maanantai 4. tammikuuta 2010

Kimppakivaa fantasiaa

Fantasiaa taas pitkästä aikaa... ; )


Tunsin itseni tosi täydeksi. Ja ansiosta. Olin ollut tottelematon, ja siitähän seuraa rangaistus. Niinkuin kuuluukin, silloin kun leikki menee tätä rataa kuin tänä iltana. Jaa millä tavalla täydeksi? No, olit laittanut minulle tapin. Ja ei minkään pienen tapin, vaan sen keskikokoisen, joka saa pepun venymään ja istumisen olemaan yhtä kidutusta.

Istuin baaritiskillä. Tiesin, että sinä olet pöydässä selkäni takana ja seuraat tarkkaan mitä narttusi tekee. Istuminen baarin kovalla jakkaralla tappi pepussa ei todellakaan ole mikään nautinto, ja minun teki mieli nostaa välillä toista tai toista kankkua ylös ja helpottaa oloani. Mutta en uskaltanut, sillä en tiedä millaisen rangaistuksen siitä saisin. Peilin kautta näin sinun hymyilevän minulle, pirullista mutta silti rakastavaa hymyäsi.

Baaritiskiin nojaili muutama mies, mutta ei yhtään sellaista mikä minua olisi kiinnostanut. Joten join hitaasti viinilasistani siemauksia ja jatkoin seuraamista. Tuttu ääni kuului korvani vierestä. "Mitäs sinä täällä yksinäsi istut?", kysyi eräs entinen miesystäväni. "Voi helvetti", ajattelin mielessäni, mutta hymyillen vastasin:" Mitäs tässä, viiniä lipittelen vaan. Entäs itse?" Samalla vilkaisin peiliin ja voi itkujen itku. Sinä nyökkäsit päätäsi. Yritin viestittää sinulle, että ei, ei tätä miestä, mutta sinä nyökkäsit uudelleen, ja nyt hieman kireämpi ilme kasvoillasi. Tuttu mies jutteli kaikenlaisia liirumlaarumeita ja minä kuuntelin ja vastailin, samalla miettien kuumeisesti, että miten esitän asiani miehelle.

"Oletpas sinä ajatuksissasi tänään. Mikäs sinua nyt oikein vaivaa, kun yleensä sinulta ei meinaa suunvuoroa saada?", mies kysyi minulta kummastuneena. "Minut on tapitettu", minä tokaisin miehelle. "Mitä on?", mies kysyi. "Tapitettu, ja minun pitäisi iskeä sinut mukaani nyt naimaan minun kanssani. Minun mieheni käskee niin", sanoin vaivautuneena miehelle. Mies alkoi nauraa kovaan ääneen. "No, olisit heti sanonut, että olet naimista vailla, kyllä minä voin auttaa. Sinun kanssasi naiminen on aina ollut nautinto", mies sanoi minulle. "Joo, mutta tänään siihen naimiseen liittyy muitakin kuin minä ja sinä", sanoin miehelle, nyt jo korviani myöten punastuneena. "Niinkö? Keitäs muita siihen liittyy?", mies kysyi uteliaana ja kääntyi katsomaan baarissa ympärilleen.

Sinä kohotit lasiasi pöydän äärestä ja viittasit miestä tulemaan luoksesi. "Jahas", mies sanoi, otti lasinsa ja nousi ylös: "Sinun kaverillasi taitaa olla asiaa minulle", mies jatkoi ja meni menojaan sinun pöytääsi kohti.

Minä istuin edelleen baaritiskillä. Viereiselle tuolille istui voimakkaasti hajuvedelle haiseva tumma nainen. Tilasi paukun ja kääntyi sitten minun puoleeni. "Sinun miehesi käski minun tulla kysymään sinulta, että mikä helvetti sinua oikein keikuttaa sitä tuolia vasten niin levottomasti?" Tuijotin naista hetken suu auki. Näinkö tämä leikki menisikin? Sinä siis valitsit myös sen naisen, joka mukaan lähtee. No, minähän menen sinun käskyjesi mukaan, joten vastasin naiselle: "Mies tapitti minut lähtiessä." "Siis mitä teki?", nainen kysyi minulta. "Työnsi peppuuni anaalitapin, ja sen kanssa istuminen on aika epämiellyttävää. Siksi en osaa olla paikoillani", vastasin naiselle. Nainen hymyili hetken minulle sen näköisenä, että puhun ihan sekavia, ja kysyi sitten: "Mitäs sinä teit, että sellaisen rangaistuksen sait?" Menin ihan sanattomaksi. Nainen ei todellakaan näyttänyt miltään seksin ylipapittarelta, mutta ei ilmeisesti ollutkaan mikään eilisen teeren tyttö näissä asioissa. "No, en osannut olla hiljaa tänään, kun mies nai minua, vaikka käskettiin olemaan, eli olin tottelematon", vastasin nolona. "No, sait sitten ansiosi mukaan", nainen tuumasi ja joi lasinsa tyhjäksi. Minäkin kulautin viinilasini tyhjäksi, ja kun käännyin, molemmat miehet seisoivat tuoliemme vieressä. "Eiköhän sitten lähdetä", sanoi mieheni ja niin sitä sitten lähdettiin. Neljän hengen seurue astui taksiin ja ajettiin meidän talollemme.

Mieheni, siis miesystäväni, kaatoi jokaiselle paukut. Juttelimme niitä näitä, vaikka jokainen varmasti tiesi, mitä varten tässä istuttiin. Minun peppuni oli edelleen vallan levoton, sillä tappi painoi edelleen epämukavasti minua. Kysyin lupaa mennä vessaan, mutta mieheni vain puisti päätään. "Pissalle voit mennä, mutta tappia et ota pois", hän sanoi, "Ja muistathan, ei mitään pesuja sitten", hän lisäsi vielä, kun nousin ylös sohvalta. Kävin siis wc:ssä, ja tulin nöyränä tyttönä tappeineni takaisin. Olohuoneessa oli ilmeisesti tehty joitain suunnitelmia sillä aikaa, sillä tumma nainen odotti minua olohuoneen ovella. "Tulehan sitten", nainen sanoi ja johdatti minut meidän makuuhuoneeseemme.

Minun piti riisuutua, alasti. Vain tappi jätettiin paikoilleen ja nainen asetteli minut vuoteelle selälleen. Sitten hän sitoi minun käteni ja jalkani sängynpäätyihin kiinni ja peitti silmäni siteellä. Minua kiihotti jo ajatus siitä, miten tämä tästä etenisi, sillä mieheni tiesi kyllä, että naisen kanssa minä en makaisi. Nainen huusi miehille, että olen valmiina ja kuulin, miten miehet tulivat makuuhuoneeseen. Ovella käytiin keskustelua siitä, miten lutka on valmiina otettavaksi ja millä tavalla tehtäisiin jako minun mukavuuksistani. Entinen tuttuni sai ensimmäisen panovuoron, ja kuulin miten vaatteita alettiin riisua. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Tai kun tarkemmin kuuntelin, niin tuntui tapahtuvankin. Nainen oli ilmeisesti saanut ensimmäisen vuoron, sillä selvästi molemmat miehet antoivat naisen ottaa itseltään suihin vuorotellen. Kuului huokauksia, imemisen ääntä ja välillä pieniä läpsähdyksiä, kun miehet lätkivät naisen poskia saadakseen imuun hieman enemmän voimaa.

Sitten tunsin, miten sängylle jalkojeni väliin laskeuduttiin. Kuuma hengitys tuntui pillullani, ja sitten kieli kosketti minua. Sävähdin kielen kosketusta, mutta tunnistin sen heti oman mieheni kieleksi. Mieheni ei halunnut kenenkään muun nuolevan pissaista pilluani puhtaaksi, se oli hänen nautintonsa. Kieli lipoi, nautti maustani, tunkeutui sisääni, ja samalla tappi pepussani alkoi liikkua. Mies liikutti sitä varoen edestakaisin, sillä se oli todellakin iso tappi. Minua kiihotti, kieli tuntui ihanalle ja tapin liikkeet suolessani saivat minut kiihottumaan äärimmilleen. Edes sivullisten ajatteleminen ei saanut minun orkkuani pysähtymään, vaan laukesin uikuttaen mieheni kasvoille. "Eiköhän tämä ole nyt valmis naitavaksi", mieheni sanoi ja nousi ylös jalkojeni välistä.

Tunsin miten entinen tuttuni laskeutui jalkojeni väliin, ujutti seisovan kullinsa märän pilluni huulille ja työntyi sisääni yhdellä pitkällä työnnöllä. Huokaisin nautinnosta. Mies alkoi liikkua hitaasti pillussani. Kulli liukui sisään ja ulos, välillä pysähtyen huulille odottamaan, että työntäisin lantiotani anoen vasten miestä. Tappi pepussani vain ärsytti lisää miehen naidessa märkää pilluani.

Tunsin, miten joku nousi ylleni ja mieheni sanoi minulle:"Alahan huora imeä nyt oikein niinkuin huoran tuleekin", ja työnsi kalunsa huulieni väliin. Minä imin mieheni kullia sen minkä ikinä asennostani pystyin. Mies nousi ylös päälläni ja komensi minua uudelleen "Nuole huora", ja minä nuolin mieheni peppureikää, työnsin kieleni niin syvälle sinne kuin vain pystyin ja nain mieheni peppua kielelläni. Mieheni voihki nautinnosta päälläni, nussi kieltäni pepullaan ja siirtyi sitten takaisin alemmas ja työnsi kullinsa kurkkuuni syvälle. Ote hiuksissani tiukkeni ja mieheni nussi suutani pitkin vedoin. Samaan aikaan toinen mies nussi pilluani, yhä nopeammin ja pitemmin työnnöin. Mieheni laukesi suuhuni ähkyen ja huohottaen, tukistaen hiuksistani molemmin käsin.

Mieheni nousi pois päältäni, mutta saman tien päälleni nousi uusi ihminen. Tunsin nenääni vasten karvoja, ja yritin kääntää päätäni pois. "Sinä nuolet huora nyt sen vitunkin", mieheni ääni kuului korvani juuresta. Ote hiuksissani tiukkeni ja mies painoi sormillaan sieraimeni tukkoon, niin että minun oli pakko avata suuni. Samalla hetkellä kun suuni aukesi, painautui märkä naisen pillu suulleni. Minä yritin edelleen taistella vastaan, mutta mieheni ravisti minua tukasta ja komensi uudelleen:"Kuules nyt huora, sinä olet lupautunut tähän leikkiin mukaan, nyt ei auta itku eikä pelleily. Ala nuolla sitä vittua nyt vaan!" Vastahakoisesti avasin suuni ja työnsin kieleni ulos. Etsin naisen klitan kieleni alle, ja aloin hyväillä sitä kielelläni pitkin ja pehmein vedoin. Välillä upotin kieleni naisen pilluun, mutta tunsin miten jomman kumman miehen sormi työntyi sinne, joten minun osakseni jäi pelkästään klitoriksen imeminen ja nuoleminen. Nainen päälläni huohotti, painoi pilluaan yhä tiukemmin suutani vasten ja minä olin tukehtua, kun nainen laukesi naamalleni rojahtaen.

Tämä oli ilmeisesti liikaa miehelle, joka nussi edelleen pilluani, sillä kovaa karjuen mies laukesi sisääni. Ja samalla hetkellä kun hän laukesi tappi vedettiin perseestäni moiskahtaen ulos.

Makasin vuoteella, nainen pilluineen naamallani, ja mies pillussani nojaten kai naisen selkään. Omasta miehestäni en tässä vaiheessa tiennyt missä hän oli, mutta tuskin kovin kaukana. Yritin saada henkeä naisen pillun alla, ja räpistelin ja liikuin levottomana, ja tunsinkin miten nainen siirtyi päältäni pois. Haukoin henkeä innoissani, ja rauhotuin pikkuhiljaa. Huoneessa oli hetken aikaa ihan hiljaista. Sitten side otettiin silmiltäni pois ja näin mieheni hymyilevän minulle. "Jatketaanko kultaseni?", mieheni kysyi minulta. Ja minä huomasin hymyillen nyökkääväni takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti