lauantai 27. marraskuuta 2010

Yökerhossa

Tällaisia fantasioita ikävä mieleen johdattaa...



Olimme sopineet tapaavamme paikallisessa yökerhossa, jolla oli hieman
epämääräinen maine. Astelin kuitenkin rauhallisin mielin
tapaamispaikalle, sillä tiesin sinun odottavan minua siellä. Olin
pukeutunut pyyntösi mukaisesti, lyheen puolihameeseen, paitapuseroon ja
korkkareihin. Alla minulla oli sinun niin rakastama korsetti ja pienen
pienet alushousut. Tunsin itseni seksikkääksi ja kiimaiseksi.

Yökerhon poke loi minuun hyväksyvän katseen, avasi oven ja toivotti
tervetulleeksi. Astuin hämärään yökerhoon, jonka valaistus oli niin
himmeä, että juuri ja juuri näin eteeni. Odotin hetken, että silmäni
tottuisivat hämärään ja astelin sitten baaritiskiä kohti. Huomasin
sinut heti baaritiskin toisessa päässä, edessäsi oli olutlasi ja
juttelit baarimikon kanssa hyväntuulisen oloisena. Astelin hitaasti
viereesi seisomaan, laskin käteni olkapäällesi ja kuiskasin korvaasi:
"Hei kultaseni". Nostit katseesi, ja näin mielihyvän katseessasi, kun
katsastit minut pikaisesti päästä jalkoihin. Taputit tuolia vieressäsi
ja pyysit baarimikkoa tekemään minulle drinkin.

Istahdin tuolille, asetuin niin, että reiteni kosketti sinun reittäsi
ja laskitkin kätesi hetkeksi polveni päälle ja puristit sitä hellästi,
mutta samalla vaativasti. Tunsin miten vereni kohahti suonissani ja
mukava kuumotus laskeutui vatsani pohjaan.

Baarimikko toi minulle juomani, ja maksoit sen viitaten tyypin sitten
poistumaan tiskin toiseen päähän. Kilistimme laseja ja maistoin
drinkkiäni. Tequilan maku syöksyi suuhuni, ja hymyilit itseriittoisen
näköisenä huomatessasi minun huomanneen, mitä minulle tilasit. Tequilan
vaikutus minuun oli sinulle tuttu juttu, muutuin entistä kiimaisemmaksi
saatuani sitä elimistööni. Hyväilin pitkillä kynsilläni lasin vartta ja
katselin sinua, kun seurasit sormieni liikettä. Katsahdit silmiini ja
laskit katseesi sitten paitapuseron peittämiin rintoihini. Pienenpieni
pään nyökkäys kertoi minulle, että haluat minun avaavan lisää nappeja
paidastani. Liu'utin sormeni paidan kaula-aukolle ja avasin ensin yhden
napin, katsoin sinuun, näin jatkamista osoittavan eleen ja avasin vielä
kaksi nappia. Hitaasti hyväilin sormellani rintani kaarta, jonka
korsetti niin kauniisti nosti esiin. Katseesi seurasi sormeni liikettä.

Baarimikko tuli kysymään tarvimmeko lisää juotavaa, mutta murahdit
hänelle ja viittasit hänet tiehensä. Käännyit sivuttain minua kohti ja
kätesi laskeutui reidelleni. Hitaasti nostit hameeni helmaa sormiesi
hyväillessä silkkistä reiden sisäpintaa matkallaan kohti jalkojeni
yhtymäkohtaa. Kun sait kätesi ylös asti, painoit hetken peukaloasi
vasten häpyäni, niin että tunsit miten kosteana olin jo sinulle.

Olin kiihdyksissä. Sinä sait sen aina aikaan, pelkkä ajatus sinusta sai
minut kiimaiseksi ja minun teki mieleni koskettaa sinua. Mutta,
pelattiin sinun peliäsi, sinun säännöilläsi ja minä nautin siitä, kun
sain antautua sinun vietäväksesi.

Tanssilattialla liikkui muutamia hahmoja, musiikki pauhasi niin, että
ajatuksiaan ei voinut kuulla. Mutta minun ei tarvinnut kuin tulkita
sinun katseitasi, se riitti minulle. Nyökkäsit kohti lattiaa, ja nousin
tuoliltani. Kävelin sinun edelläsi keskelle lattiaa ja aloin tanssia.
Musiikki vie minut aina mukanaan, ja tunsin miten hakkaava rytmi
kiihdytti minun vereni liikkeelle entistä kiihkeämpänä. Tanssin
edessäsi, sinä liikuit mukana, mutta katseesi oli kohdistettu minuun,
niinkuin et kuulisi musiikkia lainkaan. Tanssilattian kulmassa oli
pylväs, jota kohti sinä minua hitaasti mutta varmasti ohjasit musiikin
tahdissa. Tunsin kylmän pylvään kosketuksen selässäni.

Sinä painauduit minua vasten. Tunsin lantiotani vasten, miten
voimakkaasti sinä halusit minua. Olit aivan kovana. Painoin lantiotani
tiukemmin sinua vasten. Ujutit kätesi väliimme, nostit hameeni helmaa
ja pujotit housut jalastani. Nostin jalkaani, ja potkaisin pikkarini
pylvään juurelle. Sitten ujutin käteni sinun vyötäröllesi, avasin
housujesi vetoketjun ja kaivoin kalusi aukosta ulos. Kokoajan liikuimme
musiikin tahdissa toisiamme vasten.

Nostin toista jalkaani lantiotasi vasten, ja ujutit sykkivän kalusi
suoraan märkien huulieni väliin. Hitaasti lantiotasi liikuttaen aloit
työntyä sisään märkään kiimaiseen pilluuni. Kätesi ottivat kiinni
ranteistani ja nostit käteni pääni yläpuolelle. Suljin silmäni ja
nautin musiikin sykkeestä, sinun kalustasi joka raivasi tietään syvälle
pilluni uumeniin ja sinun huulistasi, jotka hyväilivät kaulaani,
korvaani. Lopulta olit minussa, syvällä, pohjassa.

Avasin hieman silmiäni katsoakseni ympärilleni, vaikkakaan minua ei
sillä hetkellä kiinnostanut, kuka meidät näkee. Ihmiset tanssivat
vieressämme, katsoivat meistä kuin "ohi" tanssiessaan musiikin
tahdissa. Sinä otit tiukan otteen lantiostani ja nostit minut ylemmäs.
Jalkani eivät enää koskettaneet lattiaan, kun naulasit minut kalullasi
pylvästä vasten. Musiikin rytmin kiihtyessä sinun liikkeesikin
kiihtyivät, työnnyit minuun vaativasti, syvälle, ja jokaisella
työnnöllä tunsin, miten lähempänä olit huippuasi. Kiedoin käteni
ympärillesi, ja painoin lantioni sinua kohti vastaten viimeiseen
työntöösi, joka lähetti spermasi pilluni uumeniin.

Kappaleen päättyessä sinä irrottauduit minusta, ja otin kalusi ja
työnsin sen housuihisi sulkien vetoketjun. Olin kumartumassa nostamaan
pikkareitani, kun otit minua kädestä kiinni ja puistit päätäsi. Jätin
pikkarini pylvään juurelle ja astelin baaritiskin ääreen. Poskiani
kuumotti vielä ja veri kohisi suonissani, sillä itse en vielä ollut
saanut tyydytystäni. Istuin jakkaralleni ja sinä tulit viereeni
seisomaan. Käänsit minua tuolilla sen verran, että pääsit seisomaan
jalkojeni väliin. Levitit jalkojani ja laskit kätesi jalkojeni väliin.
Minä pitelin drinkkilasiani, ja yritin ottaa siitä juomaa, mutta käteni
tärisi sen verran, että jouduin oikein keskittymään saadakseni
nostettua lasin huulilleni.

Samaan aikaan sinun sormesi jo levitti spermastasi liukkaita
häpyhuuliani, ja tunkeutui sisään märkään pilluuni. Etu- ja keskisormen
tutkiessa pilluni syvyyksiä peukalo hieroi klittaani pehmeän pyörivällä
liikkeellä. Taistelin kaikin mieleni voimin, etten olisi vastannut
lantiollani sormiesi liikkeeseen pillussani. Sinä tuijotit minua
kokoajan suoraan silmiin, katselit miten silmieni katse alkoi harhailla
ja lopulta hymyillen minulle suutelit huuliani. Huuliasi vasten
vaikersin, sillä sinun taitavat sormesi veivät minua kuilun yli lujaa
vauhtia. Viimeiseksi ennen räjähtävää orgasmiani sinä painoit peukalosi
tiukasti klitorikseni päälle ja minä purin huultani ollakseni
huutamatta. Pilluni puristui sormiasi vasten sykkien orgasmini
tahdissa. Tarrasin sinun olkapäihisi käsilläni ja painoin pääni olkaasi
vasten ja tärisin holtittomasti orgasmin jälkimainingeissa.

Kun viimein pystyin rauhoittumaan, sinä vedit sormesi pois pillustani.
Otin kädestäsi kiinni, ja vein sormesi huulilleni ja nuolin sormistasi
spermat ja omat kiimanesteeni. Kulautimme lasimme tyhjiksi ja jatkoimme
seikkailuamme hämärään yöhön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti