torstai 30. heinäkuuta 2009

Livetarinaa vuosien varrelta


Mun eka exä vei mut mukanaan eräälle paikkakunnalle. Olin silloin 18-vuotias...levoton tyttölapsi.. Exä oli intissä, ja mä asuin yksinäni kerrostalossa ja kävin töissä . Exä kävi kotona vaan lomilla. Ja ryyppäsi lomansa. Mua alkoi tympiä...Yksinolo ja känninen äijä lomilla...Mulla oli seksisuhteita sen intin aikana, talonmies, naapuri, talonmiehen sijainen...uimahallissa tapasin yhden tyypin, se kävi panemassa mua muutaman kerran. Levoton, mikä levoton. Ja suhteessa miehen kanssa, jota en rakastanut. Se oli vaan pakotie pois kotoa se suhde.

Intin jälkeen exä meni töihin, ja alkoi harrastaa keilausta. Keilaamista, ryyppäämistä, töitä. Jäin "sivuun". Eikä se tyydyttänyt mua sängyssä. Mä olin omien töitten lisäksi sivubisneksenä töissä siellä keilahallilla. Ja siellä tapasin nuoren miehen alun. Sekin keilasi, tulevaisuuden lupaus. Se oli sulonen. Ruskeet silmät, musta tukka. Nuori ja söpö. Ja meillä synkkas heti. Heitettiin läppää, hengattiin keilahallilla, seurattiin kisoja. Ja jotenkin se vaan ajautui siihen, että viettelin sen. Sen kanssa pantiin joka paikassa.. Hautausmaalla, keskellä päivää. Erään keilahallin rappujen vieressä sillä aikaa kun exä keilasi sisällä. Härskiä ja ajattelematonta. Mutta ah! niin kiimasta!

Paikallisella hallilla oli kisat. Exä keilas siellä, otti kaljaa samalla. Mua alko risoa. Olin pikkasen ottanut itsekin. Sitten se nuorukainen tuli kysymään multa, että häivytäänkö? Mä olin valmis kuin partiopoika. Sanoin exälle, että oon kipee ja lähden kotiin. Sitä ei kiinnostanut, oli hyvät jatkot tiedossa kisojen jälkeen. Poika vaan häipy muuten. Se oli jo aiemmin pohjustanut mua, että josko olisin kiinnostunut. Kun yksi jannu, erään pankin johtajan poika olis ollu naista vailla, se halus päästä poikuudestaan eroon. Ja tää mun nuorukaiseni, nuori ja heh...ylpeä vanhemmasta rakastajattarestaan, ei ollut osannut pitää suutaan kiinni minusta. Se kysyi, että olisko nyt oikee hetki. Minä olin pikkasen huppelissa, niin oli kai pojatkin, sillä meille me mentiin.

Poikuudestaan kärsivä poika oli aivan lukossa kun päästiin meille. Se seurasi ensin sivusta, miten mun nuorukaiseni "hoiteli" mua, kai se siitä kiihottu. Rakastajani yllytti mua sitten tekemään jotain. Houkuttelin pojan sänkyyn. Suutelin sitä. Se yritti jollain tavalla päästä mukaan juttuun, hyväili mun rintoja, ja oli edelleen ihan paniikissa. Sitten mä riisuin sen, ja annoin sen kokea mun suuhoitoni. Se ei voinut mitään. Se laukes mun suuhun melkein samantien. Rakastajani seurasi sivusta, sitten se halusi panna mua, koska tää poika tartti pienen breikin. Me naitiin rakastajani kanssa, ja samalla mä hoitelin suulla sen nuorukaisen uudestaan kondikseen. Kun mun rakastajani sai orkkunsa mä kiipesin "liukkailla" sen poikasen päälle. Ja ratsastin sen orkkuun. Se oli sen eka kerta naisen kanssa.

Lähtiessä vannotin pojat, että tästä ei puhuta. Poikuutensa menettänyt sanoi, ettei se pysty katsomaan exää silmiin keilahallillla. Mä vakuutin sen, että sen on vaan pystyttävä. No, se oli sellanen juttu. Siitä ei puhuttu, mutta joskus huomasin, miten se poikuutensa menettänyt poika katseli mua. Kai se oli jäänyt sen mieleen. Ja sen rakastajan kanssa me jatkettiin niin kauan kun se löysi itselleen tyttöystävän. Eiköhän se tyttöystävä ollut tyytyväinen pojan taitoihin. Ainakin mä sen opetin mielestäni aika hyvin... ;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti