sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Kiihkeä aamupäivä ; )

Tässä eräs tämän kesän livetapaaminen, iloksi ja nautinnoksi... ; )


Monestikohan tätä oli suunniteltu. Sovittu tapaamista ja jouduttu perumaan? Ja varsinkin tämä viimeinen viikko. Mitä kidutusta! Maanantaista alkaen päivää oli siirretty ja siirretty. Milloin sinulla oli työeste tai sitten minulla, yllätys yllätys, lapset kotona. Ja kiima senkuin kasvoi vaan.

Torstaina soitin sinulle, kun pääsin lääkäristä. Sanoin, että olisi ihan oma päätöksesi, nähtäisiinkö vai ei. Lekurilta ei ollut tullut hyviä uutisia, mutta sinä sanoit, että nyt nähdään joka tapauksessa, vaikka vain kahvilla.

Riensin kotiin, ja tuskin olin ehtinyt ovesta sisään, kun puhelin soi. Seisoit jo oveni takana. Peräännyin eteisestä taaksepäin, annoin sinulle mahdollisuuden perääntyä, mutta sinä ojensit kätesi ja kysyit missä ne suukot viipyy?

Suutelimme, ja siitä ei kiihkeyttä puuttunut. Sinä kysyit minulta, saisitko edes nähdä rintani, olit jo niin monesti unelmissasi lauennut niille ja niitä ajatellen. Sanoin, että olisi ehkä parempi mennä yläkertaan, jos minun ilman paitaa on oltava. Riisuit paitani, ja laskit minut vuoteelle selälleen. Hyväilit rintojani, kiihkeästi. Suuteleminen ja hyväileminen johti siihen, että kohta olimme alasti molemmat. Luoja mikä vartalo sinulla onkaan. Ahmin sitä silmilläni.

Makasin vuoteella selälläni. Sinä tulit päälleni, työnsit kalusi rintojeni väliin ja nait siinä. Tavoittelin huulillani kaluasi joka kerta, kun se pilkahti rintojeni välistä. Nousit ylemmäksi ja nait minua suuhun. Syvälle, pitkin työnnöin. En ollut aiemmin ottanut keneltäkään suihin tällä tavalla, upposit syvälle kitalakeen asti, mutta se kiihotti minua. Mutta kiihotti se sinuakin.

Vedit kortsun kalusi päälle ja nousit päälleni. Nait minua kiihkeästi, kovasti. Tiesit, että nautin siitä kun minua läimäyttelee ja nostit vasemman jalkani ylös ja läimit pakaraani avokämmenellä kovasti. Minua kiihotti ja minä nautin. Aivan suunnattomasti. Kipu levisi pakaraa pitkin ja teki minut vielä märemmäksi ja kiimaisemmaksi. Sinä läimäyttelit minua, purit nännejäni, käsivarttani. Ja samalla nait minua kiimassasi kovemmin ja kovemmin.

Kun sinun laukeamisesi alkoi lähestyä kysyit minulta mihin laukeaisit. Pyysin sinua laukeamaan kasvoilleni ja päälleni. Nousit nopeasti päältäni, ja minä kuiskin "Kortsu, ota se kortsu pois". Kiskoit sen pois ja muutaman nopean runkkausliikkeen jälkeen laukesit naamalleni ja rinnoilleni matalasti huudahtaen. Nuolin vielä kalusi puhtaaksi, ja sitten menimme yhdessä suihkuun. Spermasi valui kasvoillani ja pitkin ihoani, ennenkuin sain pestyä itseni.

Yhtä nopeasti kuin olit tullut, lähditkin. Ja ne kahvit jäivät juomatta. Mutta...me tapaamme vielä senkin kiimainen ihanuus. Ja silloin sinä saat tyydyttää minutkin. Mustelmat vasemmassa pakarassa ja hampaanjäljet oikeassa käsivarressa muistuttivat minua sinusta vielä kauan näkemisemme jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti