perjantai 4. toukokuuta 2012

GloryHole-kokemus ;)

Livetarinaa taas *hymy*


Olin jo pitkään käynyt keskustelua yhden miehen, olkoon tässä vaikka Teemu, kanssa GloryHole:sta. Ja varmaan summa summarum, oharit, hirveä panetus ja aikamoisen kiimaset sättikeskustelut aiheuttivat sen, että pistin tekstiviestin menemään. "Nyt pannaan homma toimimaan" Ja Teemuhan tiesi heti, mistä oli puhe. Minä olin siis valmis kokeilemaan tuntemattoman miehen kullin imemistä luotettavassa seurassa ja "valvonnassa".

Homma sovittiin seuraavalle päivälle. Ja koska olin tietoinen, että Teemu haluaa katsella ja puheittensa mukaan myös homman jälkeen naidakin, minä sheivailin jo aamulla ennen töihin menoa. Kutina vatsan pohjassa vaan kasvoi työpäivän edetessä ja päivän aikana vaihdetut tekstiviestit vaan lisäsivät kiimaa. Kotiin, pikasuihku, meikkaus, korsetti päälle ja menoksi.

Saavuin sovitulle paikalle...tai no siihen lähelle. Ja näin tutun selän, tutun miehen puhelimessa. Fiksuna naisena en sanonut mitään, odottelin vaan. Ja kun puhelu loppui, repesin totaalisesti. "Vitun jätkät, nyt te tempun teitte!", ja nauroin. Olin edellisenä päivänä avautunut tälle miehelle, olkoon hän vaikka Tuomas, että olen niin kullin puutteessa. Nämä kaksi miestä, Teemu ja Tuomas, panevat kimpassa naisia, ja olen käynyt kahvilla molempien kanssa ja ollaan vaan odotettu oikeaa hetkeä. Noh, kun kerran vahinko oli jo käynyt, niin Tuomas soitti Teemulle, että tulehan päästämään meidät sisälle, että nyt ei enää yllätys onnistukaan.

No, sisään vaan sitten ja ei muuta kuin takkia pois ja, toisaalta pojilta kyllä erittäin fiksusti ajateltu, pääsin sitten kokeilemaan GloryHolea ensimmäisen kerran tavallaan "tutun" miehen kanssa. Tuomas kävi pesulla ja hipsi toiseen kaappiin. Ja minä asetuin polvilleni kaapin lattialle ja otin ihanan kullin suuhuni. Ei tarvinut montaa kertaa sitä imeä, kun se oli jo kovana ja sykkivänä. Teemu istui ja katseli ensin, mutta sitten kuulin, miten naapuriovi kävi, ja Teemu kehotti minua vaihtamaan välillä toiseen kulliin. Imin vuorotellen molempien kulleja ja samalla sitten runkkasin sylkeni kostuttamilla käsillä aina toista, kun toisen kullia imin.

Pojat kehottivat minua tulemaan "pois kaapista" ja istuin tuolille heidän väliinsä ja jatkoin kullien runkkaamista ja imemistä. Miehet kaivoivat rintani paidan ja korsetin sisältä ja hieroivat ja puristelivat niitä ja pyörittelivät nännejäni sormiensa välissä. Jossain vaiheessa Teemu sanoi Tuomakselle, että eiköhän tälle naiselle pitäis antaa kullia, kun se on niin kovin sitä vailla. En olisi malttanut lopettaa millään Tuomaksen kullin imemistä, mutta lopulta luovutin ja riisuin nopeasti housuni ja laskeuduin polvilleni lattialle. Teemu läpsi paljasta peppuani ja lämmitteli sormillaan minua. Ihan niinkuin olisin ollut sitä vailla, mutta hyvälle se silti tuntui. 

Tuomas asettui taakseni ja työntyi sisääni kalullaan. Uuuuuhhh...siitä se metakka sitten alkoi. Tuomas nussi minua, minä kiroilin kuin pahempikin tukkijätkä ja Teemu sormetti klittaani samalla. Mielettömän ihanaa. Sitten Teemu vaan katseli meitä, kunnes lopulta asettui eteeni ja samalla kun Tuomas nussi minua Teemu nai suutani. Otin kiinni Teemun käsistä ja siirsin ne pääni päälle ja Teemu otti otteen päästäni ja liikutti sitä nopeammin ja nopeammin, kunnes laukesi suuhuni murahdellen. Minä urisin mielihyvästä sperman valuessa kurkkuuni. Tuomakselle sanoin jossain vaiheessa, että haluan myös hänen spermansa suuhuni.

Nousimme lattialta sohvalle, ja istuin Tuomaksen kullin päälle ratsastamaan naama (ja rinnat tietysti) Tuomakseen päin. Ja aloitin sellaisen lantion pyörityksen ja valituksen ja uikutuksen, ettei paremmasta väliä. Tuomas puristeli ja imeskeli nännejäni ja minä nautin kullista vasten naminapukkaani, joka alkoi valuttaa nesteitään kosketuksen voimasta. Tässä vaiheessa Teemu poistui paikalta toivotellen meille hauskaa illan jatkoa.

Minä ratsastin Tuomaksen päällä, suutelin ja hyväilin lyhyttä tukkaa ja karvaista rintaa. Olin niin kiimassa, että ei mitään rajaa! Sitten Tuomas ehdotti, että vaihdetaan asentoa.

Nousin seisomaan, jalat vapisten, ja nojauduin pöytää vasten ja tyrkytin peppuni Tuomakselle. Ihana kulli upposi uudelleen pilluuni ja aivan mieletön naiminen alkoi. Minä en enää tiennyt olisinko huutanut vai tehnyt mitä, sillä niin hyvälle se tuntui. Tuomas nussi minua rajusti, otti otteen olkapäästäni ja toisella rinnastani ja nussi oikein olan takaa. Sitten hetkeksi kulli ulos, sormet takaapäin pilluuni ja eipä tarvinnut kauaa sormien leikkiä pillussani, kun valutin lattialle oikein lätäkön mehujani. Ja taas kiimanesteistä märkään pilluuni upposi kulli, ja nyt Tuomas otti loppukirin. Kun orkku oli tulossa, Tuomas veti kullinsa ulos, kiskoi kortsun pois ja runkkasi samalla kun minä suu auki odotin pirtelöäni. Ja vihdoin sain oikein kunnon annoksen proteiinia kurkkuuni ja nielin kaiken yhtä hyvällä halulla kuin Teemultakin.

Uskomaton ja ensimmäinen, mutta ei viimeinen, GloryHole-kokemus kääntyi ihanaksi nussimikseksi. Ja ei todellakaan viimeiseksi kerraksi, ehei. Odottakaa vaan, vielä meidän, kaikkien kolmen, seikkailuja saatte lukea toistekin. *hymy*

11 kommenttia:

  1. olipas melkoisen vallaton kokemus!! :D

    VastaaPoista
  2. Vallaton ja nautinnollinen *hymy* ja lisää on tiedossa ;)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *hymy*
      en ole enää suomi24:ssä, jos sitä tarkoitit :)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. ööö....no kun en valitettavasti tiedä, kuka sinä olet :( niin en voi muistaa "missä" olet *hymy*

      Poista
  4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Olisi mieletömän kiihoittavaa päästä gloryholeen sinun käsittelyysi...
    T:monkey89

    VastaaPoista
  6. mmm......pitäisi kehittää oma gloryhole-mesta niin kuin tässä tarinassa oli ;)

    VastaaPoista