torstai 7. tammikuuta 2010

Ilta kolmestaan

Fantasia unelmieni miehen fantasiasta ; )


Päivällinen oli ollut oikein onnistunut, olimme istuneet, syöneet ja nauttineet viiniä. Jutelleet ja tutustuneet toisiimme. Meillä oli oikein viihtyisää, nautimme toistemme seurasta todella paljon ja tunnelma oli ihan oikea seuraavaa siirtoa varten.

Tähän oli tultu sen vuoksi, että sinä olit ihastunut. Sinä halusit tämän ihastuttavan naisen, joka istui pöydän toisella puolella, vastapäätä minua. Miellyttävä, oikein kaunis ja fiksu nainen. Ja kaiken lisäksi minäkin olin ihastunut häneen. En seksuaalisesti, mutta nainen oli todellakin niin miellyttävä, että en enää yhtään ihmetellyt, että sinä halusit hänet. Tunsin pientä mustasukkaisuutta siitä, että sinä olit niin kiinnostunut naisesta, mutta silti olin onnellinen siitä, että sinä halusit jakaa tämän kokemuksen minun kanssani.

Maksoit laskun, autoit takit meidän yllemme, tilasit meille taksin ja lähdimme kotiin. Näin oli jo ennalta sovittu. Kotona oli odottamassa kuohuviiniä, ja tunnelmamusiikki kynttilänvalossa kruunasi kaiken, mihin ilta oli kääntymässä.

Istuin sohvalla, ja katselin kuinka te tanssitte. Hitaasti, lähellä toisianne, sinun kätesi hyväili hellästi naisen selkää. Nainen kohotti katseensa silmiisi ja te suutelitte toisianne. Hymyilin sinulle, sillä katsoit minua silmiin samalla kun te suutelitte. Tunsin itseni onnelliseksi nähdessäni katseesi, sillä se kertoi sinun tunteistasi. Sinä nautit, sinulla oli kaksi naista lähelläsi, kaksi sinulle tärkeää naista.

Istuitte sohvalle minun viereeni. Sinä meidän naisten väliin. Kumarruit vuorotellen meidän molempien puoleen ja suutelit meitä. Naisen huulien maku siirtyi minunkin huulilleni sinun välitykselläsi. Hitaasti hyväilit meitä molempia vuorotellen ja me suutelimme sinua. Avasin solmiosi ja vedin sen pois kaulastasi. Samalla toinen nainen availi hitaasti paitasi nappeja hyväillen rintaasi pitkillä hyvin hoidetuilla sormillaan. Sinä suljit silmäsi ja nojauduit sohvan selkänojaa vasten.

Paita lähti päältäsi ja me hyväilimme rintakehääsi. Välillä katselin miten naisen huulet liukuivat pitkin rintakehääsi ja vastasin hänen liikkeisiinsä toiselta puolelta. Sinä hyväilit silmät ummessa meitä, hiuksia, olkapäitä, rintoja paitojen lävitse. Ja nautit kahden naisen huomiosta. Minä siirryin hieman taka-alalle, annoin naisen tehdä aloitteen seuraavasta liikkeestä. Hän nousi sohvalta seisomaan ja alkoi hitaasti riisua vaatteita yltään. Seurasin, miten paita ja hame putosivat lattialle paljastaen pienet rintaliivit ja pitsiset alushousut. Ja sukkanauhoilla kiinni olevat sukat. Kauniit pienet rinnat liivien sisällä odottivat kosketustasi ja nainen laskeutui sinun syliisi istumaan kasvot sinuun päin.

Sinä kohotit kätesi rinnoille, hyväilit niitä liivien läpi ja suutelit naisen kaulaa ja näykit korvanlehteä hellästi. Nainen sulki silmänsä ja antoi sinun kosketella itseään huokaillen hiljaa mielihyvästä. Minua kiihotti katsella teitä kahta. Te olitte jotenkin niin eroottisen näköisiä siinä sylikkäin, että minun oli pakko suudella sinua huulille, ennenkuin nousin sohvalta ylös ja menin makuuhuoneeseen avaamaan vuodetta.

Olin saanut vuoteen avattua ja riisuttua itseni, kun sinä kannoit naisen sylissäsi huoneeseen. Laskit hänet hellästi vuoteelle ja tulit luokseni. Kiersit kätesi ympärilleni ja suutelit minua. Nyt suudelmassa oli jo tunnetta, voimaa ja intohimoa. Nainen makasi vuoteella ja odotti. Laskeuduin polvilleni eteesi ja avasin housujesi vetoketjun. Riisuin housusi ja sukkasi, ja ohjasin sinut vuoteelle naisen viereen.

Nainen nousi yllesi suutelemaan sinua, ja minä laskeuduin jalkojesi väliin ja aloin hyväillä seisovaa kaluasi alushousujen läpi. Se tuntui niin kovalle, niin kuumalle. Nainen suuteli sinua edelleen, nyt kiihkeämmin ja samalla riisuit hänen liivinsä ja tartuit hänen paljaisiin rintoihinsa. Nainen värisi kosketuksestasi ja huokasi ääneen. Sinä kohotit päätäsi ja otit toisen rinnan huuliesi väliin ja imit nänniä vaativasti. Nainen huokaili vielä äänekkäämmin.

Minä olin ottanut kalusi esiin housujen sisältä ja aloin hitaasti suudella sen vartta ja kärkeä. Hyväilin sitä kielelläni, ja upotin sen sitten suuhuni. Samalla sinä nostit naisen ylemmäs päälläsi, jotta saisit hänen rintansa suuhusi ja kätesi vapaiksi tutkimaan naisen vartaloa muulla tavalla. Kätesi vaelsi selkärankaa pitkin pakaroiden päälle ja ujutit sen pikkuhousujen sisään. Nainen päästi syvän huokauksen sinun löytäessäsi naisen kuuman ja kostean kolon. Sormesi upposi naiseen syvälle ihan silmieni edessä, sillä imin edelleen nyt jo kovasti sykkivää kaluasi. Nainen painautui kättäsi vasten ja liikutti lantiotaan sormeasi vasten huokaillen syvään.

Näky oli kiihottava. Nainen liikutti takamustaan sinun kättäsi vasten, sinä imit hänen rintojaan silmät ummessa ja minä imin sinun sykkivää kaluasi. Päästin irti kalustasi, ja sinä työnsit toisella kädellä naista laskeutumaan alemmas. Nainen laskeutuikin kalusi päälle ja minä autoin sinua ujuttamaan sen naisen kosteaan reikään. Nainen istui kalusi päälle ja nousi ylös. Sinä katsoit minua silmiin ja nousin ylemmäs vuoteella.

Asetuin kasvojesi päälle hajareisin, selkä naiseen päin ja asetuin suusi päälle jalat levällään. Sinun kielesi alkoi tutkia tuttuja paikkojani samalla kun nainen selkäni takana alkoi liikkua hitaasti päälläsi. Tunsin kielesi sisälläni syvällä, sinä nuolit minua ja upotit kielesi yhä syvemmälle sisääni. Nainen huohotti yhä äänekkäämmin takanani, ja tunsin miten naisen kädet kietoutuivat takaapäin rinnoilleni. Minä jähmetyin hetkeksi, sillä minua ei ollut koskaan koskenut yksikään nainen, mutta jotenkin naisen kosketus, tilanteen aiheuttama lataus ja sinun kielesi sai minut unohtamaan ujouteni, ja annoin naisen jatkaa rintojeni hyväilyä.

Ei mennyt kauaakaan, kun naisen huohotus selkäni takana, sinun kielesi sisälläni ja naisen kädet rinnoillani saivat meidät kaikki kolme laukeamaan. Ensin minä laukesin suutasi vasten, lysähdin sängyn päätyä vasten. Nainen ratsasti nyt aivan hurjana sinun päälläsi, ja sinä yritit haukkoa henkeä allani samalla kun itse laukesit naisen sisälle. Ja heti sinun perääsi myös nainen laukesi vapisten koko ruumillaan ja lysähti minun selkääni vasten.

Hitaasti laskeuduin alas kasvoiltasi, sinun viereesi ja nainen lysähti sinun rintaasi vasten voipuneena. Suutelin sinua hellästi ja kiedoin käteni teidän molempien ympärille.

2 kommenttia:

  1. Mahtavia tarinoita, aivan uskomattomia. Toivoisi itellekin vastaavia kokemuksia ja fantasioita. Näitä lukee mielellään ja saa halut kasvamaan. Kaikki sun tän vuoden jutut haluis ite kokee. Jatka samaan rataa vaan.

    VastaaPoista