sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Livetarina viime keväältä ja tältä kesältä, ennen "päiväpanoa"...


Menin iltavuoroon aikasemmin töihin, kun oli työlistaan niin laitettu.

Seisoin kansliassa, kun siihen tuli Mies. Jumaliste, mun vatsanpohjaa kouristi saman tien, kun näin sen silmät. Sillä oli joku ongelma ja menin miehen perässä selvittämään ongelmaa huoneeseen.

Seuraavana päivänä olin Q-vuorossa, eli aamusta iltaan töissä. Se mies tuli oman poikansa kanssa isäänsä katsomaan, ja täytettiin miehen kanssa (minun uhrautuvalla avustuksella!) isän hoitoa koskevat paperit. Iltavuoron aikaan se mies tuli uudestaan vielä isäänsä katsomaan. Seisoi isänsä pöydän vieressä, ja kyseli minulta, että oliko omahoitajakortissa myös mun henk.kohtanen puhelinnumero. Sanoin sille, että sellanen ei kuulu toistaseksi vielä osaston palveluihin ( !!! ). Potilaille se mies kuittaili, että vaikka sairaalassa onkin tylsää olla eikä koskaan kivaa, niin nyt hän on kyllä kateellinen. Lähdin hymyhuulilla huoneesta pois, se mieshän flirttas mulle!!!

Kotiinlähtöpäivänä tein tikusta asiaa, ja menin kysymään, olisko vielä jotain mielen päällä. No, se mies vastasi, että eiköhän tässä kaikki suurinpiirtein ole selvää. Kerrattiin vielä kotihoito-ohjeita ja sitten se mies kysyi, oliko minulla ( !!! ) jotain sydämellä. Heh...meni hoitajan pasmat ihan sekasin. No, ei minulla, entäs itsellä? Oli kuulemma, sydänhuolia. Minä kysyin, että millasia huolia, voinko auttaa. Niin silloin se tuli. Kun en saanut sitä sun numeroas sunnuntaina vaikka kuinka pyysin. Minä yritin vakuuttaa, että en minä voi sitä antaa, mutta se vaan jankkas, että ei se siitä kenellekään se tieto leviä. No...annoinhan minä numeroni sille.

Koska oli sovittu vaan, että mennään muutamalle, en pukeutunut mitenkään. Olin farkuissa, saapikkaissa (oli talvi), puuvillapaidassa ja toppatakissa. Seisoin röökillä sen baarin ulkopuolella, missä meidän piti tavata, ja sieltähän se mies tulikin, sisältä. Se oli jo odottamassa siellä. Se osti mulle siiderin, ja istuttiin juttelemaan. Ja mä join toisen ja kolmannenkin siiderin. Sitten olinkin jo sen verran pienessä hutikassa, että aloin vietellä sitä miestä. Kun mentiin tupakalle, mä annoin sen istua korkeelle baarijakkaralle ja painauduin lantiollani sen lantiota vasten ja suutelin sitä. Pöydässä hyväilin sen reittä, ja suutelin uudestaan ja uudestaan. Ja leikin kieleni kanssa sen suussa. En tiedä, koska se oli edellisen kerran saanut, mutta aikamoisen poltteen sain aikaseksi. Se ei kelpuuttanut, että molemmat menee omiin koteihinsa, vaan se halus mut sen luokse. Ja tottahan minä, kiimassa kuin mikäkin ja pienessä hutikassa, olin valmis lähtemään. Taksissa annoin sille pientä esimakua, otin muutaman kerran sen kalun suuhuni siellä takapenkillä.

Kun päästiin sen luokse, ei mennyt kahta minuuttia kun olin alasti sen makuuhuoneessa. Ja sitten se sai suuhoitoa, ja pillua. Niin kauan, että se laukes. Minua panetti edelleen, mutta suurin osa mun tyydytyksestäni tulee siitä, että mies nauttii, ja minä nautin enemmän siitä, kun sain vaan olla ja kuunnella sitä.

Nukuin ehkä pari tuntia, ja kun heräsin mua panetti edelleen. Se ei kai ollut nukkunut ollenkaan, koska oli hereillä ja katseli mua kun mä nukuin. Sen käsi oli mun ympärillä, ja otin sen sormen suuhun. Imin sitä ja leikin sillä niin kauan aikaa, että se voihkas, että se haluaa naida uudestaan. Että miten mä voin saada sen niin kiimaseksi. No, nyt se kestikin kauemmin, se nussi mua ensin lähetyssaarnaajassa, sitten takaapäin. Ja jossain vaiheessa se älys kysyä minulta, että millä tavalla minä saan. Vastasin sille, että vain suuhoidolla tai sormella. Se lupasi nuolla mut, kunhan se olis ensin nussinut ja minä sanoin, että kaikin mokomin. No, se nai kuin hullu ja sai orkkunsa, ja minä hiivin pesulle, suuhoidon toivossa tietenkin.

Olin kuitenkin ajanut sen niin piippuun, että ei se jaksanutkaan nuolla minua, vaan pyyteli anteeksi, että sopisiko seuraavalla kerralla? No,mikäs minä olen kitisemään, toinen sai kuitenkin tyydytyksensä, ja vielä lupasi tavata toistekin.

Hyppäsin dösään, menin kotiin suihkuun ja parin tunnin unilla iltavuoroon töihin. Sovittiin, että tekstaillaan ja soitellaan. No joo, minä tekstasin vissiin neljä tai viisi kertaa, ja kahteen ekaan viestiin sain vastauksen. Totesin, että siinä se oli sitten se seuraava kerta. Enkä enää laitellu viestejä. Kunnes...vappuna...tuli anteeksipyytävä tekstari...ei saa mielestään...voitaisko tavata?

Olin ajatellut, että paskat...parin kuukauden hiljaisuus...Miksi pitäis tavata? Mutta suostuin kuitenkin, kun mielessä oli vielä ne lupaukset suuhoidosta. Meidän lähellä olevalla huoltsikalla tavattiin, siinä pihassa. Ja se ei pystynyt pitämään näppejään irti minusta. Se tunki siinä huoltoasemalla jo mun paidan sisään, ja imi mun rintoja. Keskellä päivää! Ja mun lähihuoltsikalla! Ja mua vaan kiihotti...Aikansa väännettyään se sai suostuteltua minut pikku ajelulle johonkin lähelle, (olin menossa töihin) ja kohautti autollaan lähimetsään. Ja senhän tietää, mitä sitten seurasi...

Suuhoitoa...Miehelle, ei minulle. Otin siltä suihin, ja se sanoi jälkeenpäin, että melkein taju lähti. Perusteluna pitkälle tauolle yhteydenotoissa oli se, että se luuli mun haluavan jotain vakituisempaa suhdetta. Ilmotin sille aika kylmästi,että ei ollut aikomustakaan mennä sen kanssa naimisiin saati ottaa se mun luokse asumaan. Mutta itse se ehdotti, että voitais tapailla useamminkin. Mikäs siinä, jos minäkin vaikka pääsisin sen suuhoidon kohteeksi pikkuhiljaa.

Seuraavan kerran me tavattiin taas kaupungilla, samassa baarissa kuin edelliselläkin kerralla, mutta nyt mulla ei ollut työpäivä seuraavana päivänä, joten pikkasen reilummin tuli otettua alkoholia. Tosin humalassa en ollut nytkään, mutta mukavassa pikku hiprakassa. Sellasessa "vapauttavassa". Mentiin taas taksilla sen luokse, ja nyt otin siltä kunnolla suihin takapenkillä..Se oli ilmeisesti jäänyt koukkuun mun suuhoitoon...Taksia ajoi nuori jätkä ja aivan varmasti näki, mitä mä tein...Että mahtoi taksikopilla riittää puhetta sinä iltana...
Taksissa saatu suuhoito oli tehnyt alkusytytyksen, joten nalli paloi suhteellisen nopeasti. Hyvä kun eteisestä ehdin makkariin ja sänkyyn, kun se oli mun niskassa kuin koira ja nussi mut takaapäin.

Myöhemmin se nai mua ihan normaalissa lähetyssaarnaaja-asennossa. Ja mmm...jollain kumman ajatuksella sen mieleen juolahti, että se ottaa mua kurkusta kiinni, samalla kun se nai mua. Ja mä olin koukussa! Se kiihotti mua aivan valtavasti. Tunne, että ei saa happea, meinaa tukehtua ja samalla toinen nussii sua apinan raivolla. Mä pyysin sitä lisää ja lisää, niin monesti, että lopulta se mies ei enää uskaltanut, kun se oli niin kiimoissaan itsekin siitä tilanteesta, että pelkäsi kuristavansa mut hengiltä. Mutta se oli yhtä kiihottavaa, jos ei jopa kiihottavampaa kuin se, kun mua puree ja tukistaa nussiessa.

No, sillä reissulla me naitiin neljä kertaa, eli siis kunto kasvaa harjotellessa, ja aina se halusi suuhoitoa ennen nussimista. Niinkuin sanoin, se on jäänyt koukkuun mun suuhun. Mun peppureikäni himottaa sitä aivan suunnattomasti, mutta vielä se ei sinne yrittänyt muuta kuin sormensa...

Nyt me sovittiin, että se soittelis ja tekstailis, ja vastailtais puolin ja toisin. No...ei siinä montaa päivää mennyt, kun olin kaupungissa kampaajalla, ja se oli kuin tulisilla hiilillä mua näkemään. Se haki mut sen kampaamon jälkeen, ja ajeltiin tonne syrjäkylille, ja siellä se sai toivomaansa suuhoitoa. Taas...kun sen sattu tekemään mieli ja hmmm...ei sen autossa oikein voi naidakaan.

No, sitten tuli se "surullinen" tiistai. Olin yksin kotona, kauheessa kiimassa, kaupassakin olin kesämekossa ilman pikkareita. Mua panetti aivan sairaasti. Olin kirjotellut jonkun novellinkin siinä päivän aikana eikä se parantanut oloa hiukkaakaan. Laitoin sille miehelle tekstiviestin puolilta päivin, että nyt saisi pillua luonnonhelmassa tai ihan missä vaan, niin on kiima korkeella. Mutta ei tullut vastausta. No, minä sain tyydytykseni toisella tavalla, kuten ehkä tarkkaavaisimmat on voineet mun päiväpano-tarinastani lukea. Enää en ota yhteyttä, vaikka tekstareita on tullutkin, kuinka kauhea ikävä on mun kiimapersettäni ja ihanaa suutani. Se tarina on over and out.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti