sunnuntai 9. elokuuta 2009

Taksikuskin tyttis...

Livetarina vuosien takaa, samalla eka kokemukseni kahden miehen kanssa...



Saulin tapasin ekan kerran, kun olin 16. Me lähdettiin täältä kotoa treelle, kun mun ystävän pikkusisko seurusteli yhden tre:laisen pojan kanssa. Yksi tyyppi lähti meille kuskiksi, kun se oli
täysikänen...

Oltiin parkissa siinä keskustorilla treella ja ootettiin sitä poikakaveria. Nojailtiin auton keulaan, minä ja se mun bestis. Yht'äkkiä siihen auton viereen kaahasi musta bemari, ja siellä oli kaksi miestä. Miehistä toinen, Arska, pomppasi autosta ulos, ja sanoi mulle ja likkakaverilleni, että mitäs nää neitit tässä seisoskelee, lähtekää meidän kanssa uimaan. Ja ei kun tytöt autoon ja johku...tänä päivänä en tiedä minne, järven rantaan. Vaatteet pois ja uimaan. Kuskimme ja poikakaveriaan odottava tyttö jäi "hoo moilasena" seisomaan sinne torille kun bemari kurvas menemään. Ei ehditty edes sopia mitään, missä nähdään tai muuta, eikä silloin ollut vielä mitään kännyköitä.

No uitiin niitten miesten kanssa, ne oli silloin ehkä jotain 22-23 vuotiaita. Vähän pussailtiin ja hiplailtiin ja sitten vaatteet päälle ja takasin keskustorille. No, kuskimme oli edelleen siellä, onneksi. Se Arska sano, että lähtekää tytöt hänen luokse yöksi, kun yksi oli jo mennyt menojaan sen poikakaverin kanssa. Kuski lähti sitten mukaan, ja mentiin sen Arskan kämpille. Se asui autokaupan yläkerrassa, ja siellä me sitten peuhattiin se yö. Likkakaveri oli Arskan kanssa ja minä Saulin kanssa. Aamulla pakattiin itsemme autoon, hyvästeltiin miehet ja haettiin se riijaajatyttö ja lähdettiin kotiin.

Sen jälkeen kävin kerran liftaten treella Saulin luona. Kunnes muutin t.reelle. Silloin etsin Saulin numeron puhelinluettelosta ja soitin sille. Se halus tavata mut, ja me tapailtiin seksin merkeissä jokunen kerta. Aina sen Arskan kämpällä, koska kai Saulilla oli joku nainen...En tiennyt enkä kysellyt, sillä se ei kuulunu mulle. Sauli oli kai tullut vähän samaan tulokseen kuin moni muukin siitä, että minulle ei oikein mikään tuntunut riittävän. Se opetti mut tykkäämään läimimisestä ja useamman kerran läksin sen luota peppu punasena, ja kynnenjälkiä täynnä. (ihmettelin suuresti, ettei exä huomannut mitään).

Kerran kun menin sinne Arskalle, niin se olikin kotona. Ja Sauli ei ollut siellä vielä. Ensin kummastelin pikkasen, että mikäs on homman nimi. Mutta koska tunsin Arskan, ja Sauli oli kumminkin tulossa, niin en osannut ensin aavistaakaan, mikä oli homman nimi. Saulia odotellessa Arska tarjos mulle jonkuu drinksun, ja istuskeli sohvalla mun vieressä. Ja vähän ajan päästä lähempänä...Ja sitten käsi polvella. Ja sitten reidellä. Siinä vaiheessa mä jo arvasin, että tää oli Saulin ja Arskan sopima juttu. Arska suuteli mua, ensin pistin pikkasen hanttiin, että jos Sauli tulee, mutta kun Arska vakuutti mut, että tää on Saulin kanssa sovittu, niin miksi mä sitten hanttiin laittaisin? Me suudeltiin, se hyväili mun rintoja, ja kai se jo yritti housuihinkin ehtiä, mutta sitten Sauli tuli.

Sitä himppasen hymyilytti mun nolo ilmeeni siinä sohvalla, mutta sitten se vaan tuli toiselle puolelle istumaan, ja sitten ne molemmat...vuorotellen suuteli ja hyväili mua...Siinä vaiheessa kun mulla ei enää ollut rihmankiertämää päällä, ne roudas mut Arskan makkariin...

Toinen nuoli, toinen anto mulle suihin. Ja sitten sitä panemista. Herranjestas...silloin voi sanoa että minäkin sain munaa ja kunnolla. Ne oli ihan kyltymättömiä, vaikka kai minulla ja minun vikkelällä kielelläni ja antavaisella luonteellanikin oli osansa asiassa. Taas sain tuntea pepullani moneen kertaan Saulin kämmenen lyönnit ja tukkapöllyä koko rahan edestä. Ja kullia...mutta en silloinkaan saanut mitään tuplahoitoa. Vuoroin toinen pani ja toinen sai suuhoitoa ja vuoron vaihtoa. Tai vaan katselua vieressä, miten toinen suoriutui ja niin edelleen.

Kun oltiin saatu tarpeekseen koko porukka, niin minä kuin miehetkin, niin Sauli heitti mut kotiin. Ja sen jälkeen me ei minun muistaakseni kyllä enää Saulin kanssa tavattu. Syynä oli se nuori rakastaja joka astui kuvioihin Saulin jälkeen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti