perjantai 27. marraskuuta 2009

Hesalaisessa baarissa

Livetarinaa myöhäisillan tapaamisesta Helsingin yössä.



Seisoin baarin rappusilla ja katselin miten lähestyit minua. Olit juuri sellainen kuin kuvittelinkin, komea, pitkä, kalju ja nuori, mutta mikä parasta, kiimainen. Oman osuutensa asiaan varmasti oli aiheuttanut viikon jatkuva ärsytys, joka huipentui koko päivän jatkuneisiin kiimaisiin tekstiviesteihin, joita olimme toisillemme lähetelleet. Eli ilma oli kokolailla sähköä täynnä, kun suutelimme kiihkeästi. Puhe oli jo ennen tapaamistamme, että tällä tapaamisella ei muuta tehtäisi kuin suudeltaisiin, mutta ilman sähköisyys puhui toista kieltä.

Ensimmäisestä baarista häivyimme saman tien, siellä ei saanut olla takki päällä ja se ei sopinut meidän kuvioihin. Onneksi Hesan keskusta on pullolaan pubeja ja baareja vieri vieressä, ja kun olimme saaneet juomat nojailimme baaritiskiin ja ärsytimme toisiamme yhä enemmän, sekä sanallisesti että koskettelemalla toisiamme. Lopulta sinä sait ilmeisesti tarpeeksesi ja painelit alakertaan,jossa wc:t olivat, ja minä nöyränä naisena tulin perässä. Kiimaiset sormesi etsivät farkkujen uumenista märän pilluni, ja muutaman sormen kosketuksen jälkeen menit katsomaan, mikä tilanne vessassa on.

Tulit hakemaan minut vessaan, miesten vessassa oli kuulemma tyhjää, mutta naisten vessan ovesta sinä minut sisään kuitenkin kiskoit, ja suoraan tyhjään koppiin. Ei kestänyt kovin montaa hetkeä, kun istuin vessanpytyllä ilman housuja ja sinun sormesi liikkuivat kiimasta märässä pillussani ja kielesi maisteli klittaani villisti pyörien. Välillä vessassa kävi naisia asioillaan, ja minä purin nyrkkiäni osatakseni olla hiljaa ja paljastamatta, mitä vessassa tapahtui. Oli varmaankin tosi vaikea arvata, kun yhden vessan oven alta näkyi naisen korkkarit ja miehen kengät, mutta eipä kukaan ainakaan ääneen mitään sanonut.

Sinä kaivoit kalusi farkuistasi ja annoit sen huulieni väliin. Imin sitä ahnaasti, sinä tarrasit hiuksiini ja nait minua suuhun istuessani pytyllä. Mutta et antanut minun imeä sinua loppuun asti, vaan härnäsit minua ihanalla seisovalla kullillasi.

Polvistuit takaisin jalkojeni väliin ja hyväilit taas märkää pilluani. Välillä puristelit ja venyttelit nännejäni, ja purit ja näykit niitä hampaillasi. Sinä kuuntelit kiihottuneena, miten tytöt pissasivat seinän takana, ja samalla nait sormillasi minua ja silmäsi käskivät minua olemaan hiljaa. Kun vessa taas hiljeni, sinä upotit sormen toisensa perään aivan kiimanesteistä lotisevaan pilluuni, kunnes olit sisälläni koko kätesi kanssa. Hillitön fistaaminen sai minut huohottamaan, ulisemaan ja huutamaan vuorotellen, ja hakkasin kopin seiniä nyrkeilläni, istuessani jalat levällään edessäsi ja nyrkkisi sisälläni.

Nyrkkinainti sai minut roiskimaan nesteitäni ympäriinsä, kerta toisensa jälkeen ejakuloin niin voimakkaasti, että loppujen lopuksi sinun farkkusi ja takkisi hihat olivat nesteistäni läpimärkinä, ja valuin pitkin lattiaa ja omiinkin vaatteisiini. Välillä sinä taas nousit ylös ja annoit kullisi huulieni väliin ja nait muutaman vedon suutani. Kätesi kietoutuivat kurkkuni ympärille, ja kiihotuin vielä lisää otteittesi kovuudesta.

Kun vihdoin lopetit fistaamiseni, luoja ties kuinka monen "roiskimiseni" jälkeen, käskit minua pukeutumaan vaatteisiini. Kiskoin märkiä vaatteita päälleni, ja sinä kuiskit, miten haluaisit nussia minua, mutta että se ei nyt käy. Painoit minut vessan kopin seinää vasten selkä itseesi päin, ja painauduit kovan kullisi kanssa selkääni ja peppuani vasten, ja kiskoit hiuksista päätäni taaksepäin. Minä halusin sinua. Halusin kovaa kulliasi niin mielettömästi, että minun teki mieli huutaa, mutta en voinut päästää ääntäkään, koska taas vessassa oli joku asioillaan.

Kun vessa tyhjeni, sinä häivyit sanoen, että odotat minua baarissa. Lähdimme baarista, sillä sinua odotettiin jo toisaalla. Pillustani valui nesteitä kokojan kävellessämme puolilta öin Helsingin katuja. Saattelit minut rautatieasemalle ja menit menojasi. Minä palasin hotellilleni ja peseytymisen jälkeen menin raukeana nukkumaan. Aamulla araksi fistatut paikkani muistuttivat minua sinusta ja nyt maltan tuskin odottaa seuraavaa kertaa, ja sitä mitä kaikkea me vielä toisillemme teemme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti