sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Nöyryytys

Tämän tarinan kirjoittaminen oli minulle "rankka" kokemus. Tai sen jälkimainingit olivat minulle rankat. En olisi voinut kuvitella, että tarinan kirjoittaminen voi tuntua niin ahdistavalta jälkeen päin. Minusta tuntuu, kuin istuisin vieläkin siellä kylpyhuoneessa. Mutta tällainen on nöyryytys karanneen mielestä.


Hiljainen ilta...Istun olohuoneessa ja katselen televisiota. Sinä olet levoton, olen seurannut kaiken iltaa miten liikehdit levottomasti, astelet huoneesta toiseen. Olen ymmällä. Mikä nyt on vialla, pohdin mielessäni, mutta en uskalla kysyä. Olet sellaisella päällä, että tuskin saisin vastausta, korkeintaan vihaisen katseen.

Keskityn television dokumenttiin, kuulen kuinka ovi kolahtaa ja sinä olet poissa.

Kännykkäni kilahtaa, tekstiviesti tuli. Ojennun ottamaan puhelimeni, ja huomaan, että viesti on sinulta. "Riisu itsesi, vain stringit, stay upit, ja kengät. Ja mene makuuhuoneeseen, vuoteen viereen polvillesi." Värisen...Ilmankos, ajattelen hiljaa mielessäni. Astelen makuuhuoneeseen, riisun hameeni, paidan ja rintsikat. Otan kaapista korkokenkäni, laitan ne jalkaani. Vilkaisen peiliin, meikkini on hyvä, punaan vielä huuleni ja asetun vuoteen vierelle polvilleni.

Kuulen miten ovi käy, sinä astelet makuuhuoneen ovelle, katsot hyväksyvästi asentoani. Lasken otsani vuoteen viileää peittoa vasten ja odotan. Värisen odotuksesta ja jännityksestä. Tunnen, miten kostun. Stringien kangas tuntuu ihoani vasten jo märälle.

Astelet taakseni. "Sulje silmäsi narttu!", sanot minulle. Suljen silmäni tottelevaisesti. Tunnen, miten jokin viileä koskettaa pakaraani. Ohut, kylmä kosketus nostattaa ihoni kananlihalle. Kuulen äänen, jo ennenkuin kipeä isku napsahtaa pakaralleni. Kipu lävistää ajatukseni samantien, ja voihkaisen ääneen. "Pure tyynyä,narttu! Tämä tulee sattumaan", sanot minulle. Hapuilen tyynyä vuoteelta, ja tungen sen kulman suuhuni. Toinen isku, puren tyynyä. Kipu leviää molemmille pakaroilleni. Kolmas, ja hampaani kirskuvat tyynyä vasten. Kyyneleet valuvat poskilleni, kipu tuntuu niin kovalle. Raippa iskee vielä neljännen iskun. Sitten, viileän käden kosketus ihollani, stringien naru siirtyy sivuun, ja työnnät kätesi jalkojeni väliin. "Narttu...sinä olet ihan märkä...taidat nauttia tästä", sinä puhut hiljaisella ja rauhallisella äänellä. Minua hävettää ja punastun nolona. Sormesi koskettelee märkää pilluani hetken.

Otat kengät pois jalastani ja komennat: "Nouse ylös". Polvet vapisten nousen seisomaan, jalkani tärisevät, pakaroitani kuumottaa raipan iskujen jäljiltä. Kasvoni punoittavat vieläkin häpeästä, olen kiihottunut vaikka tunnen kivun edelleen pakaroitteni aralla iholla. "Tule", sinä sanot ja lähdet kävelemään kohti kylpyhuonetta. Seuraan perässäsi, tuijotan selkääsi ja mietin, mitä sinä suunnittelet. Minua jännittää ja pelottaa.

"Odota", sinä sanot kylpyhuoneen ovella. Katselen, mitä sinä teet. Otat käteesi letkun, liität se suihkun liittimeen, ja kierrät letkun päähän pienen suuttimen. Tuijotan sinua silmät ymmyrkäisinä. Hengitykseni tiivistyy, paljaat rintani kohoilevat hengitykseni tahdissa, ja taas tunnen miten pilluni mehut kastelevat stringien ohutta kangasta.

Otat lavuaarin päältä latexlakanan ja levität sen lattialle. Minä yritän vaivihkaa perääntyä askeleen, mutta huomaat liikkeeni ja komennat minua pysymään paikallani. Jähmetyn paikalleni tuijottamaan sinun valmistelujasi. "Siinä on sinun paikkasi", sanot minulle. "Kuinka Isäntä", kuiskaan hiljaisella äänellä. "Narttu! Kontillesi tuohon lattialle ja perse pystyyn", komennat minua tiukalla äänellä. Nyt minua jo hirvittää, mutta luotan sinuun, ja laskeudun kontilleni.

Nostan perseeni pystyyn sinun tahtomallasi tavalla, lasken poskeni lattiaa vasten. Sinä asetut selkäni taakse, ja tunnen miten siirrät stringien narua toisen pakarani päälle. Sormesi laskeutuu rusinani päälle. Minä jähmetyn. Minä tajuan yht'äkkiä, mitä sinä aiot. Häpeän puna nousee poskilleni. Työnnät kädessäsi olevan letkun ohuen suuttimen persereiästäni sisään. Upotat sen syvemmälle. Haluaisin uikuttaa ääneen, anoa armoa, mutta tiedän, että se olisi turhaa. Sinä olet päättänyt nöyryyttää minua oikein todella.

Letku on suolessani. "Nyt narttu, nyt katsotaan miten ilolla sinä sitä persettäsi jaat jokaiselle halukkaalle. Pidäkin huoli, että tippaakaan et laske minun lattialleni", sinä sanot nautinnosta värisevällä äänellä. Kuulen, miten käännät vesihanan auki. Suoleeni alkaa virrata vettä. Tunnen, miten se miellyttävästi tunkeutuu sisääni. Sammutat veden. Huokaisen helpotuksesta, tämähän on helppoa. Eikä se edes tunnu pahalle, vaan miellyttävälle. Haalea vesi suolessani.

Sinä naurahdat ääneen: "Ehei narttuseni...tämä oli vasta alkua...Nyt sinä vasta pääset tuntemaan, millaista se on, kun suoli on täynnä tavaraa". Minä nielaisen, minä tunnen itseni niin nöyryytetyksi jo nyt. Ja sinä käännät hanan uudelleen auki. Nyt, tunnen miten vesi valuu ja valuu. Häpeän tunne on järkyttävä. Minusta tuntuu, etten ole koskaan ollut niin häpeissäni, niin nöyryytetty. Anon jo ääneen armoa, mutta sinä lasket vettä edelleen. "Minä...en..pysty..pidättämään...tällaista...määrää..ikinä...", ajattelen hiljaa mielessäni. Sinä kyykistyt viereeni ja painelet vatsaani. Olen aivan punainen häpeästä. Minusta tuntuu, että suoleni on pakahtua veden määrään, kun painat vesihanan kiinni. Hitaasti vedät letkun suuttimineen sisältäni. "Muista narttu, sinä et sotke minun kylpyhuonettani", sinä sanot minulle.

Minä yritän pinnistellä, puristan kaikilla tahdonvoimani rippeillä pientä ryppyaukkoani. Yritän ajatella kaikkea muuta kuin vettä, jota suoleni on ääriään myöten täynnä. Nyyhkytän häpeästä, minä en halua, en tahdo, minä en voi sotkea. Minun on pystyttävä pitämään vedet sisälläni. Sinä seisot vieressäni, katselet minun alennustilaani, nautit nöyryyttämisestäni ja häpeästäni. Minä...vapisen...kyyneleet valuvat poskilleni, itken häpeästä. Vaikka kuinka yritän ponnistella, pidätellä itseäni...Yht'äkkiä helvetti on valloillaan, suoleni, sulkijalihakseni pettää minut täysin. Vesi suolestani leviää pitkin latexlakanaa, ulosteen haju...minä itken nyt täyttä päätä, minä en kestä tätä nöyryytystä, minä tunnen itseni niin halvaksi, niin toivottomaksi, niin uskomattoman häpeälliseksi.

Lyyhistyn yhdeksi nyytiksi omien ulostevesieni sekaan, itken häpeästä. Nyyhkytän surkeana, alistuneena sinun jaloissasi. Sinä katselet minua hetken aikaa, ja astelet sitten pois kylpyhuoneesta. Voin nähdä inhon katseessasi, kun käännyt ovella minuun päin ja käsket minun siivota itseni ja kylpyhuoneesi.

Nyyhkyttäen istun wc-pytylle, ja tyhjennän itseni häveten edelleen,vaikka olenkin jo yksin. Pesen kylpyhuoneen viimeistäkin koloa myöten, jynssään jokaisen senttimetrin, puran häpeääni siivoamiseen. Pesen latexlakanan ja sitten pesen itseni. Kuuraan häpeällistä, petollista kehoani pesusienellä kunnes ihoni on punainen ja arka joka paikasta. Enää minua ei kiihota, olen täysin alistunut häpeän taakan alle. Kuinka voin koskaan kohdata sinua silmästä silmään enää. Kylpyhuoneen peilistä minua tuijottavat kyynelten turvottamat silmät, jotka hädin tuskin kehtaavat katsoa edes omiin silmiini.

Vaivun nyyhkyttäen wc-pytylle. En voi koskaan enää katsoa sinua silmiin, sinä inhoat minua tämän jälkeen. Olen vain halpa ja arvoton narttu...

1 kommentti: