tiistai 30. marraskuuta 2010

Yökerho-fantasia jatkuu

Kun alkuun on päästy, niin antaa mennä... Fantasia jatkuu...


Korkokenkieni kopina säesti askeleitamme, sinun kätesi kädessäni etenimme pimenevillä kaduilla. Kiima ajoi meitä eteenpäin, yökerhossa tapahtunut oli vain esileikkiä meidän kiihkeälle yöllemme. Tunsin, miten spermasi valui pillustani pitkin reisiäni. Sinä pysähdyit porttikongin pimeyteen, työnsit minut seinää vasten, laskeuduit eteeni ja hameeni helman nostaen aloit nuolla valuvaa pilluani. Sinun taitava kielesi teki vääjäämättömästi työtään pilluni salaisimmissakin sopukoissa niin, että aloin täristä orgasmin hyökyessä ylitseni. Jalkani tuskin kantoivat minua, niin voimakas orgasmi oli, ja sinä tuit minua etteivät polveni olisi pettäneet.

Hetken tyynnyttyäni yritin laskeutua eteesi saadakseni tuottaa sinulle samaa mielihyvää, mutta sinä halusit meidän jatkavan matkaa.

Johdatit minut varsinaisen "räkälän" ovelle. Kun epäröin, sinä puristit rohkaisevasti kättäni ja vedit minut mukaasi baariin. Tunkkainen haju, tupakan käry ja hikisten miesten lemu tulvahti nenääni, kun astuimme ovesta sisään. Baarissa istui epämääräisen näköistä, epäsiistiä väkeä, ja kaikki miehiä. Ainuttakaan naista itseni lisäksi en paikalla nähnyt. Jopa tiskin takana seisoi hevarilettinen, likaisen näköinen lihava mies, joka nyökkäsi meille ja nosti tuopit tiskille. Minulle tuli epämääräinen tunne, että tästä visiitistä oli sovittu etukäteen.

Kiskoit minut viereesi tiskin ääreen ja työnsit lasin eteeni. Yritin peitellä rintojani miesten likaisilta katseilta, mutta sinä katsoit minua tuomitsevan näköisenä, ja siirsin käteni vaivautuneena baaritiskille. Olin tuskin saanut likaisen näköisen lasin huulilleni, kun tunsin jonkun painautuvan selkääni vasten. Yritin väistää tiskillä, mutta karvaiset kädet ojentuivat molemmin puolin vartaloani ja lukitsivat minut tiskiä vasten. Tupakansavuisesta peilistä vastapäätä näin, että selkäni takana seisoi hyvin epäsiistin näköinen körmy, iso mies, joka tuijotti peilin kautta minun rintojani. Sinä katsoit peilin kautta minun kauhistunutta katsettani, mutta et tehnyt elettäkään auttaaksesi minut tästä epämiellyttävästä tilanteesta pois.

"Mikäs suttura se siihen tiskille purjehti?", mies puhui kovalla äänellä selkäni takaa. Kuulin, miten takanani miehet purskahtivat nauruun ja jonkun ääni sanoi:"Näytähän meillekin, millanen suttura siellä on": Mies tarttui olkapäistäni kiinni, ja käänsi minut tuolissa yleisöön päin siirtyen itse sivulleni, jotta kaikki varmasti näkisivät minut. Minua hävetti, paitani kaula-aukko paljasti rintani melkein kokonaan, ja mies vielä tarttui käsivarsistani, vetäen ne taaksepäin, että rintani oikein pullistuivat eteenpäin kiimaisten miesten katseltaviksi.

Sinä istuit sanaakaan sanomatta omalla jakkarallasi, ja hörpit oluttasi. Minä yritin pyristellä vastaan, mutta mies oli minulle ihan liian vahva. Toinen mies astui lähemmäs minua, levitti vielä paitani kaula-aukkoa niin, että lisää nappeja aukesi, ja työnsi sitten likaisen kätensä korsettini kaula-aukosta sisään nostaen ensin toisen ja sitten toisen rinnan kunnolla esille. Miehet huokailivat ääneen katsellessaan miten mies puristeli ja nipisteli nännejäni, jotka häpeäkseni kovettuivat miehen häpeämättömien sormien kosketuksesta. "Kuinkas moni haluaa tulla kokeilemaan, miten tämän nartun nännit kovettuvat, vaikka yrittää niin leuhkana istua tässä?", rintojani kouriva mies kysyi kovalla äänellä. Kohta edessäni seisoi lauma likaisia miehiä, jotka vuorotellen likistelivät ja puristelivat rintojani, ja nipistelivät nännejäni. Minä olin häpeästä punainen, mutta en uskaltanut sanoa sanaakaan, sillä sinä istuit täysin rauhallisena vieressäni.

Baarimikko nosteli tiskiltä tuoppeja pois, ja tunsin miten takanani ollut mies tarttui minua vyotäisistä kiinni ja nosti minut tiskille istumaan. Nyt olin rinnat paljaana esillä kaikkien miesten katseltavana. Baarimikko astui taakseni, kiersi kätensä takaapäin rinnoilleni ja puristeli niitä hetken. Sitten hän tarttui käsiini ja veti ne selkäni taakse, etten pystynyt liikuttamaan niitä yhtään. Samaan aikaan minua ensimmäiseksi lähestynyt mies astui lähemmäksi. "Nyt pojat katsotaan, mitä tämän hienohelman hameen alta löytyy" mies sanoi nostaen hameeni helman ylös.

Kohahdus kuului miesten joukosta, kun helman alta löytyi paljas pilluni, paljaaksi ajeltuna ja vielä äskeisen orgasmin jäljiltä turpeana. Molemmin puolin minua seisovat miehet tarttuivat minua jaloista ja levittivät niitä levälleen niin, että pilluni avautui kaikkien katseltavaksi. Iso körmy työnsi kätensä pillulleni ja levitti sen huulia niin, että punainen märkä pilluni vielä enemmän paljastui. Mies kosketteli klitoristani etusormellaan ja levitteli häpyhuuliani. Minä pyristelin nyt jo vastaan, mutta isojen miesten otteessa se oli aivan turhaa. Baarimikko piteli käsivarsiani rautaisessa otteessaan ja toisella kädellä puristeli nännejäni selkäni takaa.

Sinä katselit miesten touhuja kiinnostuneena, mutta samalla välinpitämättömänä minua ja minun hatääni kohtaan. Iso körmy astui syrjempään, ja baarimikko laski kätensä pillulleni alkaen hieroa klittaani takaapäin. Huohotin ja voihkin jo ääneen, ja lantioni työntyi sormea vasten miehen taitavasti johdattaessa minua kohti orgasmia. Miehet ympärilläni kannustivat baarimikkoa, seurasivat silmä kovana miten lantioni nousi miehen sormea vasten ja nautinnon puna nousi kaulalta ylös kohti kasvojani. Baarimikko jatkoi hieromistaan, kunnes huutaen räjähdin hänen sormensa kosketukseen.

Miehet pitivät minusta kiinni, kun vapisin vielä orgasmin kourissa, kunnes rauhotuin sen verran, että en enää ollut putoamassa tiskiltä alas. Iso körmy nosti minut alas lattialle, ja osoitti suuntaan josta vessa löytyi. Polvet vapisten astelin sinne, ja yritin rauhoittua ja korjata valahtaneita meikkejäni. Kun tulin vessasta takaisin baaritiskillä odotti paukku, jonka yhdellä ryypyllä nappasin suuhuni. Sinä joit oluesi loppuun, kiitit baarimikkoa, tartuit kädestäni ja vedit minut ulos baarista.

Kiskoit minut baarin vieressä olevalle kujalle, käänsit minut selkä itseäsi vasten ja otit minut röyhkeästi, kiimaisesti takaapäin sanaakaan sanomatta. Poskeni hieroi tiiliseinän karheaa pintaa, kun nait minua kuin viimeistä päivää, kiimainen huohotuksesi kuului korvissani. Työnnyit minuun syvemmälle ja syvemmälle, nopeammin ja nopeammin, kunnes ähkäisten laukesit syvälle pilluuni. Kalusi valui sisältäni, käänsit minut ympäri ja suutelit minua huulille vaativasti, mutta samalla hellästi.

Kaivoin laukustani nenäliinan, jolla siivosin spermaa, jota valui pillustani taas pitkin reisiäni. Laskeuduin eteesi ja nuolin kalusi puhtaaksi ja työnsin sen sitten takaisin housuihisi. Tartuit taas kädestäni, ja seurasin sinua miettien, mitä sinä seuraavaksi mahdoit olla keksinyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti