lauantai 30. maaliskuuta 2013

Squirttailua lapissa

Livetarina viimesimmältä talvilomareissulta *hymy* Enjoy....
 
 
Paikalliseen karaokemestaan sovitut treffit meinasivat mennä puihin, kun koko päivän nautittu alkoholi pisti kiimaisen naisen hormoonit hyrräämään vähän väärällä tavalla. Onneksi pienellä tsemppauksella (kiitos rakkaan panokaverin) ja runsaalla määrällä vettä sain olotilani sellaiseksi, että pystyin pitämään lupaukseni. Sitä paitsi, en ole mikään luopio, pyrin pitämään lupaukseni.
Nojailin siiderilasi kädessä tanssilattian viereiseen pylvääseen, kun puhelin värisi lupaavasti farkkujeni taskussa. Mieskin oli paikalla, lupauksensa mukaisesti. Pientä flirttiä, ihana miehen tuoksu, painauduin vasten tuota vartaloa ja katseeni ja suudelmani varmasti kertoi, mitä halusin ja mitä antaisin.
"Kolme minuuttia ja sitten lähdetään". Astelin narikkaan jo edeltä, sain takkini ja toivottelin pokeille hyvää illan jatkoa. Käsi kädessä käveltiin miehen ja hänen kaveriporukkansa mökkiin. Matkalla kiusoittelin miestä, jolle olisi ollut seuraa tarjolla mökkiin tulleessa tyttöporukassakin. Jos olisinkin pettymys? Miestä nauratti, taisin kiusata vain siitä ilosta, että saisin hänet hämilleen.
Mökissä ei ollut ketään. Kiipesimme yläkerran huoneeseen, jossa miehen nukkumatilat olivat. Valtava parisänky kutsui puoleensa, samoin kiimainen mies. Laskeuduin miehen jalkojen väliin ja otin kullin huulieni väliin. Makustelin miehen makua, puhdasta ja miehekästä. Imin kullia, leikittelin sillä. Nautin miehen kiimaisesta voihkimisesta. En tahtonut saada tarpeekseni tuosta nuoresta kullista.
Mies halusi saada minut squirttaamaan, ja eipä siihen paljon vaivaa tarvinnut nähdä. Olin jo valmiiksi niin kiimassa ja miehen kullin imeminen vai lisäsi kiimaani.  Latexlakanan levittäminen meinasi unohtua kaikessa tohinassa. Miehen sormet ja kieli klittalla saivat minut roiskimaan, roiskimaan ja roiskimaan. Mitä enemmän minä roiskin, sitä kiimaisempi miehestä tuli. Lakanan keskellä, perseeni alla, oli valtava lätäkkö nesteitäni, vaikka osan mies halukkaasti nuoli ja nieli. Mitä kiimaisempi mies oli, sitä enemmän minä roiskin. Ja huusin.
Halusin miehen nyrkkiä. Liukkaria pillun huulille ja miehen kädelle ja HITAASTI mies työnsi kätensä sisääni. Syvälle, syvemmälle. Tarrasin ranteeseen kiinni ja liikutin miestä sisälläni. Huohotin kiimasta, vikisin, huusin. Minun on hyvin vaikea hillitä itseäni, kun olen kiimassa. Onneksi sain huutaa nautinnosta kaikessa rauhassa.
Miehen nyrkki pillussani hieroin sormillani klittaani niin, että laukesin lopulta varmaan täyttä huutoa huutaen. Ja lisää nestettä. Sitä vaan valuu, kun olen saanut orkun. Ja mies oli siihen NIIN kiimassa.

Nussittiin. Istuin miehen päällä ja mies kuristi minua. Mitä kovemmin mies kuristi, sitä kiimaisemmin liikkui lantioni. Olin tulla hulluksi kiimasta ja tajuttomuuden lähellä kelluminen teki minut aivan sekopääksi. Nussin sitä kullia kuin hullu. Ja edelleen nesteet valuivat, pitkin miehen nivusia alla olevalle lakanalle. Nyt mieskin makasi jo lätäkössä. Joissain väleissä mies yritti epätoivoisesti kuivata t-paidalla sitä märkyyttä, mutta se oli aika toivotonta.
Hetken hellitys, oli pakko juoda. Elimistö huusi nestettä poistuneen tilalle, join ahnaasti suoraan hanasta. Ja sen hetken hiljaisuuden aikana tajusin, että alakerrassa oli väkeä. Ei minkäänlaista tietoa, kauanko niitä siellä oli jo ollut, mutta mies sanoi, että kauan. Mahtoi olla aikamoista kuunneltavaa meikäläisen kiimainen huuto ja ulina. Ilmankos siellä soi musiikki suhteellisen kovalla volyymilla.
Leikki jatkui. Otin suihin sängyn reunan yli, mies nussi minun suutani nautinnosta urahdellen. Ja minä otin vastaan kullia kurkun täydeltä. Kyrpä souti nielussani ja pilluni valutti mehuaan pelkästä kiimasta. No, ehkä myös miehen sormilla oli asian kanssa jotain tekemistä.
Lisää nussimista, takaapäin. Ja vaikka mies kuinka komensi minua olemaan hiljempaa, en pystynyt. Toisaalta, minua kiihotti ajatus siitä, että miehelle itseään illalla tarjonnut nuori nainen oli myös alakerrassa. Olisiko lie saavuttanut yhtä kovan kliimaksin ja kiiman kuin minä tämän ihanan kiimaisen miehen kanssa? Toivoin ainakin, että ei.
En edes muista, kuinka monesti ja kiimaisesti me nussittiin. Spermat sain suuhuni. Ja kastelin melkein koko sängyn latexlakanasta huolimatta. Luulin myös, että neste olisi loppunut, että kerrankin joku sai minut roiskutettua kuivaksi mutta ei.

Nukuttiin hetki, lusikassa. En tiedä kauanko, ehkä tunti, ehkä ei sitäkään. Aika menettää merkityksensä, kun ilmassa on kiimaa, seksiä, kivikovaa kullia, märkää pillua. Heräsin siihen, kun mies haki kädellään pilluani. Levitin auliisti jalkani, nostin toisen miehen reiden päälle, ja annoin miehen tutkia märän pilluni onkaloita. Ja uudelleen, valuin taas. Niin märkänä, niin valmiina. Miehen kieli maistoi taas mehuni, tutki klittaani ja vingutti minun kieltäni. Mökissä oli täysi hiljaisuus, kuului vain minun huohotukseni, ja miehen ihastuneet äänet, kun valuin ja valuin ja valuin.
Imin vielä ihanaa kyrpää, mies istui vatsani päällä ja antoi kyrpänsä huulieni väliin. Leikitteli minulla ja minun kiimallani. Nussittiin, nautittiin kiimasta ja yhteen kietoutuneista vartaloista. Hiljaisuuden vallitessa pukeuduin ja mies saatteli minut hiljaisen mökin läpi ovelle. Kuljin omaan mökkiini, kaikkeni (ainakin nesteitten osalta) antaneena ja erittäin tyytyväisenä. Ja toivoin todellakin, että mies oli saanut sitä, mitä minä olin luvannut. Ja ilmeisesti olikin, koska tekstiviestit kertoivat omaa tarinaansa tapaamisen jälkeen. Ihana  pano, uskomatonta kiimaa ja nesteiden valtavuutta. Hieno aloitus lomalle, todellakin.

1 kommentti: