sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Festarimeininkiä

Tässä fantasiaa, vaihteeksi. Toiveesta kirjoitettu, tosin hyvin pitkälle omaakin fantasiaani *hymy* Eikä todellakaan parasta fantasia-antia, mutta johonkin piti aamullista panetustaan purkaa *wirn*


Olimme miesystäväni (poikaystävä pikemminkin) ja hänen kavereittensa kanssa festareilla. Olin Tompan toivomuksesta pukeutunut tiukkaan toppiin ja lyhyeen minihameeseen ja meikannut itseni hyvin voimakkaasti tummiin sävyihin. Näytin pikemminkin huoralta, kuin kenenkään "tyttöystävältä".

Kuuntelimme musiikkia ja nautimme juomia hissukseen, tarkoitus ei ollut humaltua. Seisoin Tompan kaverilauman keskellä, ainoa nainen nuorten miesten keskellä. Tomppa seisoi takanani, turvallisena ja isona ja nojasin häntä vasten ja liikuin musiikin tahdissa. Tunsin, miten Tompan kalu kovettui pakaroitani ja ristiselkääni vasten. Tompan käsi laskeutui pitkin kylkiäni alavatsaani vasten ja painoi minua kevyesti, mutta vaativasti tiukemmin itseään vasten. Selkäni taipui tahtomattani kaarelle ja työnsin peppuani tyrkylle lisää. Tomppa hivutti minihameeni helmaa ylemmäs ja löysi märän ja paljaan vakoni. Etu-ja keskisormella Tomppa levitti huuliani ja laski etusormen vasten klittaa ja pyöritti sitä hetken siinä. Silmät ummessa nautin sormen kosketuksesta. Olin aivan märkä.

Tompan kaverit seurasivat tilannetta vieressä, ja tunsin, miten toinenkin käsi kiertyi hameen alle pakarani päälle ja siitä alemmas ja solahti sisään märkään pilluuni. Taivutin päätäni taaksepäin ja tarjosin huuleni Tompan suudeltaviksi. Tompan toinen käsi kiertyi kaulalleni ja puristi kevyesti samalla kun huulet kohtasivat ja kieli tutki vaativasti suuni sopukoita.

Koko konsertin ajan Tomppa kavereineen kuumensi minua vuorotellen. Aina olivat jonkun sormet koskettelemassa ja hyväilemässä minua jostain kohtaa ja minä olin niin kiimassa,että en juurikaan tarvinnut alkoholia mielialani ylläpitämiseksi. SIvullisten paheksuvat katseet eivät meitä juurikaan kiinnostaneet, meillä oli hauskaa ja esileikki jatkui kuumana siihen asti, kun konsertti päättyi ja lähdimme hotellille.

Hississä neljän nuoren miehen huulet ja kädet hyväilivät minua jo niin vaativasti, että hyvä kun pääsimme hissistä ulos ja huoneeseen kiihdyksissämme. Huoneen ovi tuskin oli sulkeutunut perässämme, istuuduin tuolille ja nuorukaiset asettuivat ympärilleni. Vedin vuorotellen jokaisen kalun housuista ulos ja imin ja runkkasin kolmea kullia vuorotellen ja vaihdoin vauhdissa kullia huulieni välissä. Rintani kaivettiin esiin topin päälle, ja kovin ottein niitä hyväiltiin ja puristeltiin ja nännieni ympärille puristui sormi toisensa jälkeen.

Kullien imeminen loppui siihen, kun Tomppa veti minut pystyyn ja nosti huoneessa olevan pöydän päälle makaamaan. Minihameen helma nostettiin ylös, ja neljät kädet alkoivat tutkia minun salojani. Sormet tutkivat pilluani, peppuani ja huulet imivät rintojani ja hampaat purivat nännejäni. Olin kiimasta aivan sekaisin, enkä enää loppujen lopuksi tiennyt monestiko laukesin osaavien nuorten sormien ja kielien kosketuksesta.

Vihdoin pojat päättivät myös naida minua. Olin jo anonut kullia useaan otteeseen, ja nyt sain ensimmäisen sisääni. Sormet levittivät pilluni huulia ja paksu kulli upposi sisääni helposti. Olin niin märkä, että kuulin itsekin, miten kulli solahti litisevään pilluuni. Nuoren miehen kulli alkoi pumpata pilluani täydellä höyryllä. Samalla toinen kulli ilmestyi eteeni ja otin sen huulieni väliin ja imin sitä silmät ummessa. Kulli suussani voihkin ja kiroilin nautinnosta.

Ja sama jatkui, nuori mies toisensa jälkeen nussi vuoroin suutani ja pilluani. Ja laukesi sisääni, kasvoilleni, rinnoilleni. Olin niin kuorrutettu spermalla jo ensimmäisen kierroksen jälkeen, että meikit levisivät pitkin kasvojani.

Tomppa nosti minut syliinsä, ja siirtyi sohvalle. Laskeuduin Tompan ihanan kullin päälle ja aloin ratsastaa hitaasti. Tunsin, miten kädet laskeutuivat pakaroitteni päälle ja levittivät niitä. Jähmetyin paikalleni odottamaan, miten ensin sormi työntyi peppuuni ja teki tilaa kullille, joka asettui rei'älle ja alkoi hitaasti työntyä sisääni. Painoin pääni Tompan olkapäätä vasten ja rentoutin itseni ottamaan vastaan kullia sisään syvälle suoleeni. Vihdoin kulli oli perillä, ja olin tukevasti kahden nuoren miehen välissä seivästettynä. Takanani oleva nuori mies alkoi nussia hitaasti peppuani ja Tomppa nosti minua päällään samassa tahdissa pepussa liikkuvan kullin kanssa. Minä voihkin nautinnosta, kunnes suuhuni työntyi kulli, joka hiljensi meteliäni hieman.

Olin täynnä kullia, jokainen koloni oli täytetty ja minua nussittiin nuorten miesten innolla ja halulla. Minä nautin. Ja imin ahnaasti kullia suussani samalla kun tahti pepussani nopeni ja huohotus korvani juuressa kertoi, että myös Tomppa oli laukeamassa. Kulli vetäytyi pois, Tomppa nosti minut ylös ja laski sohvalle istumaan, ja kaikki kolme kullia ympäröivät minut ja nuoret miehet runkkasivat spermansa kasvoilleni ja rinnoileni. Kuorrutettuna makasin ja nuoleskelin kasvojani spermasta.

Neljäs nuorukainen tuli luokseni, käänsi minut sohvan reunalle ja työntyi sisään peppuuni ja alkoi naida minua. Nostin jalkani pojan olkapäille, jotta kulli uppoaisi mahdollisimman syvälle peppuuni ja tunsin, miten nesteet roiskuivat pillustani kullin upotessa kovemmin ja kovemmin suoleeni.
Ja taas oli jo uusi kulli huulillani ja imin sen uudelleen kovaksi. Nuoret miehet nussivat vuorotellen minua suuhun ja peppuun ja pilluun ja pyörittivät sohvalla sylistä toiseen. Välillä nautin kahta kullia yhtä aikaa, välillä kolmea. Ja huoneeseen levisi pilluni suolainen tuoksu, sekä kiiman ja testosteronin sekoitus, joka vielä lisäsi kiimaani. Minä huusin, voihkin ja valitin nautinnosta ja siitä, miten neljä eri kullia vuoroin kynti minussa väsymättä.

Jossain vaiheessa yötä pojat vihdoin saivat tarpeekseen nussimisesta ja toivottelivat hyvää yötä minulle ja Tompalle. Sain helliviä suudelmia jokaiselta ennen kuin pojat häipyivät omaan huoneeseensa. Tomppa nosti minut syliinsä ja kantoi ammeeseen, johon hän oli jo laskenut kuuman kylpyveden. Vedessä Tomppa helli aristavia paikkojani ja pesi minusta kaiken sperman ja omat nesteeni pois hyväillen minua hellästi. Nousin kylvystä raukeana ja niin tyydytettynä, että jalkani eivät enää kantaneet, joten Tomppa kantoi minut vuoteeseemme ja peitteli peiton alle, tullen sitten viereeni vetäen minut syliinsä. Siihen nukahdin tyytyväisenä ja tyydytettynä, oman rakkaani kainaloon, joka oli järjestänyt minulle ihanan illan ja yön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti