sunnuntai 2. elokuuta 2009

Pojan kaveri

Olimme vasta muuttaneet paikkakunnalle, ja poikani oli pikku hiljaa saanut kavereitakin, harrastuksien ja koulun kautta. Aamulla Toni oli sanonut, että iltapäivällä hänen uusi kaverinsa, Marko, tulisi meille odottelemaan ja pelailemaan ennen futistreeneihin menoa.

Olin siivonnut ja touhunnut kaiken päivää, ruoka oli valmistumassa ja olin leiponutkin, miehen ja Tonin iloksi. Aina tuore pulla maistuu. Ovikellon soidessa olin tyystin unohtanut, mitä Toni oli aamulla sanonut. Ovella seisoi pitkä ja komea nuori mies. "Niin?", kysyin kummastuneena. "Tota, onks Toni kotona?", poika kysyi. Silloin minulla välähti:"Oletkos sinä Marko? Tule sisään, Toni tulee tunnin päästä, sillä oli hammaslääkäri, ei varmaan muistanut sanoa sinulle." Marko katseli minua hämillään ja sanoi sitten:"No jos mä venaan täällä pihalla?" Nauroin Markolle ja kehotin häntä tulemaan sisälle:"Tule nyt, olen paistanut pullaakin, saat lasillisen maitoa ja tuoretta pullaa."

Marko asteli perässäni keittiöön, kävi istumaan kehotuksestani (onpa kohtelias poika, mietin itsekseni), otti pullan lautaselta ja alkoi mutustelemaan sitä. Nojailin tiskipöytään, ja yritin jutella Markolle niitä näitä. Pojan ajatukset kuitenkin olivat selvästi jossain muualla, ja yllätinkin hänet tuijottamasta rintojani varsin kiinnostuneen ja uteliaan näköisenä. Naurahdin Markolle:"No, miellyttääkö näkemäsi?" Pojan kasvot muuttuivat tulipunaisiksi kaulasta ylöspäin, ja hän meinasi tukehtua pullaan, jota edelleen pureskeli. "Tota, joo. Sulla on tosi isot rinnat", poika sanoi suorasukaisesti ja punastui uudestaan. "Niinkö?Kai sinä nyt isoja rintoja ennenkin olet nähnyt?", kiusasin Markoa:"Miestenlehdissä esimerkiksi?" "Kyllähän mä niitä lehdissä, mutta en mä livenä tollasia ole ikinä nähny", Marko tokaisi, ja jatkoi:"Saisiko niitä koskea?" Nyt oli minun vuoroni punastua. "Jaa koskea?Minun rintojani?Oletkos sä Marko nyt ihan tosissas?", kysyin. Poika nyökytti pontevasti päätään:"Joo, joo." Katsoin kelloa, vielä kolme varttia ennenkuin Toni tulisi kotiin ja mieheni vasta parin tunnin päästä. "No hyvä on, tulehan tänne", sanoin Markolle ja johdatin hänet makuuhuoneeseen.

Makuuhuoneessa käännyin Markoon päin ja sanoin: "No, ole hyvä, kosketa nyt". Poika ojensi vapisevan kätensä rinnalleni ja kosketti sitä t-paidan läpi. Pojan epävarma kosketus ja tilanteen aiheuttama jännitys saivat nännini kovettumaan, ja Marko huomasi sen välittömästi. "Saanko...saanko mä ottaa sulta paidan pois?", Marko kysyi ujosti. Nostin käteni ylös ja poika veti paidan pääni ylitse. Marko kosketteli rintojani varovaisesti liivien läpi, ja nännini kovettuivat vielä enemmän kosketuksesta. Välillä poika rutisti vähän liiankin kovasti, ja silloin sanoin, että naisen rintoja ei saa niin kovasti pidellä, koska se sattuu. Otteet hellenivät saman tien.

"Mennään sänkyyn", Marko pyysi ujosti. "Heh, kuule. En minä luvannut kuin että saat rintojani katsoa", sanoin pojalle. "En mä muuta, pikkarit päällä vaan hei", poika sanoi anovasti. Tilanne kiihotti minua suunnattomasti, ja sanoinkin Markolle:"Hyvä on, pikkarisillaan ja vain halitaan, muuta ei tehdä". Poika tiputti farkkunsa ja paitansa siitä paikasta lattialle, ja vapisevin käsin hamusi minun housujani. "Odotahan nyt vähän", naurahdin ja riisuin itse farkkuni ja rintsikkani lattialle. Laskeuduin vuoteelle selälleen ja Marko tuli viereeni makaamaan. Hänen silmänsä ahmivat rintojani, ja vapisevin käsin hän kosketteli nännejäni ja puristeli taas kömpelöin pojan käsin rintojani.

Sitten Marko nousi päälleni makaamaan. Tunsin lantiotani vasten, miten Markon penis oli kovana. (Eikä mikään pieni pojan penis, vaan jo ihan miehen peniksen mitoissa!, huomasin yllätyksekseni) Marko kiersi kätensä ympärilleni, ja alkoi hieroa alavatsaansa lantiotani ja häpykumpuani vasten. Pojan litteä rintakehä painautui tiukasti rintojani vasten, ja lantion liike nivusiani vasten nopeutui ja nopeutui, kunnes Marko vapisten ja huohottaen laukesi boxereihinsa.

Hieman hämillään ja nolona Marko nousi päältäni, katsoi ujoilla pojan silmillään hetken vielä minua, käsi peittelevästi märkien boxereitten edessä ja sanoi sitten:"Kiitti hei kauheen paljon, mä olen tosi tänks hei. Sä olet ihana." Sitten Marko veti farkut jalkaansa, t-paidan päällensä ja meni Tonin huoneeseen odottamaan Tonin tuloa. Minä nousin vuoteesta ylös, puin päälleni ja menin keittiöön jatkamaan kesken jäänyttä ruoan valmistusta.

Hiljainen yhteisymmärrys minun ja Markon välillä tapahtuneesta salaisuudesta säilyi niin kauan, kuin Marko säilyi Tonin ystävänä, ja joskus Marko kaihoiten katseli rintojani, kun kukaan ei huomannut..paitsi minä tietenkin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti