perjantai 20. marraskuuta 2009

Sovituskopissa

Tässä tällainen hmm...pikafantasia...Varmasti aika monen muunkin toive... ; )


Oltiin miesystäväni kanssa shoppailemassa. Ja sehän ei tunnetusti ole
miesten mielestä kaikkein mieluisinta puuhaa. Vaatteet kun voi ostaa
miesten mielestä niin, että kävelee kaupan ovesta sisään, osoittaa
myyjälle ensimmäistä vaatetta mikä eteen osuu ja sanoo, että tuosta
minun kokoa kiitos. Ja ulos.

Väri miehen kasvoilla alkoi olla sinisen punertava ja ohimosuoni sykki
jo kiihkeästi, kun lähestyimme neljättä kauppaa, ja en vielä ollut
löytänyt yhtään mieleistäni vaatetta. Olin kyllä sovitellut ja
keikistellyt miesystävän edessä, mutta miehen nyökyttäessä
innostuneesti päätänsä olin kantanut joka vaatteen takaisin rekkiinsä.

Astelimme kaupan käytävällä, hypistelin yhtä vaatetta ja pyörittelin
toista vaatetta edessäni pää kallellaan. Ja miehen ilme alkoi olla jo
aivan tuskainen. Astelimme naisten alusvaateosastolle ja vihdoin miehen
katse kirkastui. Hän esitteli minulle jos jonkinmoisia pitsihepeneitä
ja korsetteja ja vihdoin, miehen ilmeen hellyttämänä, suostuin
kokeilemaan ylleni oikein syntisen näköistä korsettia.

Painelin sovituskoppiin. Riisuuduin vaatteistani, ja aloin pukea
korsettia päälleni. Mutta...kuinka moni on koettanut pukea ylleen
korsettia yksin, hakasilla kiinnitettävää, ahtaassa pukukopissa ja iho
jo hiukan hikisenä. Ähisin ja yritin, sitten raotin verhoa.
Miesystäväni katsoi kummissaan. "Tule nyt auttamaan, en minä tätä yksin
päälleni saa", puhisin miehelle. Mies änkeytyi pukukoppiin taakseni ja
alkoi sulkea hakasia selässäni. Katselin peilin kautta ilmettä miehen
kasvoilla. Tunnistin tuon katseen koska tahansa. Mies oli kiihottunut.
Saatuaan hakaset kiinni, mies työnsi kätensä käsivarsieni alta
rinnoilleni ja suuteli ja näykki niskaani. Ja minä olin valmis
samantien. Käännyin ympäri miestä vasten ja suutelin häntä kiihkeästi.

Mies laskeutui eteeni lattialle kontilleen ja levitti jalkani. Tunsin
miten lämmin hengitys lähestyi pilluani ja sitten kieli löysi
klitorikseni. Huokaisin hiljaa, kun mies alkoi nuolla minua hitaasti.
Nostin toisen jalkani sovituskopissa olevan tuolin päälle ja nojasin
takaseinää vasten. Mies upotti kielensä syvälle pilluni sisään ja nai
muutamalla nopealla liikkeellä kielellään minua. Sitten kieli palasi
klitorikselleni ja hän upotti sormensa pilluuni, ja alkoi naida minua
sormellaan yhä nopeammin. Hengitykseni kiihtyi, tilanne oli todella
kiihottava, ja miehen kieli ja sormi tuntuivat taivaallisen hyvälle.
Työnsin rystyset suuhuni ja purin niitä, että en olisi alkanut
päästellä ääniä hiljaisessa sovituskopissa. Pilluni litisi miehen
sormien naidessa ja kielen tehdessä minun oloni yhä kiimaisemmaksi.
Työnsin lantiotani vielä enemmän kohti miehen kasvoja. Laukesin
huohottaen ja uikuttaen hiljaa miehen kasvoille.

Miesystäväni nousi lattialta ylös, suuteli minua pillulleni
maistuvilla huulillaan, käänsi minut ympäri, aukoi korsetin hakaset,
taputti minua takamukselle ja meni ulos sovituskopista. Pukeuduin
posket punottaen vaatteisiini ja astelin korsetti kädessäni ulos
kopista. Miesystäväni otti korsetin kädestäni, käveli kassalle ja sanoi
myyjälle hymyillen: "Me ostamme tämän, kiitos".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti