perjantai 24. heinäkuuta 2009

Yöllinen fantasia

Oli ollut keskikesän kuumimpia päiviä, ja yöllä lämpötila ei tuntunut yhtään viilenevän, saati sitten "hengittävän". Olin kääntyillyt tuskissani vuoteessani jo tuntikausia, kello riensi eteenpäin, mutta uni ei vaan tullut. Oli niin kuumaa ja ahdistavaa. Sain tarpeekseni hiostavasta ilmasta, ja avasin terassin oven saadakseni edes hieman läpivetoa kuumaan asuntooni.
Viileä yön henkäys oli tehnyt tehtävänsä, ja olin nukahtanut. Hätkähdin hereille johonkin outoon ääneen. Kuulostelin hiljaisuudessa, mikä se saattoi olla. Olin nousemassa vuoteestani ylös, kun huomasin, että käteni eivät suostuneet liikkumaan. Unenpöpperöissäni kiskoin uudelleen käsiäni, ja yhtäkkiä tajusin, että minut oli sidottu kyljelleen vuoteeseeni, ja käteni olivat tiukkojen narujen puristuksessa sängyn päätytolpassa kiinni. Ensimmäinen reaktioni oli alkaa huutamaan, mutta sitten tuttu ääni kuiskasi hiljaa korvani juuresta: "Älä suotta huuda, minä tässä olen". Tunsin kuinka sydämeni alkoi jyskyttää nopeammin. Entinen poikaystäväni, Tapsa, siinä kuiskutteli korvaani.
Riuhdoin vielä uudelleen käsiäni, mutta enää en pelännyt. Olimme joskus puhuneet minun salaisesta fantasiastani tulla "raiskatuksi" yöllä nukkuessani, ja minusta alkoi hyvin pitkälle tuntua siltä, että fantasiani toteutuisi sinä yönä. Tunsin, kuinka perhoset liihottelivat vatsani pohjassa, ja nännini alkoivat kovettua pelkästä ajatuksesta.
Tapsa käänsi minua selälleen, sen verran minkä narut antoivat periksi. Hänellä oli hiihtäjän naamari naamallaan, muka estämässä tunnistamista. Hän painoi huulensa tiukasti nänniäni vasten, puri ja imi sitä, ja vaihtoi välillä toiselle rinnalle. Minä voihkin jo pelkästä nautinnosta ja tilanteen aiheuttamasta jännityksestä. Sitten Tapsa otti jostakin esiin pienet nipistimet, imi ja puri ensin oikeaa nänniäni, niin että se oli aivan kovana, ja laittoi sitten nipistimen nänniini. Tunsin, kuinka veri tiivistyi nännissä, kipu oli ensin kovaa, se tuntui vatsanpohjassa asti kuumana ja aaltoilevana. Sitten Tapsa teki saman tempun vasemmalle nännilleni. Kipu aaltoili hetken polttavana, mutta sitten nännini tuntuivat turtuvan nipistimen kosketuksessa.
Tapsa käänsi minut takaisin kyljelleen. Hänen sormensa luikerteli takaapäin jalkojeni välistä klitorikselleni. Kevyesti, hellästi Tapsa liikutti sormeaan klitoriksella, edestakaisin. Sitten hän upotti sormensa syvälle sisääni. Liikutti sitä siellä, ensin yhtä sormea, sitten kahta, lopulta kolmea sormea. Peukalo hieroi peppureikäni ympärillä. Olin aivan tulessa, tai siltä se ainakin tuntui. Liikutin itseäni Tapsan kättä vasten. Tunsin kuinka orgasmi alkoi lähestyä huimaa vauhtia. Mutta niin huomasi Tapsakin, ja veti sormensa hitaasti ulos minusta. Minä ruikutin ja rukoilin, että Tapsa tekisi sen loppuun, antaisi minulle orgasmin, joka jylläsi sisälläni. Mutta Tapsa vain naurahti, ja nousi vuoteeltani ylös.
Hengitykseni alkoi rauhoittua ja orgasmin alkavat mainingit laantuivat, ja pystyin rentoutumaan vuoteella ikävästä asennosta huolimatta. Tapsa kuului touhuilevan jotain selkäni takana, mutta vaikka yritin nähdä mitä hän teki, en nähnyt muuta kuin että jotain mies kaiveli kassistaan. Jotain tavaroita hän laski vuoteelle selkäni taakse. Sitten hän kiersi sängyn toiselle puolelle eteeni, polvistui vuoteen vierelle, ja katseli minua silmiin. Sitten hän nosti kättäni, ja puristi nipistimet nänneissäni tiukemmalle. Sähköinen virta tuntui leviävän lävitseni, kun turtuneet nännit aistivat tiukemman puristuksen. Minua melkein jopa sattui, mutta samalla kuumat polttavat aallot liukuivat vatsani pohjukassa. Tunsin, että kostuin entistä enemmän.
Tapsa nousi seisomaan vuoteen viereen, avasi housunsa vetoketjun, ja veti seisovan elimensä esiin. Sitten hän laskeutui polvilleen vuoteelle, ja työnsi kaluaan suutani kohti. Otin elimen varovasti huulieni väliin. Koska käteni oli sidottu, en pystynyt koskemaan seisovaan kaluun kädelläni, vaan minun oli pidettävä se huulieni välissä imemällä sitä riittävän kovaa. Minä imin ja nuolin, ihanaa pehmeää kalunvartta ja sen vielä pehmeämpää päätä, joka valutti kielelleni ensimmäiset suolaiset pisaransa. Tapsa otti minua tukasta kiinni, ja alkoi liikuttaa suutani yhä nopeammin kalunsa ympärillä. Välillä kalu upposi niin syvälle, että melkein oksensin. Sitten Tapsa päästi itsensä laukeamaan syvälle nieluuni. Minä nielin ja nielin, sillä kalu oli niin tiukasti suussani, etten voinut sylkeä spermoja pois. Sitten Tapsa veti kalunsa suustani ulos, nousi vuoteelta ja käveli selkäni taakse.
Nännejäni kuumotti edelleen, nipistimet tuntuivat olevan painuneet nännieni sisään. Tapsa laskeutui taas selkäni taakse vuoteeseen. Hitaasti hän hivutti taas kätensä jalkojeni väliin. Levitin auliisti jalkojani, että hän pääsisi paremmin hyväilemään minua. Tapsa pyöritti peukaloaan klitoriksen päällä, upotti välillä sormensa sisääni, liukkaaseen vakooni, joka suorastaan valui nesteitään sillä hetkellä. Minä ynisin hiljaa, liikutin itseäni Tapsan sormea vasten. Sitten Tapsa otti sormensa pois, ja minä urahdin tyytymättömänä. Tapsa liikahteli selkäni takana, ja sitten tunsin kuinka hän levitti sormillaan vakoani levälleen. Hitaasti vakooni alkoi upota jokin, mikä ei ollut kuitenkaan Tapsan elin. Tunsin, kuinka se sentti sentiltä upposi sisääni. Vaikka olin märkä, sillä oli täysi työ mahtua sisääni. Välillä Tapsa veti sitä muutaman sentin ulospäin ja samalla sai paikkani hieman lisää joustamaan. Kun tekopenis oli sisälläni juurta myöten, Tapsa jätti sen sinne ja alkoi taas hitaasti hyväillä klitoristani sormellaan. Toisella kädellä hän tunnusteli nännejäni puristimien välistä, ja kuumat aallot värisyttivät minua päästä varpaisiin. Tapsa jatkoi hyväilyään, ja tunsin että taas olen nousemassa orgasmin huipulle. Tapsakin huomasi sen, ja lopetti klitoriksen hyväilyn. Minä rukoilin jo täyteen ääneen, että Tapsa antaisi minun laueta. Paksu tekopenis oli edelleen sisälläni. Nyt Tapsa alkoi pyöritellä sormeaan minun peppureikäni ympärillä. Hän kostutti sen minun märässä vaossani, ja työnsi sen sitten peppuuni säälittä. Kirahdin ääneen, sillä otteet eivät olleet mitenkään helliä sillä hetkellä, ja lisäksi minä en ollut koskaan pitänyt pyllyyn naimisesta. Tapsa veti sormensa ulos, mutta vain hetkeksi. Tunsin, kuinka hän alkoi asetella kaluaan pyllyreiälle. Yritin mennä karkuun, mutta Tapsa kietoi kätensä ympärilleni, eikä päästänyt minua karkuun. Sentti sentiltä kalu upposi neitseelliseen reikääni. Minusta tuntui, että kohta repeäisin. Iso tekopenis pillussani ja Tapsan kalu pepussani, makasin aivan liikkumatta. Hitaasti Tapsa alkoi liikkua pyllyssäni. Samalla hän kosketteli klitoristani sormellaan. Muutaman työnnön jälkeen kalu alkoi tuntua hyvältä pepussani, ja aloin vastata Tapsan työntöihin. Sormi klitoriksellani muuttui vaativammaksi, ja kalu pepussani takoi minua jo sellaisella voimalla, että tiesin että Tapsaltakin tulisi kohta. Mutta oma orgasminikin nostatti päätään, kertoi lähenevästä laukeamisesta tuottamalla kuumia aaltoja pitkin vartaloani. Tapsa tarrasi tukastani kiinni ja upotti kalunsa viimeisen kerran sisääni. Laukesimme yhtäaikaa, minä huusin ääneen nautinnosta, ja Tapsa puri niskaani ollakseen huutamatta.
Nukahdin Tapsan syliin. Aamulla vuode oli tyhjänä, eikä miehestä merkkiäkään. Ensin ajattelin, että olinpa nähnyt tosi kiihottavaa unta, mutta kosketus nänneihini, ja vaivalloisesti sujuva kävely kertoivat minulle, että olin saanut elää fantasiani yöllä. WC:n peiliin oli piirretty huulipunallani suuri punainen suu, joka hymyili.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti