keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Puhelinseksiä ;)

Tässä ihan livekokemusta, naiselta joka ei pidä puhelinseksistä *hymy*



Kerta kerralta tekstiviestisi käyvät aina vaan kiimaisemmiksi. Tunnen
itsekin, miten sinä kiihdyt ja kiihdyt vaan enemmän ja enemmän.

Lopulta puhelin soi, luen siitä nimesi, ja vastaan. Odottaen. Valmiina.
Tahdon kuunnella, vaikka en puhelinseksistä välitäkään. Haluan silti
kuulla, miten sinä laukeat minulle. Miten runkkaat ja huohotat. Kuulen,
miten hengityksesi muuttuu katkonaisemmaksi ja nopeammaksi.

Sinä kuiskailet minulle, miten nussit minua. Kovasti. Takaapäin.
Tukistat. Satutat. Fistaat. Ja minä kuuntelen. Sinä ajat itseäsi
huipulle, kiimainen ihana mies. Ja samalla, kun  kuiskailet
rivouksiasi, sinä runkkaat itsesi kliimaksiin, tulet huohottaen,
lennätät spermasi ties monennettako kertaa oman kätesi avulla ja annat
minun kuulla sen.

Ihana kiimainen mies. Niinhän sinä minut valloititkin. Olemalla niin
eläimellisen kiimainen. Sellainen kiima kiihottaa minua. Uskomattoman
kiihkeä, aina valmis, kulli kovana ja vaativana.

Ja kaikki se mitä sinä olet luvannut minulle tehdä. Se tekee minut
melkein yhtä kiimaiseksi kuin sinutkin. Haaveilen siitä, millaista se
on kun tapaamme uudelleen. Se voi olla pelottavaa, kuumaa, polttavaa
kiimaa.

Tänään sinä olet taas tekstannut minulle. Olet kiimassa, aivan
eläimellisessä kiimassa. Etkä voi nussia ketään, et tällä kertaa. Sinun
on vain tyydyttävä kiusaamaan itseäsi kirjoittamalla minulle,
kyselemällä minun panoistani. Siitä miten nautin yhden miehen kanssa,
miten toinen mies on minut ottanut ja nussinut. Miten minä olen joltain
muulta imenyt kullia kiimoissani, niellyt spermaa ja antanut panna
itseäni peppuun. Näillä ajatuksilla sinä piiskaat ja kidutat itseäsi,
minun kiimainen sonnini.

Anelet tekstiviestillä edes kuvaa paljaaksi ajellusta pillustani, että
sinulla olisi jotain mille runkata. Jokin saa minut heltymään, kuvaan
pilluani sinulle ja lähetän kuvia. Joita sinä et kuitenkaan saa.

Ja sinun kiimasi, sinun tarpeesi, se vain kasvaa. Kerta kerran jälkeen
sinä muutut aina vain vaativammaksi. Kaipuu toistemme kehoille alkaa
olla molemmille liikaa. Kauanko tätä vielä kestää, tätä piinaa ja
odotusta?

Odotan jo puheluasi, ja sitten sinä soitat. Hymyilen, olen varma, että
saan kuunnella sinun kiimaisen, nopean, salaisen runkkauksesi äänet.
Mutta ei. Sinä yllätät minut.

Vaadit minua runkkaamaan itsellesi. Anot, pyytelet, suorastaan
rukoilet. Ja minä kieltäydyn. En suostu, en halua, en pysty. Ja sinä
pyydät uudelleen. Ja rukoilet vaikka feikkaamaan. Esittämään sinulle,
miten upotan sormeni pilluuni, märkään ja odottavaan pilluuni, joka on
ollut kostea siitä asti, kun otin sinulle ne kuvat.

Lopulta, kosketan klittaani, se sävähtää kosketustani. Ja pillun huulet
odottavat avoimina sormeani. Hieron hetken klittaani. Sinä puhut
edelleen, pyytelet minua hyväilemään itseäni edes hetken. Haen leluni,
vähän liukastetta.

Ja sitten, minä nautin. Hyväilen itseäni, hieron herkkää klittaani
ihanalla väristimelläni. Ja huohotan ja uikutan sinulle puhelimeen.
Voihkin ääneen nautinnosta, jota tuo pieni lelu minulle tuottaa. Sinä
kuuntelet, miten minun voihkimiseni, minun huohotukseni kiihtyy. Sanon
sinulle, että tämä ei kestä kauaa. En kestä, en pysty kauaa estämään
itseäni laukeamasta värisevän kiihottimen hieroessa klittaani, armotta.

Sitten, tunnen miten kuumuus lähtee jostakin syvältä, klittani
viestittää sykkimällä, että nyt en enää voi palata. Orgasmi tulee,
vyöryy polttaen klittalta vatsanpohjaan. Painan jalkojani toisiaan
vasten, kiihotin yhä klittan päällä. Ja uikutan sinun korvaasi, uikutan
ja voihkin. Ja sinä kuuntelet, miten laukean sinulle. Sinun kiimainen
narttusi. Kaikista vastusteluista huolimatta minä suostun tyydyttämään
itseni sinulle.

Jään huohottamaan sohvalle. Sinä suljet puhelimen. Hetken päästä, kun
vähän olen toipunut, puhelimeen tulee lyhyt viesti:"Kiitos." Minä
hymyilen. Miten sinä voitkaan tehdä minusta tällaisen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti