perjantai 8. maaliskuuta 2013

Nautintoa

Vihdoinkin karanneelle tapahtui jotain livessäkin, mistä voi kirjoittaa, ettei ihan pelkillä fantasioilla mennä *hymy*


Istuin mäkkärissä ja join kahviani. Puhelin soi, sinä soitit ja kysyit missä olen. Hetken päästä seisoit vieressäni. Halattiin tiukasti.

Kahviosta toiseen, odotellen kärsimättömästi, että Omppuun vihdoin pääsisi. Ja kuinkas kävi? Ovet kerroksiin eivät auenneet. Neljän nuoren pojan kanssa seisottiin oven takana ja mietittiin mitäs sitten. Uhkasin jo järjestää näytöksen rappukäytävässä, mutta vihdoin ovet aukesivat kuitenkin. En päässyt harmikseni aiheuttamaan pahennusta Ompun käytävässä.

Huoneeseen sisään, kiihkeää suutelua, koskettelua. Minun herkät paikkani löytyivät heti, sinä vingutit minua jo tuolia vasten niin, että luulin laukeavani samantien. Annoin sinulle suuhoitoa, kiusoitellen ja nauttien. Vaatteitten riisumiseen ei kauaa mennyt, minä menin pissalle ja sinä seisoit hetkessä vieressäni alasti. Samaan pinoon minunkin vaatteeni putosivat.

Sinä nuolit minua, maistelit makuani, kielesi leikki minulla ja sormesi tutkivat pilluni syvyyksiä. Nautin kielestäsi, sen leikistä ja kiusoittelusta. Annoin suuni sinulle, imin kulliasi halukkaasti. Nautin sinun hiljaisesta nautinnostasi.

Ratsastin sinulla, lähteeni valui pitkin sinun kylkiäsi, sinä olit niin sopiva minuun. Sinun kullisi kosketti minua juuri oikeasta kohdasta, ja liikutin lantiotani kulliasi vasten nautinnosta ja kiimasta voihkien.

Sinä nussit minua kädelläsi. Vasen kätesi sopi minuun kuin valettuna, nautin sen täyttävästä tunteesta pillussani. Samalla runkkasin klittaani niin, että laukesin voimakkaasti vapisten ja huohottaen. Et ottanut kättäsi pois, ja runkkasin itseni uudelleen, sinun nyrkkisi täyteläisyyteen upoten, ja sain niin valtavan orkun, että hakkasin seinää nyrkilläni ja vaikersin ääneen. Uskomaton orgasmi!

Sinä asetuit jalkojeni väliin ja aloit naida minua. Hitaita, pitkiä vetoja, minun jalkani sinun olkapäilläsi. Silmät ummessa nautit pilluni kosketuksesta kullisi ympärillä. Katselin sinua ja sinun ilmeitäsi. Halusin sinun spermasi suuhuni, ja sinä tulit minusta pois, otit kortsun pois ja päästit spermasi kasvoilleni, suuhuni. Nielin sinut nautinnollisesti huokaillen.

En tarkkaan muista missä järjestyksessä kaikki tapahtui, vaikka olimme aivan selvin päin, humaltuneita vain kiimastamme. Sinä kuitenkin sheivasit minut, vaikka paljon ei sheivattavaa ollutkaan, sillä viikko sitten olin ajanut itseni paljaaksi. Levitit vaahtoa pillulleni, ja tarkasti ajoit minut posliiniksi. Pyyhit minut pyyhkeellä puhtaaksi, mutta kävin vielä pesemässä itseni. Taas sinä nuolit minua. Klittani oli punainen, turvonnut, kosketusarka jo, mutta sinä leikit minulla hellästi.

Sain uudelleen nyrkkiäsi, nyt oikea käsi tutki minua, isompana ja kovempana, vaativampana. Ja taas minä runkkasin itseni orkkuun, täynnä sinun nyrkkiäsi. Sinä pidit minua sylissäsi, kun vapisin orkkuni voimasta.

Taas me naimme, sinä otit minut uudelleen, hitaasti nauttien joka hetkestä.

Ilta vaihtui yöksi, nukkumisesta ei tullut mitään, kiima vei meitä mukanaan. Sinä otit minut uudelleen, takaapäin. Nyt pääsin itse vaikuttamaan sinun nopeuteesi, liiikutin persettäni vasten sinua nopeammin ja vaativammin. Ja sinä et voinut mitään sille, että laukesit. Tuuskahdit päälleni, painavana, ihanan tyydyttyneenä.

Me juteltiin, kaikesta taivaan ja maan päällä. Ja sitten jossain vaiheessa vaan nukahdettiin. Heräsin aamulla siihen, kun sinä liikuit levottomana vieressäni. Sanoit, että sinua panetti.
Vihaan edelleen aamuherätyksiä, mutta olin sanonut, että minut saa herättää, jos mieli tekee. Luulin, että ottaisit minut siinä,kyljellään, unesta raskaana ja tuoksuvana, mutta sinä halusit minut päällesi. Ratsastin sinulla, vihaisesti, kiukkuisena. Ja vaativana. Sinä nautit silmät ummessa minun kiukustani, tajuamatta, että olin vihainen. Ja lopulta sait minut mukaan leikkiisi. Nautin pilluni märkyydestä, sinusta sisälläni.

Taas sinä tarjosit minulle nyrkkiäsi, ja minä annoin itseni sinulle. Upposit minuun, yhä uudelleen. Otin kiinni ranteestasi, ja liikutin sinua sisälläni. Tunsin pilluni huulet sinun nyrkkisi ympärillä. Voimakkaan orkun saatellessa minut nautintojen taivaaseen, sinä annoit minulle nautinnon. Nyrkkisi tuntui niin hyvälle.

Sinä halusit katsella, miten minä runkkaan. Sanoin, että haluan sinut heti kun laukean. Leikin klittakiihottimellani, otin sillä nautinnollisen orkun. Sinä roiskutit minua pitkin vuodetta, squirttasin, valuin nestettä pelkästä sormesi kosketuksesta. Sinä katselit sitä kiihottuneena. Et ollut koskaan ennen nähnyt, että nainen voi valua niin paljon. Joka kerran kun työnsit sormesi pilluuni ja koukistit niitä, minä valuin. Ja sinä maistoit makuani, vuoroin sormesi olivat minun suussani ja sinun suussasi. Maalailit nesteilläni vartaloani.

Vielä sinä nait minua, halusit minut vielä kerran ennen kuin lähtisimme pois. Sinä kotiisi kilometrien päähän ja minä omaani. Sykkivä, edelleen arka klittani kertoi omaa kieltään nautinnon täyteisestä illasta, yöstä ja aamusta. Olin tyydytetty, hetkeksi.

2 kommenttia:

  1. Löysin blogisi vasta tänään - ikävä kyllä... Mukavaa eroottista luettavaa, kiitos.
    Terveisin Eerik

    VastaaPoista
  2. Hei Eerik,
    ei kai se mitään haittaa, vaikka vasta nyt, parempi myöhään kuin ei milloinkaan :) Nautinnollisia lukuhetkiä :)

    VastaaPoista