torstai 19. tammikuuta 2012

Talvilomaviikko

Tässä taas pitkästä aikaa fantasiaa teille :)


PÄIVÄ 1

Yli kuukauden eron jälkeen voi uskoa, että ensimmäisenä mielessä ei ollut se,
onko tukka hyvin tai näkyykö kello. Juoksin terminaalista ulos matkalaukku
perässä veuhtoen, ja hyppäsin suoraan kultani kaulaan. Suudelmamme auton
vieressä herättivät varmasti huomiota, mutta minulle se oli aivan sama, olin
vihdoinkin taas mieheni lähellä ja sylissä.

Matkalaukku auton takapenkille, takki sen perässä ja hyppäsin etupenkille
riemuissani. Istuin ja katselin sinua ensin. Hyväilin poskeasi, leukaasi.
Nykäisin parrasta. Sinä hymyilit vaan, ja keskityit liikenteeseen. Ja minä
keskityin sinuun. Avasin turvavyöni ja kumarruin suutelemaan sinua poskelle.
Samalla laskin käteni haaroillesi, ja tunsin käteni alla, miten kalusi sykki
kättäni vasten. Vedin housujen vetoketjun auki ja vapautin kalusi
puristuksistaan.

Kumarruin alas ja upotin sen suuhuni samantien. Kieli tutki tuttua vartta ja
pyöri terskan ympäri. Olin päättäväisen määrätietoinen otteissani, halusin,
että tulet pian. Kaipasin makuasi. Imin kaluasi syvemmälle ja syvemmälle,
nopeammin ja nopeammin ja tunsin, miten nappasit kiinni päästäni. Laukesit
suuhuni ja nielin spermasi nautinnosta ynisten.

Nousin ylös huuliani nuoleskellen ja sinä hymähdit jotain kärsimättömyydestä.
Kerroin vain olleeni proteiinin puutteessa, että nyt toki saisit olla rauhassa,
kotiin asti. SInä purskahdit nauruun, sillä matkaa kotiin ei ollut kovin
paljoa.

Pysähdyimme matkalla ostamaan jotain pientä syömistä ja vähän juomistakin. Koko ajan kaupassa kiehnäsin kimpussasi kuin kimainen narttu, ja sehän minä tunsin olevanikin. Kaupan kassa tuijotti minua pitkään, kun flirttailin sinulle
kassajonossa ja puristelin sinua sangen julkeasti pepusta.

Kotiin. Toiseen kerrokseen. Ja nopeasti. Vaatteet putosivat niille sijoilleen,
saappaat jäivät keskelle lattiaa, kun revin sinut perässäni makuuhuoneeseen.
Nyt, halusin heti. Kaivoin ihanan kullisi esiin housujen kätköistä ja imin sen
taas juhlakuntoon. Laskeuduin sängylle ja pyysin sinua naimaan minua, nyt heti
ja kovasti. Eikä sinua tarvinut kahta kertaa käskeä. Levitit jalkani ja
painauduit sisääni yhdellä rajulla työnnöllä. Ähkäisin nautinnosta.  Ja annoin
lantioni pyörittää sinua ja kulliasi, sinä yritit pysyä mukana vauhdissani,
mutta minä halusin, halusin, halusin. Kovasti. Luovutit vihdoin, ja päästit
minut päällesi. Otin sängyn päädystä otteen käsilläni, ja aloin liikuttaa
lantiotani edestakaisin. Ratsastin sinulla niin kauan, että sinä huohotit
saavasi taas. Ponnahdin päältäsi ja nappasin kalusi taas suuhuni. Halusin lisää
proteiinia, lisää ihanaa spermaasi ja sinä tulit minulle. Ammuit spermasi
kurkkuuni täydellä teholla. Nielin jokaisen pisaran ja imin vielä varmuudeksi
muutaman kerran, jos jotain olisi jäänyt saamatta.

Nousin viereesi pitkälleni, kiedoin käteni ympärillesi ja suutelin sinua
spermalle maistuvalla suullani. SInä et siitä erityisemmin pidä, mutta et
laittanut vastaankaan. Torkahdimme hetken sylikkäin.

Nousin ylös vuoteesta, vedin päälleni pelkän paidan ja menin keittiöön
katsomaan, mitä voisimme syödä. Näpräsin kaikessa rauhassa leikkuulaudan
ääressä, kun tulit taakseni ja kiedoit kätesi takaapäin rinnoilleni.
Hengitykseni kiihtyi samantien. Laskin veitsen kädestäni ja suljin silmäni ja
annoin käsiesi vaeltaa pitkin vartaloani. Rinnoille, kaulalle, huulet
hyväilivät niskaani. Minä...huohotin halusta. Sinä työnsit kätesi jalkojeni
väliin, koskettelit minua. Tunsit, miten märkä olen. Halusin sinua, taas.
Työnsit minut tiskipöytää vasten ja työnnyit sisääni. Otit kiinni olkapäästäni
ja aloit liikkua sisälläni. Hitaasti. Toisella kädellä hyväilit klittaani
samalla kun työnnyit sisääni yhä uudelleen ja uudelleen. Minä halusin huutaa
halusta.

Ja sinä vetäydyit pois. Suutelit minua poskelle ja sanoit meneväsi suihkuun.
Sinä tiesit, miten minua pitää kohdella. Kiusata, härnätä, kiihottaa. Antaa
vähän. Ja taas ottaa pois.

Otin lasillisen viiniä ja jatkoin ruoan laittoa. Tunsin sinun  leikkisi, tiesin
kyllä, että sinä et antaisi minun jäädä ilman, mutta tahdoit nyt kiusoitella
minua. Se oli kiihottavaa.

Söimme ja joimme muutaman lasillisen viiniä. Sinä juttelit niitä näitä ja minä
vastailin, hieman ajatuksissani tosin. Mietin, koska paljastaisin sinulle
tuliaiseni. Tosin, meillä oli monta päivää aikaa olla yhdessä, ennenkuin työt
taas veisivät minut pois. En halunnut paljastaa kaikkea heti ensimmäisenä
päivänä kuitenkaan. Hymyilin itsekseni ja sinä huomasit sen. Ihmettelit, mikä
minua niin hymyilyttää ja minä vastasin katseellani. Näit silmissäni halun.

Nousin pöydän äärestä, siivosin astiamme tiskialtaaseen ja palasin viereesi
seisomaan. Nostit paitaani ja suutelit vatsaani. Työnsin itseäni sinun suutasi
vasten, halusin saada sinun kielesi kosketusta. Sinä suutelit herkkää ihoa
häpyni yläpuolella ja työnsit minut hellästi pois. Silmäsi lupasivat, mutta
eivät vielä.

Katselimme sohvalla elokuvaa, kynttilänvalossa, lasit kädessä. Nojasin sinun
kainaloosi, haistelin sinun tuoksuasi. Hyväilin välillä kädelläni sinua, sinun
reittäsi, kylkeäsi. Kosketin housujen läpi kaluasi. Elokuva...en edes muista
mikä se oli. Sitten vedin sinun pääsi syliini, makasit sohvalla pää reiteni
päällä. Työnsin sormeni sinun hiuksiisi, hyväilin sinua.

Sinä lepuutit päätäsi sylissäni. Kätesi hyväili paljasta reittäni. Pikku
hiljaa, työnsit kättäsi syvemmälle jalkojeni väliin, kutittelit sormenpäillä
reisieni sisäpintaa. Levitin jalkojani tahtomattanikin. Odotin sormesi
kosketusta. Kiusoittelit minua edelleen, sormesi hyväili ihoani, välillä
hipaisten häpyhuuliani, mutta et kiusallasikaan koskenut minua kunnolla. Olin
silmät kiinni, hengitykseni oli nopeaa ja kiima minussa kasvoi kokoajan. Kun
lopulta sujautit sormesi huulieni väliin, olin aivan märkä. Sormesi upposi
sisääni, pyöritit sitä klittallani. Ja minä värisin nautinnosta ja halusta.

Laskeuduit lattialle istumaan jalkojeni väliin. Levitit reiteni levälleen ja
samalla pilluni avautui sinulle. Tuijotin sinua silmiin, olin niin halusta
valmis. Odotin vain sinun kosketustasi. Sinä työnsit sormen sisääni ja kielesi
hyväili klittaani. Hitaasti ja nautinnollisesti sinä nuolit minua. Samalla
sormesi liikkui sisälläni. Lantioni vastasi sinun kielesi ja sormesi
liikkeisiin. Upotin sormeni sinun hiuksiisi ja suljin silmäni. Annoin sinun
viedä minua.

Hitaasti sinä veit minua kohti orgasmia, tunsit minut, tiesit minun jokaisen
tuntemukseni ja sävähdykseni. Määrätietoisesti sinä johdatit minua kohti
laukeamista, jota yritin viimeiseen asti vältellä. Kun huuliltani pääsi
voihkaisu, kuiskasin, että nyt tulee, sinä annoit minun tulla. Laukesin
huohottaen sinun kasvoillesi. Kun värisin vielä loppukliimaksissani, sinä vedit
lantioni sohvan reunan yli ja työnnyit minuun. Voi miten minä nautinkaan. Sinä
tiesit, miten pidän siitä, että minua rakastelee kun olen juuri saanut
orgasmin. Minä tunsin, miten työnnyit syvälle sisään orgasmin liukastamaan
pilluuni ja aloit liikkua siellä. Pitkiä, syviä, nautinnollisia työntöjä.

Tahti nopeutui pikku hiljaa. Sinä muutuit vaativammaksi, kovemmaksi,
rajummaksi. Ja minä vastasin sinulle, jokaisella solullani. Nyt sinä otit
minut, loppuun asti. Laukesit sisääni huohottaen. Tunsin sykkeesi, kun kullisi
syöksi viimeisetkin pisarat sisääni. Valahdit päälleni huohottaen. Pidin sinua
sylissäni ja nautin läheisyydestämme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti