keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Iltakahvilla ;)

Livetarina heti edellisen perään. Niin, en ole kuollut, vaikka tämä onkin ollut kirjoittamisen suhteen hiljainen vuosi. Ei vaan ole ollut kirjoitettavaa. Kaikista panoista te tuskin haluatte lukea, tulisi turhan yksitoikkoista. :)


Tulipa juotua oikein "kunnon" kahvit tänään. Kolmen tunnin lämmittelyn jälkeen ne kyllä maistuivatkin. Niin kuin kaikki märkä.

Piti siis mennä kahville. Mutta. Kun katsoo toisen kiimaisiin silmiin sukkahousut puolikintuissa, niin eihän siitä pääse kuin yhteen suuntaan. Sänkyyn.

Perkele, että voi tuntua hyvälle, kun toinen oikeasti nauttii kehostasi ja kiimastasi. Miten niin minä olisin erilainen kuin muut naiset?

Suuteleminen.....huh. Housut kastuu vieläkin pelkästä ajatuksesta. Se miten vaativasti huulet painuu huulille, kieli tunkeutuu huulien väliin. Hampaat tarraa huuliin ja kieleen kiinni. Ja silmät katsovat syvälle silmiin kertoen siitä halusta, jota toinen tuntee.

Kynnet painuu pakaroiden ihoon, hampaat tarraa kiinni rinnan ihosta ja kynnet nännistä. Värisen siinä otteessa, huokailen nautinnosta. Kuuntelen miehen puhetta siitä, miten ihana perse minulla on. Kiihottavaa. Miten ihanasti minun rintani täyttävät kädet. Tunnen itseni NIIN naiseksi. Niin halutuksi ja niin himoituksi.

Sängyssä istun miehen päällä. Mies on vielä päällystakissaan, sillä meidänhän piti lähteä heti. Hieron pikkareitten peittämää pilluani miehen farkkujen sisällä pullottavaa kyrpää vasten. Sukkahousut ovat edelleen puolessa kintussa.  Muistan, miten hyvälle miehen kyrpä tuntuu upotessaan märkään pilluuni. Ja hinkkaan lisää.

Miehen kädet nostavat rintsikat rintojeni päältä pois, hampaat tarraavat nänniin kiinni. Sormet painuvat rintojen pehmeään lihaan syvälle. Painan taas lantiotani uudelleen kyrpää vasten.

Kiskon miehen takkia pois. Lähtee takki, housut, paidat, boxerit. Ja minulta sukkahousut ja pikkarit lentää samaan pinoon. Tarjoan itseäni tuolle kyrvälle.

Ensimmäisellä työnnöllä kyrpä uppoaa syvälle minuun ja päästän huulieni välistä pitkän huokaisun. Nussiminen on yhtä tulta ja tappuraa. Rajua, kiimaista, jopa omalla tavallaan väkivaltaista. Miehen hampaat uppoavat vuoroin kaulaani, vuoroin rintaani. Ja kädet puristuvat vuoroin reisieni herkkään ihoon, vuoroin hiuksiini. Pyydän lisää kyrpää, enemmän ja rajummin. Ja saan myös. Välillä mies vetää kyrpänsä ulos minusta vain kuullakseen minun anovan lisää. Kämmenet lävähtelevät pakaroilleni.

Mies on aina osannut saada minut roiskimaan. Sormien työskentely on kuin taidetta, oikea paikka pillussani löytyy heti. Makaan mahallani, ja vuode kastuu, kastuu ja kastuu. Minä uikutan nautinnosta ja hakkaan vuoteeni päätyä käsilläni, upotan punaiset kynteni sen pintaan. Uudelleen ja uudelleen mies saa minun patoni auki. Huoneessa tuoksuu kiimainen squirttimehuni voimakkaasti. Nuolen miehen sormista kosteuttani. 

Taas saan kyrvän sisääni. Takaapäin. Märkään ja kutsuvaan pilluuni. Minua nussitaan edelleen rajusti ja minä nautin. Olen nainen. Olen niin täynnä kyrpää ja haluan vaan lisää. Ja saan myös. Ihanaa täyttävää kyrpää.

Makaamme hiestä märkinä squirttimehuista märässä vuoteessani. Ihmettelemme, miten kiima vie meitä joka kerta mukanaan täysin estoitta. Minun on helppo vastata kiimaan ja haluun, jota mies minulle osoittaa, sillä tunnen aivan samoin häntä kohtaan. Liekkiä ei vaan voi sammuttaa. Se lietsoo meitä molempia kuumuudellaan.

Kolme tuntia myöhemmin me vihdoin istumme kahvilla. Minä tukka pörrössä. Kaula täynnä jälkiä miehen hampaista. Ja janoten lisää....

4 kommenttia:

  1. Fistausta ja ruiskauksia. Tahtoo itsekin antaa sinulle. Miten sinuun saa yhteyden?

    VastaaPoista
  2. Huh, kuvittelin itseni tarinan miehen asemaan ja pakkohan siinä oli alkaa...ter. monkey89

    VastaaPoista
  3. Kiitos. Parasta palautetta kirjoittajalle, että tarina kiihottaa :)

    VastaaPoista