lauantai 12. tammikuuta 2013

Kiimainen suhde

Livetarina lähiajoista pitkästä aikaa.

Jotkut miehet saavat minut aivan sekaisin. Paras esimerkki siitä on tämä aivan ihastuttavan kiimainen tuttavuuteni jo pitkälti yli kolmen vuoden ajalta. Olemme tavanneet tämän kolmen vuoden aikana livenä nyt neljä kertaa. Siis vain neljä nopeaa, mutta sitäkin kiimaisempaa kertaa. Tarinani puhelinseksistä on saman miehen intouttama, ainoa mies joka todellakin pystyy houkuttelemaan minut puhelinseksiin ja vielä todella moneen kertaan. Ja ei vain puhelinseksiin. Vaan kuvaamaan itseäni (minä! kuvauskammoinen!) mitä kiimaisemmissa olosuhteissa. Viimeisimmän kuvauksen otin, kun poliklinikan vessassa runkkasin itseäni ja videoin sen tälle kiimakullille. Lääkärin odottaessa oven takana. Kaikkea sitä meneekin tekemään, kun on kiihottunut ja lisäksi haluaa tuottaa toiselle nautintoa.

Olemme tavanneet kolme muuta kertaa hyvin pikaisissa, mutta sitäkin kiimaisemmissa olosuhteissa. Uimahallilla sain nauttia silmänilosta, ja sen jälkeen todella kuumasta ja vaativasta sormetuksesta auton etupenkillä, ennen kuin sain kyydin kotiin. Nopeaa ja tehokasta. Ja jättää tietty minut niin kiimaiseksi, että haluan vaan lisää.

Kolmannella tapaamiskerralla olin juuri tullut suihkusta, kun sain tekstiviestin: "Oletko kotona?" Vastasin, että olen juuri tullut suihkusta. Vastaus: "Tulen sinne." Yritin toppuutella, että lapseni tulee hakemaan minua vajaan puolen tunnin päästä, johon sain vain lyhyen vastauksen: "Olen jo siellä." Ovesta sisään astui hyvin päättäväinen mies,joka ensin kokeili pilluni kosteutta hellemekon alta samalla kun itse yritin meikata itseäni ja sitten lopulta kiskoi minut sohvallemme. Muutama nopea sormen kosketus litimärälle ja kiimaiselle pillulleni, ja sitten kiihkeää naimista. Minut otettiin siinä ja nyt. Ja minä nautin. Ollakseni hyvinkin määrätietoinen nautin siitä, että minut otetaan aina silloin tällöin. Ja juurikin tämän helvetin kiimaisen miehen toimesta. Nopea pano, pesulle ja ovesta ulos. Siinä se oli. Ja ehdin lapseni kyytiin.

Viimeisimmällä kerralla tapasimme, kun olin menossa panotreffeille. Mies haki minut parkkipaikaltamme ja tuskin olin istunut auton etupenkille, kun miehen kädet jo hakivat pillua farkkujeni sisältä. Autolla sivutielle, minä tiputin farkkuni nilkkoihin, ja samalla kun pikkutietä ajettiin eteenpäin, sain sellaista sormetusta, että oksat pois.

Linja-autopysäkille auto parkkiin, siis tällä pikkutiellä, missä ei edes ole levennyksiä linja-autopysäkille, eli olimme periaatteessa parkissa keskellä tietä. Minä squirttaan nykyään aina vaan helpommin. Ja koska auton etupenkkiä ei voinut kastella, sanomalehti perseen alle ja menoksi. Aina kun auto ajoi ohi, toiminta keskeytyi. Hakkasin auton kattoa nyrkilläni ja huusin suoraa huutoa, kun nesteeni roiskuivat pitkin ja poikin. Siinä kiimassa on aivan sama, mitä minulle tekee. Ja mies otti itselleen ihan oman kappaleen (ensimmäistä kertaa annan jonkun kuvata itseäni omiin tarkoituksiinsa) videopätkää siitä, miten nesteet roiskuivat pitkin reisiä ja miehen kättä. Yhdessä me runkkasimme sitten, vaikkakin minun runkkaamisestani ei tullut mitään, kun ensin levisi klittakiihottimen patterit pitkin autoa ja sitten ne vielä loppuivat kesken. Ja siitäkin mies otti pätkän videolle itselleen, minun runkkaamisestani autonsa etupenkillä. Se on kiihottavaa ja se on niin ihanan kiimasta. Siitä pillu turvoksissa ja squirttinesteille tuoksuen treffeille, niin valmiina jatkamaan kesken jäänyttä leikkiä.

Minuun tehoaa miehen kiima, se puree paremmin kuin mikään muu. Ja tässä miehessä sitä kiimaa piisaa. Olisin valmis naimaan varmasti vaikka joka psemmissa olosuhteissa. Viimeisimmän kuvauksen otin, kun sairaalan poliklinikanäivä, mutta siinä on omat tietyt riskinsä. Ensinnäkin, olosuhteet eivät ole järin suotuisat. Lisäksi, kuinka pian se kiima ja halu, joka meidän välillämme kytee, menettäisi merkityksensä ja naimisesta tulisi vain "tapa". Tosin, näillä mielikuvituksellisilla tapaamisilla se tuskin ihan pian muuttuisi puuduttavaksi. Mutta, mitä kauemmin me kiusaamme toisiamme ja sitten purkaamme sen kaiken kiiman näillä harvoilla tapaamisilla, sitä kiihkeämpää seksi meidän välillämme on. Ja niin kauan kuin se säilyy näin kiihkeänä ja samalla tuhmana se riittää minulle. Ja luultavasti myös tälle miehelle. Ainakin toivon niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti