torstai 19. tammikuuta 2012

Talvilomaviikko

Viimeinen osa talvilomaviikkofantasiaa ;)

PÄIVÄ 3

Oli viikonloppu, olin ollut luonasi melkein viikon. Seksiä oli ollut...voi
luoja, miten olin nauttinut. Mutta tänään halusit viedä minut ulos.

Kävin suihkussa, pukeuduin farkkuihin ja tiukkaan, paljastavaan paitaani ja
meikkasin. Olin valmis lähtemään. Sinä tulit luokseni ja sanoit, että sinulla
on minulle yllätys. Minun piti sulkea silmäni. Tottelevaisesti suljin ne.

Tunsin miten kiersit jotain kaulani ympärille. Kun annoit luvan, avasin silmäni
ja menin peilin eteen katsomaan, mitä olit kaulaani laittanut. Minulla oli
panta kaulassani! Mutisin jotain vastalausetta, mutta sinä olit tullut
perässäni peilin ääreen ja tarrasit kädestäni kiinni erittäin tiukasti. Tällä
kertaa oli minun vuoroni totella. Hymyilin sinulle peilin kautta, okei sitten.

Mutta, yllätykset eivät loppuneetkaan siihen. Sinä kehotit minua menemään
vessaan. Tulit sinne perässäni, ja käskit minua laskemaan farkkuni ja housuni
alas. Olin hieman kummastunut, mutta koska tänään mentiin näin, niin tottelin.
Sinä asettelit housuihini klittakiihottimen. Ja sitten selvitit minulle, miten
se toimi. Näytit minulle kaukosäädintä kädessäsi. Liikutit sitä, ja tunsin
samantien, miten kiihotin alkoi hyristä klittaani vasten. Tuijotin sinua
silmiin. Et kai tosissasi?....mutta sain vain käskyn nostaa farkut ylös.

Lähdimme paikalliseen ravintolaan. Päästyämme perille istuimme tanssilattian
vieressä olevaan pöytään ja sinä tilasit meille juomaa ja jotain pientä
naposteltavaa. Istuin sinua vastapäätä, hieman kuin tulisilla hiilillä, koska
en voinut tietää, milloin saisit päähäsi painaa kiihottimen päälle. Joku
tuttusi tuli tervehtimään sinua ja pyysit hänet meidän pöytäämme istumaan,
esittelit meidät toisillemme ja samalla kun ojensin käteni tervehtiäkseni, sinä
väänsit kiihottimen täysille. Vavahdin koko vartaloltani ja ääneni kirahti, kun
puristin tuttuasi kädestä. Mies katseli minua hieman kummastuneen näköisenä,
mutta ei sanonut mitään.  Panta kaulassani, en tiennyt, miten selkeästi näissä
piireissä tiedettiin, mitä se tarkoitti, mutta mies tuijotti sitä hyvin
pitkään. Sinä juttelit tuttavasi kanssa, en tiedä mistä te puhuitte, mutta sen
jälkeen mies lakkasi tuijottamasta.

Aina kun minun tarkkaavaisuuteni vähänkin herpaantui, sinä väänsit
kiihottimesta hanat kaakkoon ja lopulta jätit sen surruttamaan pienellä
teholla. Minä kiemurtelin tuolillani. Pyysin lupaa saada mennä vessaan. Sinä
kielsit sen heti. Kumarruit vain minua kohti ja kielsit minua saamasta orkkua.
Millä minä sen estäisin? Jos sinä et sammuta sitä masiinaa, minä saan orkut
tässä ja nyt, kuiskasin vapisevalla äänellä. Sinä vaan nauroit, suljit
kiihottimen ja jatkoit puhetta tuttavasi kanssa.

Kun lasi ei enää tärissyt kädessäni, pyysin uudelleen lupaa mennä käymään
vessassa. Sinä kumarruit taas minua kohti, otit taskustasi pöydän suojissa sen
saman tapin, jolla olin sinua kiusannut, ja käskit laittaa sen paikalleen
samalla kun käyn WC:ssä. Tuijotin sinua. Ilman liukkaria? Silmäni huusivat.
Sinä naurahdit ja sanoit, että eiköhän minussa ole riittävästi liukastetta sitä
varten. Ja kiihotinta en saanut ottaa pois.

Lähdin vessaan. Pääsin pöydästä kaksi askelta, kun kiihotin surahti taas
täysillä päälle. Suorastaan juoksin vessaan, että pääsin kaukosäätimen
kantoalueen ulkopuolelle. Vessassa kaivoin käsilaukusta tapin, istuin pytylle
ja pissasin. Sitten koitin, miten liukas oikein olenkaan, ja huomasin olevani
aivan kiimasta märkä. Upotin tapin pilluuni saadakseni sen mahdollisimman
liukkaaksi ja sitten asetin sen peppurei'älleni. Hitaasti upotin sen sisääni.
Hetken aikaa se tuntui kivuliaalta, mutta sitten paikkani antoivat periksi ja
tappi asettui suht hyvin paikalleen. Klittakiihotin takaisin housuihin, housut
ylös ja korjaamaan meikit, ennenkuin palasin pöytään.

Istuutuminen tapin kanssa olikin sitten eri asia. Jouduin istumaan toiselle
kankulleni, ja jalat ristissä istuessani klittakiihotin oli niin pahimmassa
kohtaa kuin ikinä. Ja etköhän sinä sen huomannut. Ja laitoit kiihottimen taas
päälle. Minä yritin juoda juomaani, mutta en pystynyt kuin kumartumaan kohti
pilliä ja imemään siitä. Käteni tärisivät niin paljon, että en voinut
kuvitellakaan ottavani lasia käteeni.

Pirullinen hymy huulillasi sinä ehdotit tuttavallesi, että tämä veisi minut
tanssimaan, kun sinua ei nyt juuri huvittanut. Minä yritin esittää, että ei
olisi pakko, mutta tuttavasi oli kaiketi herrasmies, sillä tanssilattialle me
sitten vaan menimme.  Hitaan kappaleen tahdissa tanssiminen, varsinkin tappi
pepussa, ja kiihottimen värinän kiihtyessä ja hidastuessa, sinun katsellessasi
minun kärsimystäni, alkoi olla minun sietokyvylleni liikaa. Tuttavasi varmaan
piti minua jollain tavalla omituisena, kun välillä nytkähtelin ja värisin
päästä jalkoihin.

Kun kappaleet vihdoin loppuivat ja pääsin takaisin pöytään, olin niin
henkisesti alistunut kuin ikinä voi olla. Olin valmis ihan mihin tahansa, mitä
sinä sanoisit. Ja sinä näit sen minun silmistäni. Kiitit tuttavaa seurasta ja
ilmoitit, että  me lähtisimme nyt kotiin. Klittakiihotin huusi hoosiannaa
housuissani, kun poke laittoi takin olkapäilleni. Punastelin ja värisin
vuorotellen poken kummastuneen katseen alla.

Olimme tuskin päässeet ravintolan ovesta ulos, kun sinä raahasit minut
viereiseen porttikongiin, kiskoit farkkuni auki, housuni nilkkoihin, ja
työnnyit minuun yhdellä rajulla työnnöllä. Nussit minut siinä seinää vasten,
tappi perseessäni, otit narttusi kovasti ja rajusti. Ja minä rakastin sitä.
Kätesi kiertyi kaulalleni, otti otteen pannasta ja kuristit minua. En voinut
enää mitään vaan laukesin sinun syliisi, mutta sinä jatkoit nussimistasi.
Kovasti, tappi hakkasi seinää vasten ja samalla työntyi joka kerta syvemmälle
suoleeni. Sinä olit aivan kiimasta järjettömänä, en ollut koskaan nähnyt sinua
sellaisena, mutta minä nautin siitä. Osasin antautua sinulle niin, että se
tuotti sinulle näin suurta nautintoa.

Painoit minut kontilleen eteesi ja työnsit kullisi suuhuni. Otit kiinni
tukastani ja nussit suutani kuin viimeistä päivää. Minä kurlasin
tukehtumaisillani sinun kaluusi ja sylkeeni, mutta sinä olit täysin kiimasi
vallassa. Kun viimein laukesit, työnsit pääni syvälle nivusiisi, niin että olin
tukehtua kulliisi. Silti nielin kiitollisena jokaisen pisaran jonka minulle
annoit. Olin sinun narttusi, nyt ja tässä.

2 kommenttia:

  1. Olipas sulla loma-fantasia :) tämmöisiä ei saisi kyllä toimistotöissä lukea ;)
    Mieleeni nousi kuva, ettei tämän kirjoittaminenkaan ihan "helppo" ollut :D

    VastaaPoista
  2. *hymy* näiden kirjoittaminen ei ole koskaan "helppoa", mutta nautinnollista silti ;)
    Ja eniten pidän siitä, että minulla on tyytyväisiä lukijoita :)

    VastaaPoista