torstai 30. heinäkuuta 2009

Yöllinen kohtaaminen tuplana

Olimme olleet etäsuhteessa miesystäväni kanssa jo pitemmän aikaa. Tapasimme aina niinä viikonloppuina kun minulla oli vapaata työstäni. Nyt olin tullut miesystäväni, Ronin, luokse viikonloppua viettämään. Oli perjantai-ilta, ja Ron oli vielä menoillaan. Tiesin sen, sillä hän oli sopinut iltamenoa ystävänsä kanssa jo aiemmin.

Olin tehnyt pitkän lenkin Ronin koiran kanssa, ja nyt nautin pitkästä suihkusta ja muutamasta lasillisesta viiniä. Kömmin vuoteeseen peiton alle, otin kirjan, ja aloin lukea sitä.

Olin kaiketi nukahtanut, sillä heräsin siihen, kun Ron kömpi sänkyyn viereeni. Valot oli sammutettu, ja Ron kiersi kätensä ympärilleni. Työnnyin tiukemmin Ronia vasten. "Kulta", Ron kuiski korvaani, ja suuteli niskaani. "Mmmm...niin..", vastasin unisena. "Kulta, muistatko kun puhuimme siitä, että haluaisit kahta miestä yhtä aikaa?", Ron kuiskasi. Silmäni lävähtiväti auki samantien, ja henkäisin: "Mitä, nytkö?Enhän minä ole edes pukeutunut..." Ron alkoi nauraa matalasti korvaani vasten, "Voi sinua hassua, poishan ne vaatteet kuitenkin riisuttaisiin". Käännyin selälleen ja katsoin pimeässä huoneessa Ronia silmiin. "Onko se sinusta ok?", kysyin, ja Ron vastasi nyökkäämällä minulle. "No, niin minullekin sitten", vastasin. Ron nyökkäsi ja nousi vuoteesta ylös. Hän asteli olohuoneeseen, ja keskusteli matalalla äänellä toisen miehen kanssa.

Makuuhuoneeseen käveli Ronin perässä toinen mies, ja molemmat riisuivat vaatteensa vuoteen vierelle. Sitten miehet laskeutuivat vuoteeseen minun molemmille puolille. Suljin silmäni, sillä minua jännitti. Heikko alkoholin tuoksu kantautui nenääni, mutta arvasinkin, että Ron tuskin olisi selvin päin saanut moista ajatusta mieleensä. Kumpikaan miehistä ei kuitenkaan ollut mitenkään selvästi humalassa.

Tunsin miten kahdet huulet ja kädet alkoivat hyväillä minua. Kaulaani, korviani, rintojani, molempia nännejä imettiin yhtä aikaa. Vaativasti, ja hellästi vuorotellen. Miehet koskettelivat minua sormillaan. Sormet koskettelivat huulien edellä jokaista kohtaa vartalostani. Kosketukset alkoivat muuttua vaativammiksi, ja minun vartaloani värisytti miesten kosketellessa minua hellästi. Toinen mies laskeutui jalkojeni väliin ja alkoi nuolla minua. Hellästi kieli kosketteli reisieni sisäpintaa, huulet nipistelivät varovasti. Sormet levittelivät jalkojani leveämmälle, hipaisivat välillä kumpuani, kiusoitellen.

Samalla Ron imi yhä kovemmin nännejäni ja puristeli rintojani. Huulet tuntuivat olevan kaikkialla. Mies jalkojeni välissä pääsi vihdoinkin kohteeseensa, ja tunsin sähköisen väristyksen sisälläni, kun kieli kosketti klitoristani ensimmäisen kerran. Kieli pyöri klitoriksen ja pillun välissä, upposi välillä sisääni, ja imi taas klittaani vaativasti. Mies työnsi sormensa hitaasti pilluuni, liikutteli sitä siellä samalla kun nuoli nappulaani pehmeällä ja hellällä kielellä. Sitten sisääni tunkeutui toinenkin sormi, ja molemmat tekivät pumppaavaa liikettä sisälläni samalla kun kieli tutkiskeli edelleen klittaani. Nautin kosketuksesta, huokailin ja vastasin lantiollani miehen kielen ja sormen liikkeisiin.

Ron näytti keskeyttäneen rintojeni hyväilyn ja seurasi miten vartaloni vastasi jalkojeni välissä olevan miehen liikkeisiin. Mies jatkoi nuolemistani hitaasti, mutta jatkoi nyt kielensä matkaa kohti peppureikääni. Suloinen pehmeä kieli kosketteli peppuani, työntyi pikkuisen sisäänikin, kostutti reikää syljellään. Sitten mies siirtyi takaisin klittalleni, mutta upotti samalla toisen käden sormen peppuuni. Hitaasti, nautiskellen, odottaen, että antautuisin sormelle. Pidätin hengitystäni, ja tunsin sormen uppoavan sisääni. Rentouduin, kun sormi oli asettunut paikalleen. Kieli klitoriksellani, sormi pillussa ja toinen pepussa alkoi olla liikaa minulle. Miehen vaativa kielen työskentely ajoi minua kohti orgasmia väistämättä. Ron seurasi sivusta, välillä suudellen rintojani, miten vartaloni alkoi jännittyä ja hengitykseni katkeilla. Huohotin, lantioni liikkui yhä nopeammin, ja miehen sormet liikkuivat märässä pillussani ja pepussani kovemmin ja kovemmin. Aloin uikuttaa hiljaa, ja sitten laukesin miehen kasvoja vasten väristen ja voihkien. Jalkani tärisivät, olin aivan hervoton, mutta mies jatkoi vielä hetken nuolemistani hellästi ja vetäytyi sitten sormineen sisältäni pois.

Värisin edelleen orgasmini kourissa, mutta tunsin myös kiihkoni nousseen. Halusin lisää. Ja niin varmasti Ron ja toinen mieskin, joten suutelin Ronia kiihkeästi. Käteni hapuili Ronin seisovaa kalua, ja kiskoin miestä nousemaan ylemmäs, jotta saisin ihanan kalun suuhuni. Ron työnsikin kalunsa suuhuni hyvällä halulla, ja imin ja nuolin kalua ja hyväilin kiveksiä samalla toisella kädelläni.

Toinen mies nousi jalkojeni välistä ylemmäs, ja työnsi kalunsa käteeni. Tunsin kovan ja sykkivän kalun sormieni välissä ja liikuttelin esinahkaa edestakaisin. Mies suuteli ja hyväili rintojani samalla kun runkkasin hänen kaluaan. Ron nai suussani samalla hiuksistani pidellen ja liikutellen päätäni kaluaan vasten. Imin ja nuolin ja samalla runkkasin toisella kädellä toista kalua. Ron veti kalunsa suustani pois ja laskeutui jalkojeni väliin, nuolaisi pilluani muutaman kerran ja upotti sitten kalunsa pilluuni yhdellä rajulla työnnöllä.
Samalla toinen mies asettui polvilleen eteeni ja työnsi kalunsa huuliani kohti. Avasin halukkaana suuni ja aloin imeä miehen kovaa kalua. Sylkeni valui pitkin kalun vartta, kun hyväilin sitä ja sen pehmeän samettista terskaa kielelläni.

Ron aloitti hitaan naimisen jalkojeni välissä. Nautin kahden kalun kosketuksesta ja kiimani nousi asteittain vain kovemmaksi. Suussani oleva kalu tuntui vaan kasvavan kosketuksestani, ja Ronin kalu liikkui pillussani hitain ja pitkin vedoin. Nautinnollinen ähinä ja kuiskailu tuntui täyttävän huoneen, kun miehet nauttivat molemmat minun pilluni ja suuni tarjoamista palveluista.

Ron liikkui pillussani yhä nopenevalla tahdilla ja mies suussani tarrasi hiuksistani kiinni ja nai minun suutani. Voin vain suu avoinna antaa miehen nauttia ja Ronin naida pilluani litinän ollessa jo korvin kuultavaa. Ron kiihdytti tahtiaan ja tunsin suussani olevan kalunkin alkavan sykkiä laukeamisen merkiksi. Ron veti kalunsa pillustani ulos ja laukesi vatsani ja pilluni päälle voimakkain sykäyksin. Mies suussani veti myös kalunsa ulos ja roiski spermansa rinnoilleni. Molemmat miehet vaipuivat hetkeksi vuoteelle, Ron makasi vatsani päällä ja toinen mies lepäsi rintaani vasten.

Sitten Ron nousi ylös, kuului astelevan vessaan, kuulin veden lorinaa ja sitten keittiössä kolisteltiin. Toinen mies hyväili hellästi nännejäni sormenpäillään, ja suuteli välillä nipukoitani.
Ron palasi keittiöstä makuuhuoneeseen. Hän asettui vuoteen reunalle istumaan, ja alkoi hyväillä vuorostaan pilluani ja klitoristani. Tunsin, kuinka jotain kylmää valui pitkin pilluni huulia, ja Ron liukastutti koko pilluni ja peppuni tuomallaan öljyllä. Sormi luikahti kuin itsestään sisääni öljyn liukkauden suomalla avustuksella. Ron kaatoi sitä hiukan myös rinnoilleni ja toinen mies levitteli sitä rintojeni päälle. Olin yltä päältä öljyssä ja liukkaana.

Ron työnsi öljystä liukkaaseen pilluuni sormen, sitten toisen ja lopulta kolmannenkin. Tuntui että olin sormia täynnä, kun Ron hitaasti liikutteli niitä edestakaisin pillussani. Hän otti kätensä pois pillustani ja otti öljypullon käteensä.Sitten hän otti lisää öljyä, kaatoi sitä vatsani päällä toiselle kädelleen, liukastutti sormiaan ja upotti uudelleen toisen kätensä sormet pilluuni, yksi kerrallaan. Taas pillussani oli kolme sormea. Nyt hän kuitenkin alkoi kutitella toisen käden sormella peppureikääni, pyöritteli ja tunnusteli reikää, ja sitten hitaasti upotti sormensa peppuuni. Toisessa reiässäni kolme sormea ja toisessa yksi hän alkoi liikutella niitä vuorotahtiin.

Toinen mies laskeutui alemmas vieressäni, lähemmin katselemaan miten pilluni venyi sormien venytyksessä ja hyväili samalla omalla sormellaan klitoristani. Ron veti sormeaan pepussani ulospäin, mutta työnsi sen takaisin sisään toisen sormen kanssa. Olin aivan täynnä sormia, tuntui että olen sormien täyttämä, ja klitoristani hyväilevä sormi tuntui taivaallisen hyvälle. Miehet runkkasivat minua, katselivat miten pilluni otti vastaan sormien liikettä ja peppuni pyöri vastaten liikkeisiin. Olin aivan hurmiossa. Katseet, täyttävä tunne pillussa ja pepussa ja klitoriksen hyväily saivat minun jalkani tärisemään ja minut uikuttamaan taas nautinnosta. Orgasmini tuli aivan yllättäen ja räjähdysmäisellä voimalla. Uikutin täyteen ääneen ja valitin ja kiroilin nautinnossani.

Miehet antoivat minun hetken rauhoittua. Molemmilla seisoi jo taas aivan täydessä latingissa, kalut vain odottivat sisääni pääsyä. Ron otti lisää öljyä pullostaan ja liukasti pilluni ja peppuni ja levitti öljyä myös kaluunsa. Samoin teki myös toinen mies.

Ron auttoi minut ylös vuoteelta, jalkani tärisivät ja silti olin aivan kiimassa. Toinen mies kävi vuoteelle selälleen, ja asetuin miehen päälle. Istuin miehen kalun päälle ja upotin sen pilluuni. Mies liikkui sisälläni ja liikutin lantiotani hänen kaluaan vasten. Sitten Ron tuli taakseni. Hän hyvälili ensin sormellaan peppureikääni, työnsi sormensa sisääni ja tunnusteli miten toisen miehen kalu liikkui pillussani. Sitten hän laittoi toisen sormen sisääni. Hitaasti miehet liikkuivat sisälläni, Ron venytteli peppuani ja liikutti sormiaan edestakaisin.

Sitten Ron otti sormensa pois ja asettui taakseni. Painoin pääni toisen miehen rintaa vasten, ja tarjosin peppuani ylemmäs. Ron asetti kalunsa peppureiälleni, ja alkoi hitaasti, uuuhhh...niin hitaasti upota peppuuni. Hitaasti, odottaen että paikkani antavat myöten hän painui sisääni kokonaan. Nyt olin kuin halkaistuna näiden kahden miehen välissä.

Hetken odottelun jälkeen miehet alkoivat liikkua sisälläni. Minusta tuntui,ettei mikään mahti maailmassa saisi minua liikkumaan tässä paikassa, mutta tuntiessani molemmissa rei'issäni mahtavan täyttymyksen tunteen ja pienen kivunkin, minun oli pakko alkaa liikuttaa lantiotani miesten välissä. Miehet naivat minua aluksi hitain ja pitkin vedoin, toisen miehen liikkeitten ollessa hiukan vaikeampia, koska meitä oli kuitenkin kaksi hänen päällään, mutta kun Ron alkoi kihtyä sisälläni ja naida yhä hurjemmalla tahdilla, mies allanikin alkoi liikkua nopeammin. Miehet naivat minua kuin hullut, ja minä korisin kiimoissani ja uikutin tunteesta jollaista en ollut ikinä ennen kokenut.

Sitten miehet pääsivät korahdellen huippuunsa, molemmat laukesivat sisääni toinen hiuksistani repien ja toinen rintojani puristaen. Ron lysähti vuoteelle meidän viereemme, ja minä lysähdin toisen miehen rinnan päälle. Huohottaen makasimme, kuuntelimme miten jokaisen hengitys viimein rauhoittui, toisen miehen kalu lurpahti sisältäni pois ja minä nousin tutiseville jaloilleni ja menin vessaan siistiytymään.

Kun palasin vessasta, vuoteella nukkui kaksi alastonta miestä. Hymyilin hetken katsellessani miehiä, ja pujahdin sitten vuoteeseen heidän väliinsä nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti