tiistai 24. maaliskuuta 2015

Kiimaista menoa naapurien harmiksi

Tervehtymisestä on omat hyvät puolensa, seksielämä alkaa taas kukoistaa. Livetarina yhdestä tapaamisesta ;)


Kahvit oli juotu ja siirryttiin sohvalle. Kiusasin miestä edelleen, että en aio antaa hänelle pillua, vaan saa nukkua pojan entisessä huoneessa. Samalla nappasin miehen nännin sormieni väliin ja puristin. Mies sävähti kivusta. Puristin vielä uudelleenkin. Samalla kun mies sävähti kivusta, hän äännähti nautinnosta.

Nousin miehen jalkojen väliin lattialle polvilleni ja nostin paidan ylös. Puristelin vuorotellen molempia nännejä ensin sormieni välissä, sitten otin ne huulieni väliin ja imin niitä. Miehen ääntely kiihotti minua niin, että otin nännin toisensa jälkeen hampaitteni väliin ja purin.

Laskin huuleni alemmas vatsalle. Suukottelin ja nuolin miehen vatsaa. Avasin vyön, napin ja vetoketjun ja kehotin miestä nostamaan takamustaan. Kommandona mies kellotteli farkkujensa sisällä, kelvoton. Aika vakuuttunut se oli pilluni saannista.

Otin puolijäykän kullin huulieni väliin ja tein sitä mitä osaan. Imin miehen kullia, runkkasin sitä kuolasta märällä kädelläni ja nuolin välillä paljaiksi ajeltuja kiveksiä. Otin ne vuorotellen suuhuni, imeskelin niitä ja samalla runkkasin kullia sormillani. Imin kullia, nuolin terskaa ja kovan kullin vartta ja upotin sen suuhuni syvälle ja taas leikin kielelläni terskan ympärillä. Mies tarrasi välillä käsivarsiini, liikutti käsiään imemiseni tahtiin käsivarsillani. Sitten hän otti topin päältäni ja kaivoi rintani liiveistä ulos. Runkkasin kullia rintojeni välissä samalla nuoleskellen kullin päätä. Tissifriikki mies ähisi nautinnosta ja mutisi itsekseen jotain ihanista rinnoistani.

Mies hoki kerta toisensa jälkeen, että haluaa nuolla minua. Kiipesin lopulta lattialta ylös, levitin latexlakanan vuoteelleni ja mies riisui loputkin vaatteet itseltään ja minulta. Laskeuduin vuoteelle selälleni. Mies nuoli minua, imi klittaani ja nuoli pilluani. Takerruin latexlakanaan ja voihkin mielihyvästä. Sormet tutkivat pilluani, samalla kun kieli edelleen jatkoi tutkimusmatkaansa.

Kaivoin klittakiihottimeni ja liukkaria yöpöydän laatikosta ja levitin koko lopun tuubin pilluni päälle. Miehen sormet runkkasivat pilluani samalla, kun itse leikin klittakiihottimellani. Levitin liukkaria miehen sormille ja käden päälle. Muuta vihjettä mies ei tarvinnutkaan, kun upotti hitaasti samalla liikutellen sormensa yksi kerrallaan pilluuni. Tunsin itseni täydeksi. Nautin nyrkistä sisälläni. Samalla kun edelleen runkkasin itseäni klittalelullani, vastasin miehen nyrkin työntöihin. Kiroilin. Ulisin. Orkku tuntui taivaallisen hyvältä.

Mies ei ottanut nyrkkiään pois, vaan jatkoi edelleen naimistani. Samalla hän otti leluni käteensä ja alkoi runkata minua uudelleen. Uusi orkku tuntui vielä paremmalle kuin edellinen. Ja mies ei vaan lopettanut, vaan runkkasi minua nyrkillään kovemmin ja kovemmin ja samalla hieroi klittaani lelulla niin, että sain taas uuden orkun. Olin ihan sekaisin orkuista ja nyrkistä. Yritin itsekin vielä runkata lelullani itselleni orkkua, mutta en vaan enää kyennyt ja pilluni huulet vikisivät tuntemuksista, joita pitkä venyttäminen ja nyrkillä naiminen oli saanut aikaan.

Suutelimme kiihkeästi. Samalla kun suutelimme mies työnsi sormensa pilluuni ja sai minun "lähteeni" auki. Valuin nesteitäni pitkin latexlakanaa, niin että selkäni alle asti levisi lätäkkö. Miehestä squirttaamiseni oli kiihottavaa. Välillä mies nuoletti sormiaan minun suussani ja taas hän roiski ja roiski niin kauan, että pyysin miestä nussimaan minua. Samalla kun mies laittoi itselleen kortsua runkkailin arkaa klittaani sormillani ja tunnustelin squirttimehuista liukasta pilluani.  Mies katseli minua ja kehui pilluani ja miten kiihottavaa oli katsella, kun hyväilin itseäni.

Mies tuli päälleni ja alkoi nussia minua. Pillu hellänä nyrkistä pyysin miestä nussimaan kovemmin ja mies nosti jalkani ylös olkapäilleen ja samalla kun kulli upposi syvemmälle minä roiskin mehujani joka työnnöllä. Olin kiimasta kyllä ihan totaalisen sekaisin. Huusin, kiroilin, anoin ja komensin. Ja välillä suutelimme. Maistoin miehen huulilla pilluni maun.

Mies halusi nussia minua takaapäin, ja käännyin squirttilätäkön päällä polvilleni. Mies nussi minua, tukisti hiuksista ja nussi. Minä komensin vaan kovemmin ja kovemmin, ja mies paukutti kulliaan pilluni uumeniin ja tukisti lisää. Lopulta mies laukesi ja lysähdin polvet ja jalat vapisten mahalleni märän ja liukkaan lakanan päälle.

Aikaa oli kulunut yli kolme tuntia, täysin huomaamatta. Kävimme pesujen jälkeen vuoteeseen nukkumaan, mutta minä höpöttelin vielä kiimasta ja seksistä ja innostuksesta levottomana kaikkea ja samalla hyväilin miestä kynsilläni. Miehen nännit vastasivat taas kosketukseeni, joten heitin peiton pois ja  otin miehen kullin suuhuni ja aloin uuden leikin. Sanoin miehelle. että haluan hänen saavan orkut ja imin niin kauan, että hän laukesi suuhuni. Sen jälkeen molemmille maittoi uni.

Aamulla keittelin kahvit ja menin herättämään miehen. Taas etsin kovan kullin peiton alta ja imin sen vielä kovemmaksi. Sitten sanoin miehelle, että nyt aamupalalle. Kahvin kaatamisesta ei tahtonut tulla mitään, kun mies puristeli nännejäni topin läpi ja taas löysin itseni kontiltaan miehen edestä kulli suussa.

Menin suihkuun, mies seisoi kylpyhuoneen ovella katselemassa minua odottaen, että runkkaisin niin kuin yleensä suihkussa.  Kun tulin pois suutelin miestä ja kysyin, että nussitaanko vielä. Ei tarvinnut toista kertaa ehdottaa. Vuoteellani istuen imin miehen kullia. Sitten makasin selälläni ja hieroin klittaani samalla kun mies veteli kortsun paikalleen. Nussimme yhtä kiimaisesti kuin yölläkin ja miehen lauettua alkoikin olla jo kiire hierontaan.

8 kommenttia: