keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Omppuhotellissa

Tämä tarina on tosikertomus viime kesältä ja kirjoitan tämän oikeastaan miehen pyynnöstä. Mies halusi päästä blogiini ja mikäs minä olen kieltämään. Jaan mielelläni tämän muiston teidän kanssanne.


Olimme sopineet tapaavamme yhden varatun miehen kanssa. Mies oli varannut huoneen Omppuhotellista yhteisen sopimuksemme mukaan ja haki minut sinne illalla.

Hotellihuoneessa suutelimme ja mies asetti minut suudellessamme vuoteelle makaamaan. Housut lähtivät jalasta ja olin paitasillani vuoteella. Suljin silmäni, ja odotin mitä mies tekisi.


Mies oli jo aiemmin useasti sanonut, että rakasti nuolla naista, ja koska minä nautin nuolemisesta, annoin itseni miehen käsiin. Tai kielelle, jos tarkkoja ollaan.

Mies alkoi nuolla minua. Hitaasti kieli hyväili paikkojani, sormet levittivät minua miehen tutkivalle kielelle. Tunnettu tosiasiahan on, useamminkin todettu, että minua on vaikea saada tyydytettyä, saan siis orkkuja todella pitkän vaivannäön jälkeen, jos silloinkaan.

Mutta, mies oli päättänyt, että hän ei anna periksi. Jossain vaiheessa, varmaan liki tunnin nuolemisen jälkeen kysyin häneltä, että joko luovutat. Vaikka nautinkin kielen hyväilystä, en silti saanut orkkua. Mutta mies ei antanut periksi. Hän sanoi, että jatkaisi niin kauan, että laukeaisin.
Ilmeisesti miehen taidot, sillä mies, joka nauttii nuolemisesta, myös osaa sen,  veivät lopulta voiton ja minä laukesin uikuttaen ja hotellihuoneen seinää nyrkillä hakaten miehen kasvoille.

Sitten oli miehen  vuoro saada suuhoitoa, jota taas minä rakastan. Imin ja nuolin hänen isokokoista kaluaan ja mies voihki nautinnosta selällään katsellen, miten imin häntä. En kuitenkaan saanut miestä laukeamaan suuhuni, vaan hän halusi minun vetävän kortsun kalunsa päälle ja nussivan itseään. Kortsun laitto sujui, ei voi sanoa mallikkaasti, mutta sujui kuitenkin ja kiipesin ratsastamaan miehen päälle.

Kulli tuntui hyvälle, ja nussin miestä kiimoissani, mutta mies, joka halusi kai määrätä tahdin, käänsi minut selälleen ja nussi minua vanhassa kunnon lähetyssaarnaajassa. Kullin työnnöt tuntuivat syvällä sisälläni ja tuttuun tapaani puhuin rivoja miehen naimisen kiihtyessä. Lopulta mies laukesi, kierähti päältäni ja heitti spermaisen kortsun roskiin.

Juteltiin niitä näitä, mies hiplaili minua ja itseään vuorotellen. Hänen hiplailunsa tuotti tulosta ja hän veti uuden kortsun kalunsa päälle ja nussi nyt minua takaapäin. Makasin vuoroin kontillani, vuoroin jalat suorina hänen allaan. Miehen kulli tuntui hyvälle molemmista asennoista. Liekö johtunut siitä, että kullissa riitti pituutta riittävän syvälle vielä vaikka makasin mahallanikin.

Ja mies  vetäytyi pois, kulli seisten, jutteli niitä näitä ja taas nussi. Omituinen mies, ajattelin hiljaa mielessäni, mutta mikäs siinä, minähän nautin nussimisesta, joten mitäs minä valittamaan alkaisin? En ole muuten ennen törmännyt mieheen, joka pystyy puhumaan niitä näitä ja jatkamaan naimista uudelleen ja uudelleen.

Lopulta mies laukesi toisen kerran. Peseydyimme ja häivyimme vähin äänin hotellista (huoneessa sitä ääntä piisasi, sillä minä EN osaa olla hiljaa naidessa).

Sellainen oli viime kesäinen tositarina :) Kiitos seuralaiselleni. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti