syvälle sisääni. Jähmetyin
paikalleni ja pidätin hengitystäni. Naisen sormi liikkui hitaasti
sisälläni, tutkien ja tunnustellen, hellästi ja varovasti. Kuuma
hengitys tuntui klittallani, kun nainen laski huulensa ja kielensä sen
päälle. Hitaasti kieli liikkui klittallani, samalla kun sormi tutki
pilluani. Minä tunsin kiihottuvani tahtomattani, naisen kosketus oli
niin hellä ja kielen hyväily suorastaan poltti klittaani.

Veitsimies siirtyi pääni viereen ja pakotti suuni auki ja otti
pikkarini pois sieltä sitten työntyen kalullaan suuhuni. Samalla mies
katseli, miten nainen edelleen hyväili minua. Nainen jatkoi upottaen
pilluuni toisenkin sormen ja alkoi vaativasti nussia sormillaan
pilluani kielen nopeuttaessa liikettään kovalla klittallani. Mies nussi
suutani naisen sormen tahtiin, puristeli vapaalla kädellään rintojani
ja työntyi syvemmälle ja syvemmälle kurkkuuni. Naisen sormet ja kieli
tuntuivat niin hyvälle, että en voinut enää pysyä paikallani, vaan
vastasin sormen työntöihin lantiollani. Nojatuolissa oleva mies
kuiskasi jotain naiselle, joka lisäsi vielä yhden sormen pilluuni ja
tunsin, miten orgasmini läheni. Työnsin lantiotani nopeammin naisen
kasvoja vasten, sormia vasten ja ahmin samalla veitsimiehen kullia
syvemmälle suuhuni.
Laukeamiseni oli kuin räjähdys, se lähti vatsani pohjasta ja työntyi
kohti naisen sormia ja kieltä. Olin kuin tulessa, heittelin päätäni
puolelta toiselle ja korisin ääneen.

Nainen siirtyi pillultani pois, tehden tilaa nojatuolimiehelle, joka
tunki nyt jo taas kovan kullinsa syvälle vielä kouristelevaan pilluuni
ja alkoi naida minua vaativin pitkin työnnöin. Mies suussani ei enää
kestänyt, vaan laukesi suuhuni ja rinnoilleni pitkin ja kuumin
ruiskauksin. Nainen nousi heti lattialta nuolemaan spermaisia rintojani
ja kasvojani, ja suutelemaan minua kiihkeästi. Vastasin naisen
suudelmiin nälkäisesti nojatuolimiehen nussiessa minua yhä vain
nopeammin. Kun mies sitten saavutti huippunsa, hän laukesi päälleni
roiskien spermansa vatsalleni ja rinnoilleni.

En ehtinyt toipua yhtään kun nainen nousi päälleni tarjoten pillunsa
suuni päälle. Käänsin pääni pois, sillä en ollut koskaan ollut naisen
kanssa, mutta veitsimies tarrasi hiuksiini kiinni ja vilautti veistään
silmieni edessä, kuin muistutukseksi, että kannattaa totella.
Vastahakoisesti avasin suuni ja annoin naisen laskeutua huulieni ja
kieleni päälle. Naisen pillun suolainen haju tunkeutui nenääni, ja
tunsin kielelläni saman maun, joka omastani oli minulle tuttu. Nainen
levitti pillunsa huulet niin, että klitoris paljastui kovana nappulana
eteeni. Otin sen huulieni väliin ja imin sitä hetken. Nainen pyöritti
pilluaan suuni päällä ja voihki ääneen kieleni tutkiessa klitorista.
Upotin kieleni syvälle pilluun ja nussin sillä naisen pillua, ja nainen
liikutti lantiotaan naamaani vasten. Tunsin, miten kosteus levisi
kasvoilleni, naisen valuessa mehujaan kiimoissaan.

Veitsimies siirtyi naisen taakse, siis minun mahani päälle, työnsi
naista eteenpäin, ja tunkeutui tämän pilluun kalullaan samalla kun
naisen klitta oli edelleen suuni edessä. Veitsimies nussi naista
samalla kun minä nuolin tuota kiimaista pillua kielelläni. Nainen
laukesi kasvoilleni, ennenkuin mies ehti edes kunnolla päästä alkuun ja
nainen nousi pois kasvojeni päältä.

Veitsimies irrotti köyteni, ja kiskoi minut pystyyn. Mies käänsi minut
ympäri, perse pystyssä kohti itseään, ja nojatuolimies nappasi
niskastani kiinni ja painoi suuni taas kullilleen. Veitsimies työntyi
pilluuni samalla kun nojatuolimies nussi suutani. Kun olin saanut
nojatuolimiehen kullin taas pystyyn, veitsimies käänsi minut ympäri ja
istutti perse edellä miehen syliin. Nojatuolimiehen kulli upposi
peppuuni yhdellä työnnöllä ja veitsimies asettui eteeni ja alkoi
työntyä pilluuni levittäen ja halkoen minut heidän väliinsä. Nyt olin
täynnä näitä kahta miestä, jotka kuin yhdestä päätöksestä, nostivat
jalkani ylemmäs. Veitsimiehen liikkuessa sisälläni ja nostellessa
persettäni nojatuolimiehen kullin päällä, minä tunsin, että en pystyisi
estämään tulevaa orkkuani, vaan laukesin näitten miesten nussiessa
minua kuin viimeistä päivää. Veitsimies painoi kätensä suutani vasten,
kun huusin nautinnosta miesten halkoessa minua orgasmin kouristellessa
pilluani.  Kun miehet lopulta laukesivat, toinen pilluuni ja toinen
suoleeni, ja päästivät minut irti, valuin lattialle nojatuolimiehen
jalkoihin huohottaen edelleen nautinnon kouristellessa pillussani.

Nainen auttoi minut ylös ja johdatti kylpyhuoneeseen pesulle. Kun sain
vihdoin itseni pestyä ja kietouduttua pehmeään aamutakkiin, astelin
näiden kolmen luokse. Keskustelimme pitkään siitä mikä sessiossa oli
ollut hyvää ja huonoa, ja sitten veitsimies ja nainen saattoivat minut
autolla hotellilleni takaisin. Tyydytettynä ja väsyneenä painauduin
vuoteeseeni, ja kiitin itseäni siitä, miten onnellinen olin, kun olin
löytänyt nämä ihmiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti