perjantai 7. elokuuta 2009

Ensimmäinen narttu-kokemukseni

Tämä tarina on ihan livessä tapahtunut ensimmäinen kertani, kun pääsin kokemaan, mitä on olla jonkun narttuna...Ei ehkä ihan jokaisen Masterin mielestä se oikein tapa, mutta...sain kokemuksen, jota en unohda, ja jonka ansiosta olen vielä enemmän kiinnostunut alistetuksi tulemisesta....

Se oli tammikuussa.Kirjottelin sätissä yhden miehen kanssa... Hesalainen.... Naimisissa... Puoliso harrasti avioliiton ulkopuolista seksiä, naisen kanssa...Me juteltiin sen kanssa sätissä useampi kerta, se tiesi, että mua kiihottaa ajatus sitomisesta ja alistamisesta...

No, me sovittiin, että nähdään kahvilla mun kotipaikkakunnallani. Ja nähtiinhän me. Oli kylmä pakkaspäivä, muistan hyvin kuinka mua ärsytti kävellä tonne kahvilaan. Ja sitten me vielä melkein mentiin ristiin. Minä odotin ulkona ja se sisällä kauppakeskuksessa. Ajattelin, että tän röökin poltan vielä ja sitten lähden. Olin odottanut mielestäni ihan tarpeeksi kauan. No, menin sieltä kaupan sisältä, ja siinä heti ovilla me törmättiin toisiimme. No, mentiin me sitten kahville, juteltiin ja tutustuttiin. Sitten kun me oltiin kahvit juotu, se mies kävi automaatilla hakemassa rahaa ja lupasi viedä mut kotiin.

Autossa se kuitenkin sanoi, että mitäs nyt tehdään? Mä sanoin, että josko mä menisin kotiin. Mutta...se sanoi, että eikös meidän pitänyt kokeilla jotain? No, ensin en uskonut että se on tosissaan, mutta kun se aikansa selitti, että se on ihan tosissaan, ja mihin me mennään, niin suostuinhan mä sen kanssa hotelliin lähtemään.

Mentiin lähikaupunkiin, se otti hotellihuoneen, ja sitten mentiin sinne huoneeseen. No huoneessa sain riisua takin päältäni ja sitten narttu sai kyytiä. Paita ja rintsikat pois, se oli käsky ja nehän lähti. Farkut jalassa, ja bootsit. Sitten se sitoi mun kädet selän taakse, otti tyynystä tyynyliinan ja peitti sillä mun silmät. Ensin se vaan kädellä läimi mun rintoja, nipisteli nännejä ja puristeli.

Sitten se avasi mun farkut, ja riisui multa housut pois, ja saappaat tietysti kanssa. Ja sukkarit ja alkkarit. Olin alasti, kädet kiinni selän takana ja silmät peitettynä. Ja kiimassa...Sitten se komensi mut kontilleen lattialle, perse pystyyn ja jalat levälleen. Ilmeisesti ne ei olleet ihan riittävästi levällään, koska sillon lävähti remmi ensimmäisen kerran. Perseelle...ja kovaa...No, levisi ne jalatkin aika nöyrästi sen läväyksen jälkeen. Mutta tuli sitä remmiä lisää. Ja välillä se koitti sormella, että oliko narttu tarpeeks märkänä. Mä en saanu sanoa sanaakaan, ainoa mitä oli sovittu, että jos menee överiksi, niin sanon "Punanen". Muuta ei ollut lupa sanoa.

Remmi viuhu aikansa. Sitten se komensi mut ylös, ja siinä olikin omat kommervenkkinsa. Kädet sidottuna ylös lattialta kontiltaan, ja kaiken hyvän lisäksi mua pyörrytti, niinkuin aina jos olen liian kauan pää alaspäin. Mutta jollain konstilla se sai mut ylös siitä lattialta, ainakin se irrotti mun kädet ensin.

Sitten mä olin sängyssä. Ja kun se pyörrytys loppu, se käski mun riisumaan itsensä. Edelleen liina silmillä. No mä riisuin. Paidan, housut, boxerit. Ja...sellasta en muuten ole ennen nähnyt, että mies voi olla niin kiimassa, että se suorastaan valuu sitä kiimatippaa...mutta se mies valui. Vaikka mulla oli liina silmillä, niin tunsin miten sen kulli vuoti solkenaan. Ja se ei ollut spermaa, sillä ne minä sain suuhuni myöhemmin.

Se komensi mut ottamaan sen liinan pois. Ja sitten, se vasta hokas, että mä en ollutkaan posliini. Olin sanonut sille, että en aja karvojani pois, koska likka kattoo pikkasen hitaasti saunassa, jos ajan itseni paljaaksi. Se vei mut suihkuun, sito taas mun kädet selän taakse ja istutti mut siihen suihkun alle lattialle. Sitten se levitti saippuaa mun mun tussun päälle, ja kaskas...se oli kai arvannut, että en olis totellut, sillä sillä oli höylä mukana. Ja siinä, kädet sidottuna, se mut ajeli. Melkein paljaaksi. Sen verran se jätti, että ei tarvi tytölle selitellä.

Sitten se pesi ne karvat pois, levitti mun pillunhuulet sormillaan ja teki suihkulla mulle orkut...Siinä lattialla mä tärisin ja uikutin. Se laski mun kädet irti, komensi kuivaamaan itseni ja tulemaan sitten sinne huoneeseen.

Siellä se makas sängyllä, ja käski mun imemään itseään. Mä otin siltä suihin, runkkasin sitä suullani ja käsilläni, työnsin sormen sen perseeseen ja nain sen peppua samalla. Ja se laukes mun suuhun nopeemmin kuin olisin osannut kuvitellakaan. Mutta...se oli vielä enemmän kiimassa kuin minä.

Sen jälkeen se käski mut siihen sen viereen ja komensi mua runkkaamaan itseäni. No, se on mulle aivan toivoton juttu, yritin ja yritin, ja sitten lopulta melkein itkin, kun se ei onnistunut. Siinä vaiheessa se rauhotteli mua, ja sitten se itse alkoi runkata mua. Se hiero mun klittaa, ja nussi mua sormillaan. Pyysin sitä naimaan mua mutta se sanoi, että ei makeeta mahan täydeltä samalla kertaa eikä suostunut naimaan mua. Se nussi mua sormillaan kovemmin ja kovemmin. Ja lopulta, kun mä tarpeeksi pyysin kovempaa, se nai mua sormillaan (en tiedä kuinka monella), niin että mä laukesin.

Mä istuin vessan pytyllä pissalla kun se tuli vessaan pesulle. Siinä pytyllä istuen mä otin siltä vielä uudestaan suihin, ja nyt sain sentään pikkasen kauemmin sitä imeä. Minä kun sattumoisin rakastan suihinottoa. Mutta laukesi se mun suuhun. Mä ihmettelin, kun se kyseli multa, että sattuko mua missään vaiheessa.

Kaksi tuntia siitä kun mentiin sinne hotellihuoneeseen, me lähdettiin sieltä pois. Minulla tukka sekasin, ja ripsivärit poskilla, vaikka kuinka yritin niitä korjailla. Ja taatusti tiesi respan naiset, miksi siellä huoneessa oltiin. Minä ampasin hissistä suoraan pihalle, se palautti avaimen.

Sitten se toi mut kotiin ja meni töihinsä.

Sain siltä meilin vielä samana päivänä. Siinä se sanoi mulle, että ei ole eläissään nähnyt sellasella kipukynnyksellä varustettua naista kuin minä olen. Se sanoi, että olis kuvitellut sillä käsittelyllä, että en kunnolla pissi saati kävele. No, jaa. En minä nyt tollasesta vielä hellänä ole. Ja...se olis halunnut uusintaa, mutta...ei ole saanut. Se oli vain se yksi ja ainutkertainen kokemus. Kiihottava sellanen varmasti molemmille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti