perjantai 24. heinäkuuta 2009

Narttuna

Olin laivassa. Sinnehän minut oli käskettykin. Isäntäni oli antanut määräyksensä, satamaan, passi mukaan. Liput saan satamasta, menen laivaan ja hyttiini. Kenellekään ei tarvi puhua, eikä ollut tarviskaan.
Istuin vuoteeni laidalla. Odotin, koska kännykkä piippaisi tai soisi.
Olin kaiketi nukahtanut, sillä heräsin siihen, kun isäntäni seisoi sängyn vierellä ja tuijotti minua. "Annoinko minä luvan nukkua?", tiukka ääni kysyi minulta. "Et, herrani, et antanut.Anteeksi, anon rangaistusta", ruikutin polvillani lattialla, katse kohti maata laskettuna. "Kyllä sinä narttu saat ansiosi mukaan", herrani kähisi korvani juuressa. Samalla tunsin,kuinka herrani otti kiinni hiuksistani, ja käänsi päätäni ylöspäin. Tuijotin suoraan herraani silmiin..Kuinka jumaloinkaan noita silmiä...Anoin katseellani rangaistusta, sillä en uskaltanut sanoa enää mitään. Ote hiuksissani tiukkeni, ja herrani nosti minut sängyn laidalle istumaan. "Ota se ja nuole puhtaaksi,narttu", herrani tokaisi. Tiesin heti tarrata kiinni isännän housujen vetoketjuun, avata sen ja ottaa kalun esiin housuista. Se ei vielä kunnolla seissyt, isännän kalu oli vielä hieman nuupallaan, mutta otin sen kuuliaisesti huulieni väliin ja aloin nuolla sitä pitkin vedoin, puhtaaksi ja syljestäni liukkaaksi. Nuolin silmät ummessa, kun napakka isku läjähti poskelleni. "Nautitkos sinä narttu tästä rangaistuksesta?", herrani tivasi minulta. "En, herrani, anteeksi. Antakaa anteeksi, minä ansaitsen lisärangaistuksen, herrani"", minä anelin.
"Ime, nyt ime se kuiviin ja nopeasti", herrani komensi, ja nappasi hiuksistani kiinni ja työnsi kalunsa kurkkuuni pohjaan asti, niin että olin tukehtua. Isäntä nai kalullaan suutani pitkin ja rajuin vedoin, ja pakotti minut hiuksista kiskomalla ottamaan joka ikisen sentin kalusta suuhuni. Kaoin ja kyyneleet valuivat silmistäni, mutta isäntä nai minun suutani pitkin vedoin. Viimein, isäntä laukesi suuhuni, ja varoin visusti tiputtamasta pisaraakaan kallista spermaa suustani. Nielin joka pisaran silmääni räpäyttämättä ja nuolin vielä lopuksi isäntäni kalun puhtaaksi, nostin housut ylös ja laitoin vetoketjut kiinni.
"Kiltti narttu, tottelithan sinä sittenkin",isäntä tuumasi, ja jatkoi osoittaen vuoteella olevaa kassia"Peseydy, pue nuo päällesi ja tule tuohon hyttiin". Sen sanottuaan isäntä lähti.
Otin kassista siellä olevat varusteet. Levitin ne vuoteelle. Kassissa oli korsetti, sukat, avokkaat ja ohut silkkinen aamutakki. Lisäksi siellä oli kaulapantani...
Menin nopeasti suihkuun, ehostin itseni isännän haluamalla tavalla ja pukeuduin vaatteisiin. Viimeiseksi puin pantani kaulaani, otin hytin avaimen, ja huomasin, että isännän hytti ei ollut lähimainkaan minun hyttiäni. No, olin isäntäni narttu, ja tein niinkuin isäntäni oli parhaaksi nähnyt. Astuin laivan hyttikäytävään ja lähdin kohti isännän hyttiä.
Käytävällä minua vastaan kulki joitakin kummeksuvia katseita luovia ihmisiä. Mutta minä laskin katseeni maahan enkä välittänyt ihmisten katseista.
Viimein pääsin isäntäni hytin ovelle. Koputin oveen ja astuin sen jälkeen huoneeseen.Huoneessa oli hämärää, mutta silti ensimmäiseksi kiinnitin huomioni siihen, että huoneessa ei ollut pelkästään isäntä. Siellä oli kolme muutakin miestä...
Nopeasti lasken katseeni alas, ettei isäntäni huomaisi, että olen kohottanut katseeni ja nähnyt tilanteen hytissä. Mutta se on jo myöhäistä..."Mitäs se narttu kurkkii siellä, annoinko luvan kohottaa katseen?", isäntä kysyy tiukasti. "Et, herrani", vastaan värisevällä äänellä ja laskeudun polvilleni lattialle.Kuulen isännän askelten äänen, ja näen hänen kenkänsä edessäni. "Nuole, narttu, nuole kenkäni puhtaaksi", isäntäni ja herrani käskee tiukalla äänellä. Kumarrun alaspäin lattialla ja alan nuolla isäntäni kenkiä. Kuulen liikehdintää huoneessa, ja tunnen kuinka joku nostaa takin lievettä takapuoleni päältä. Keskityn kuitenkin isännän kenkiin, ja yritän olla ajattelematta, mitä takanani tapahtuu. Jos keskittymiseni herpaantuu, tiedän saavani rangaistuksen välittömästi.
Tunnen käden liukuvan hitaasti selässäni korsetin hakasia pitkin. Käsi jatkaa matkaansa jalkojeni väliin, avaa hakaset haaruista ja tunnen kuinka vaativa sormi uppoaa saman tien pilluuni, antamatta hiukkaankaan periksi vielä kuivahkolle pilluni vastustelulle. Sormi liikkuu edestakaisin pillussani, samalla kun minä nuolen isäntäni kenkiä. Sitten sormi pysähtyy, liukuu ulos sisältäni ja pysähtyy anukselleni. Yhtä tinkimättömästi sormi tunkeutuu peppuuni, ilman säälin häivääkään.
"Lopeta narttu se nuoleminen", isäntä sanoo ja kohottaa katseeni leuasta ylöspäin. Isännän vieressä seisoo toinen mies. "No niin narttuni, nyt annat ystävälleni vähän ihanaa suuhoitoasi, ja muistakkin, että yhtään pisaraa kallista spermaa ei tuhlata", isäntä käskee minua. Avaan miehen housujen vetoketjun, pudotan housut alas ja kaivan puolikovan kalun miehen alushousuista esiin. Alan nuolla sitä pitkin vedoin. Välillä upotan sen syvälle suuhuni ja imen sitä voimakkaasti. Mies edessäni tarttuu hiuksiini ja alkaa naida suutani hitain vedoin.
Samalla tunnen, kuinka takanani peppua nainut sormi vetäytyy sisältäni ja pilluni huulille tunkeutuu nyt miehen penis. Yhdellä rajulla liikkeellä penis työntyy sisääni ja alkaa liikkua pillussani. Suutani ja pilluani naidaan yhtäaikaa ja tunnen, kuinka isäntäni seuraa vierestä silmä tarkkana, tottelenko hänen käskyjään.
Mies, joka nai suutani kalullaan, nopeuttaa liikkeitään ja tukistaa minua entistä kovemmin, painuu syvemmälle kurkkuuni ja oksennuksen uhallakin minä antaudun tälle suunainnille silmät ummessa. Mies laukeaa yhtäkkiä suuhuni, ja sperma syöksähtää kurkkuuni kovalla paineella..Liian kovalla, sillä kaikki ei kuitenkaan pysy suussani. "Narttu, sinä tottelematon narttu, minähän sanoin että joka pisara otetaan talteen", isäntä tiuskaisee minulle. Tunnen kovan läjähdyksen takamuksellani, kun isännän käsi läjähtää paljaalle pepulleni. Kuumotus leviää iskusta pitkin ihoa, ja isäntä lyö uudelleen. Samalla toinen mies edelleen nussii minua takaapäin ja isäntä antaa minulle selkään. Tunnen kuinka alan lähentyä orgasmiani, tilanne on minulle niin uusi ja kiihottava, että joudun puremaan hampaani huuleeni, etten alkaisi voihkia nautinnosta.
Yhtäkkiä sisälläni ollut penis vedetään ulos, ja isäntä nappaa minua hiuksista kiinni ja kiskoo minut ylös lattialta. "Tänne, narttu", isäntä sanoo ja raahaa minua kohti leveää vuodetta joka hytissä on. Isäntä paiskaa minut selälleen vuoteelle ja käskee minun pysyä paikallaan.
Miehet kokoontuvat keskenään pienen pöydän ääreen ja puhuvat matalalla äänellä keskenään. En saa selvää mistä he puhuvat, mutta välillä he tuijottavat minua, kasvoillaan kireät, mutta silti himosta kertovat ilmeet. Neljä miestä kokoontuneena pöydän ääreen, rakas ja kallis isäntäni yhtenä heistä, miehet jatkavat keskusteluaan ja tyhjentävät lasilliset juomaa keskustellessaan.
Saatuaan "palaverinsa" pidettyä kolme miehistä kävelee vuoteen ympärille. Isäntäni jää istumaan nojatuoliin pöydän ääreen. Kaksi miehistä laskeutuu vierelleni vuoteelle, ja alkaa hyväillä hitaasti rintojani. He puristelevat nännejäni korsetin läpi, kunnes ne ovat aivan kovina korsetin kangasta vasten. Sitten he nostavat rintani ulos korsetin sisältä ja alkavat nuolla ja imeä kovia nännejä. Isäntä tuo miehille nipistimet, ja miehet puristavat ne kovien nännieni ympärille. Tunnen kuinka nänneistäni leviää kuumotus ympäriinsä, nipistimien painuessa nännin arkaan ihoon. Sängyn päässä ollut kolmas mies laskeutuu jalkojeni väliin ja levittää ne aivan levälleen. Kaksi muuta miestä ottaa reisistäni kiinni, ja levittää minut aivan levälleen miehen katseen eteen. Pilluni on nyt miehen silmien edessä. Mies laskeutuu jalkojeni väliin, ja nuolaisee hitaasti vakoani. Tunnen sähköiskun omaisen sävähdyksen, kun kieli koskettaa klitoristani. Miehen kieli liikkuu edestakaisin ylös ja alas vaossani. Kaksi muuta miestä pitelee edelleen jalkojani levällään, ja puristelee ja hyväilee, kynsii ja hieroo reisieni arkaa ihoa, samalla kun he seuraavat nuolevan miehen liikkeitä jalkovälissäni.
Hitaasti mies upottaa sormen sisääni, jatkaen samalla klitorikseni nuolemista. Tunnen miten kosteus sisältäni alkaa levitä, miehen kielen ja sormen tunnustellessa pilluni sopukoita. Sitten toinen jalkojani pitelevistä miehistä laskeutuu alemmas,kääntää minut kyljelleen ja pilluani tutkii nyt kaksi miestä. Toisen kieli tutkii pilluani samalla kun toinen alkaa nuolla peppureikääni. Sormi pillussani liikkuu edelleen hitaasti edestakaisin. Sitten tunnen toisen sormen työntyvän peppuuni. Miehet liikuttavat sormiaan vuorotellen, sisään ulos, toinen pepussani ja toinen pillussani. Kolmas mies imee ja pureskelee rintojani, lisää nännien nipistimien puristusta, puree kaulaani. Tunnen, että orgasmini on tulossa, nyyhkin hiljaa sisäänpäin, sillä en uskalla päästää ääntäkään.
"No, nauttiiko narttu?", isäntäni kysyy yhtäkkiä aivan korvani juuresta. "Nauttii isäntä, kyllä nauttii", vastaan hiljaisella äänellä. "No, miksi siitä ei kuulu mitään", isäntä tiuskaisee ja nappaa tukastani kiinni kiskaisten pääni taaksepäin. "Ulise narttu, minä tiedän, että sinusta lähtee ääntä", isäntäni komentaa.
Silloin uskallan päästää ääneni ilmoille. Huokailen ja voihkin tuntiessani kolmen miehen hyväilevän itseäni. Sormi pillussani, kieli klitoriksellani, toinen sormi pepussani ja miehen vaativat hampaat kaulallani annan vihdoinkin miesten kuulla, kuinka nautin heidän kosketuksestaan. Kun orgasmini vihdoin vapisuttaa minun vartaloani, voihkin nautinnosta täyteen ääneen ja pyydän lisää, lisää samanlaista.

Tuskin olen lakannut huutamasta orgasmini kourissa, kun herrani käskee minun nousta sängystä ja mennä suihkuun. Tottelen nöyränä isäntääni, hänhän tietää mikä on minulle parasta. Pujahdan pieneen vessaan, ja painun suihkun alle. Veden virratessa vielä orgasmin kourissa värisevälle iholleni huomaan, että miehet kerääntyvät pienen vessan suihkukopin ympärille. Laskeudun polvilleni lattialle, ja odotan isäntäni käskyä. "Nyt imet meidät kaikki, narttu", isäntä käskee tiukalla äänellä. Miehet asettuvat vuorotellen eteeni, ja otan suihin neljä kertaa peräkkäin. Pisaraakaan tiputtamatta nielen jokaisen miehen spermat ja kiitän vielä nöyrästi jokaista saamastani huomiosta. Sen jälkeen pesen jokaisen miehen vuorotellen suihkun alla,saippuoin vartalot ja huuhdon suihkulla saippuat pois. Miehet poistuvat yksi kerrallaan vessasta saatuaan pesunsa ja isäntä jää viimeiseksi kanssani suihkuun. "No niin narttuseni", isäntä sanoo "Nyt peset itsesi puhtaaksi, ja ehostat kasvosi tuohon pöydälle laitetuilla meikeillä. Sen jälkeen tulet hyttiin ja puet päällesi vuoteelle laitetut vaatteet.Tuliko selväksi?" Nyökkään hiljaa isännälleni ja vastaan: "Kyllä, herrani."

Isäntä poistuu luotani, peseydyn ja kuivaan ihoni. Nänninipistimet ovat edelleen paikallaan, enkä uskalla koskea niihin, koska en ole saanut siihen lupaa. Sitten meikkaan itseni isännän hankkimilla meikeillä, rajaan silmäni niinkuin isäntäni haluaa, mustilla voimakkailla vedoilla. Maalaan lopuksi huuleni tummanpunaisella huulipunalla ja astun vessasta hyttiin. Vuoteella on odottamassa mustat stayup:it, punainen minihame, mustat nänneistä avonaiset rintaliivit ja punainen avokaulainen paitapusero. Pukeudun sukkiin, otan nännini ulos nipistimineen päivineen liivien aukoista, vedän päälle paitapuseron ja minihameen...Alushousut...niitä ei siis ole...Katson peilistä kuinka lyhyt hame on päälläni, ja tiedän, että jos joudun kerrankin kumartumaan, hameen alta näkyy koko paljas tavarani. Ajatus kiihottaa minua, ja tunnen kostuvani hiukan. Vedän jalkaani korkokengät, jotka odottivat vuoteen vieressä lattialla ja samalla hetkellä hytin ovi aukeaa.

Isäntä ja kolme muuta miestä astuu huoneeseen. Isäntäni kävelee viereeni, työntää kätensä suoraan hameeni alle ja sisääni. "Narttu, sinähän olet jo valmiiksi kostea, mitäs olet likaisessa mielessäsi jo ehtinyt ajattelemaan?", isäntä tivaa tuijottaen minua suoraan silmiin. Lasken katseeni ja kuiskaan hiljaa "En herrani mitään, herrani on vaan valinnut minulle niin kauniit vaatteet, sen vuoksi olen innoissani".Isäntä avaa paitani napit, ottaa kiinni nipistimestä ja vetäisee siitä kovasti. Vedet kihoavat silmiini äkillisen kivun iskiessä nänneihin, mutta samalla tunnen hyvän olon aaltoilevan vatsan pohjassa.
"Paita kiinni narttu, nyt lähdetään syömään", isäntä sanoo ja kaivaa samalla takkinsa taskusta kaulapannan. Isäntä pujottaa sen kaulaani tottunein ottein. Miehet ovat kaikki pukeutuneet kuin liikemiehet, siisteihin pukuihin, ja minä kuin huora panta kaulassa mustine silmineni ja punattuine huulineni.

Astumme hytistä käytävälle, miehet kävelevät edellä ja minä perässä kohti ravintolaa. Tunnen kuinka naiset luovat minuun paheksuvia katseita, toiset miehet katselevat kiinnostuineina seuruettamme. Joidenkin katseessa voin huomata selvän tunnistuksen, narttuhan siinä menee isäntineen, toiset taas selvästi inhoavat näkemäänsä. Kävelen isäntäni perässä katse kohdistettuna isännän niskaan, ja katseet polttavat ihoani kuin kosketukset.

Hississä isäntäni nyökkää minulle hyväksyvästi, olen ollut kuuliainen ja totellut häntä. Hissiin tunkeutuu lisää ihmisiä, ja katseet peilien kautta koskettelevat vartaloani. Isäntä hymyilee pirullisen, mutta tyytyväisen näköisenä. Hän selvästi nauttii narttunsa saamasta huomiosta.

Ravintolan ovella hovimestari luo minuun pitkän katseen, mutta olkiaan kohauttaen ohjaa seurueemme pöytään. Hovimestari tarjoaa minulle tuolia, mutta isäntä sanoo hänelle:"Selviämme itsekin, tulkaa hetken päästä takaisin". Isäntä luo minuun pitkän katseen ja tiedän, mitä minun on tehtävä. Ojennan vuorotellen jokaiselle miehelle tuolin istuttavaksi ja jään sitten itse seisomaan isäntäni tuolin viereen. "Istu narttu", isäntä sanoo. Kuuliaisena istun tuolille, joka on jäänyt tyhjäksi. Istun nyt kasvot saliin päin, selkä merelle. Hovimestari palaa kysymään, mitä juomia haluamme ja minä kuulen isäntäni tilaavan minulle juomaa. Ravintolaan alkaa tulla ihmisiä, pöytä toisensa jälkeen täyttyy. Ja edelleen minun avonaiseen paitaani ja kaulapantaani luodaan katseita, jotkut ovat selvästi yhä paheksuvampia, toiset huvittuneita ja kiinnostuneita. Naiset katselevat lisäksi selvästi mustasukkaisen tai kateellisen näköisenä seurueeni miehiä, joita itsekin varoen olen vilkuillut. He eivät ole mitään mallimiehiä, mutta aivan katseen kestäviä ja tyylikkäitä puvuissaan. Miehet keskustelevat keskenään, huomaamatta tai ainakaan osoittamatta huomanneensa pöytämme saamaa huomiota.

Ruoka saapuu pöytään, ja alamme syödä. Keskustelu soljuu ruokailun sujuessa ja isäntä seuraa katseellaan minun käyttäytymistäni. Vastapäisessä pöydässä istuu vanhempi mies rouvansa kanssa. Mies ei pysty irrottamaan katsettaan minusta. Isäntä on myös huomannut sen. Itse olen sivusilmällä seurannut, kuinka vanha mies tuijottaa minua, tuskin kuulematta sanaakaan vaimonsa marmatuksesta.

Isäntäni kehottaa pöydässämme olevaa toveriaan siirtymään hiukan syrjempään tuolinsa kanssa. Nyt vanhalla miehellä on suora näkyvyys minuun. Isäntä käskee toveriaan nostamaan pöytäliinan reunaa. Vanha mies huomaa tilanteen. Sitten isäntä käskee minun levittää jalkani. Vanha mies on juuri kohottamassa ruokaliinaa pyyhkiäkseen suutaan, kun hän näkee paljaan pilluni minihameen alla. Käsi pysähtyy kesken matkan, ja miehen kasvot muuttuvat aivan punaisiksi. Isäntä työntää kätensä hameeni alle, ja levittää pilluni aivan levälleen miehen katseelle. Mies nieleskelee, tuijottaa ja nieleskelee. Vaimo ei tunnu huomaavan mitään, vaikka miehen tuntuu olevan jo tosi vaikeaa olla paikoillaan. Isäntäni upottaa sormensa sisälleni, yhden ainoan kerran, ja vetää sitten kätensä pois pöydän alta. Hän nostaa sormensa eteeni ja nuolen sen tuijottaen vanhaa miestä suoraan silmiin. Mies nousee pöydästään, pyytää anteeksi ja poistuu WC:n suuntaan.

Isäntäni on selvästi nauttinut tilanteesta todella paljon, hän hymyilee tyytyväisenä ja jatkaa sitten keskustelua ystäviensä kanssa aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Minä istun edelleen jalat levällään, ja tunnen kuinka kiihottunut olen. Nännejäni polttelee, ja pilluni sykkii.

Kun ruokailu on saatu loppuun, miehet maksavat ruokamme ja poistumme ravintolasta paheksuvien ja kateellisten katseitten seuratessa liikkeitämme.

Hissiin päästyämme isäntä taputtaa minua pepulle ja kehuu minua. Käsi tarttuu pakaraani tiukasti ja isäntä upottaa hetkeksi kyntensä syvälle ihooni. Kuumotus leviää miellyttävästi pakarasta pitkin selkärankaani. Hissiin tulee lisää ihmisiä. Nuoria miehiä, jonkun joukkueen jäseniä selvästi. Heidän katseensa livahtavat rinnoilleni,joistä nipistimien kiiltävät renkaat heijastelevat paidan kankaan läpi. Hissin tullessa meidän hyttikerrokseemme isäntä sanoo minulle pelkästään "Jää" ja poistuu hissistä tovereittensa kanssa.

Nuoret miehet ympäröivät minua. Katseet polttavat ihoani. Joku uskaltautuu kysymään, mihin olen menossa. "En tiedä, isäntä ei sanonut", vastaan. Hissi nousee ylimpään kerrokseen. Nuoret miehet ja minä nousemme hissistä käytävään. Miehet piirittävät minut hetkeksi. Joku hipaisee varovasti minihameen peittämää takamustani, toinen koskettaa nipistintä nännini päässä. Kylmät väreet kulkevat selkääni pitkin. Kevyt kosketus nipistimeen aiheuttaa sähköiskun kaltaisen väristyksen kehollani. Miehet eivät oikein tiedä mitä tekisivät, tilanne selvästi kiinnostaa heitä, mutta he eivät osaa päättää mitä tehdä. "Kumarru", kuuluu silloin takaamme isäntäni ääni. Menen seinän viereen, otan kiinni kaiteesta ja kumarrun eteenpäin. Kuulen huokauksen nuorten miesten tajutessa, että olen aivan paljaana heidän silmiensä edessä. "Levitäpäs narttu jalkojasi. Vai aikoi narttu omin lupineen pitää hauskaa poikien kanssa?", isäntä tivasi tiukalla äänellä. "En herrani, en aikonut. Tein niinkuin herrani käski ja jäin hissiin", vastasin nöyrällä äänellä. Isäntä seisoi nyt selkäni takana ja nosti hameeni vielä ylemmäs. Nuoret miehet pidättivät hengitystään. Samalla hetkellä isäntä löi minua avokämmenellä pakaralle, lujaa. "Nyt narttu, alahan hipsiä hyttiin niinkuin olisi jo", isäntä sanoi ja jatkoi miehille:"No niin, näytös on ohi, alkakaas häipyä".

Kävelin nöyränä isäntäni edellä hyttiä kohti. Nyt tulisin saamaan rangaistuksen tottelemattomuudestani. Se samalla pelotti ja kiihotti minua. Piiska viuhui yleensä iloisesti isäntäni kädessä, kun olin rangaistusta vailla. Tosin nyt oltiin laivalla, joten en tiennyt kuinka isäntä aikoi minut kurittaa aiheuttamatta isompaa hälyä. Mutta luotin siihen, että isäntä oli varmasti miettinyt asiat minun puolestani, minunhan ei niitä kuulunut miettiäkään.

Hyttiin päästyämme isäntä komensi minut vuoteelle.
Kolme ystävää seurasi tilannetta mielenkiinnolla. "Riisukaa tuo narttu", isäntä tuumasi ystävilleen. Miehet tulivat luokseni, riisuivat paitani ja minihameeni pois. Rintaliivitkin otettiin pois. Nipistimet jätettiin nänneihini, ja yksi miehistä nyki niitten renkaista innokkaasti. Sitten isäntä heitti miehille narua. "Sitokaa se narttu ja kunnolla", isäntä sanoi. Ojensin käsiäni kohti miehiä. "Ei, nyt ei sidota käsiä", isäntä sanoi ja asteli miesten viereen."Nyt tehdäänkin näin", isäntä sanoi ja otti narun. Isäntä puristi rintaani ja alkoi kietoa narua rintani ympärille. Tiukalle..Naru tuntui uppoavan rintani sisään. Kun ensimmäinen rinta oli sidottu, isäntä ojensi narun ystävälleen ja tämä sitoi toisen rintani samalla tavalla. Minusta tuntui, että rintani ovat kuin tulessa. Rinnan päät olivat aivan sinipunaiset. Kipu tuntui kamalalle, ja samalla kiihottavalle. Miehet tuijottivat sinipunaisia rintojani, jotka töröttivät narun vuoksi kuin entisaikojen naisgladiaattoreitten metalliset rintasuojat.

"Polvillesi,narttu ja nopeasti", isäntä sanoi. Yritin kääntyä vuoteella polvilleni, varoin koskemasta rintoihini, sillä niihin sattui. Tuskin olin päässyt kontilleni, kun piiska viuhahti ensimmäisen kerran takamukselleni. Oijoijoi...miten se sattuikaan. Tunsin kuinka kipu levisi piiskan juovasta pitkin takapuoltani. Ja isäntä jatkoi säälimättä, isku toisensa jälkeen napsahti vuoroin toiselle ja toiselle pakaralle. Kipu tuntui polttavalta, sekä pakaroissani että rinnoissani. Kolme muuta miestä seisoi vieressä ja katsoi, kuinka isäntäni piiskasi minua. Rintojen puristava kipu tuntui liian hyvälle jo, aloin nauttia kivun tuottamasta nautinnosta, pilluni alkoi kostua yhä enemmän. Ja isäntäni kyllä tunsi narttunsa, sillä piiska sivalsi yhä kovemmin. Kyyneleet valuivat silmistäni, mutta pyysin yhä lisää rangaistusta.

Yht'äkkiä piiskaus loppui. Isäntä laski piiskansa alas, ja kaivoi kalunsa esiin. Yhdellä ainoalla työnnöllä hän upposi sisääni, märkään pilluuni. Samalla hän työnsi sormensa peppuuni, varoittamatta sanallakaan. Muutaman työnnön jälkeen isäntä tuli ulos minusta. Hän laskeutui vuoteelle istumaan, käski minun kääntyä ja istua hänen syliinsä. Käännyin ja olin laittamassa isännän kalua pilluuni, kun isäntä sanoi:
"Ehei,narttuseni, nyt mennään suoraan anaaliin" ja nosti minua sen verran että sai kalunsa peppureiälleni. Sitten isäntä painoi minut olkapäistä tappiinsa. Istuin keihästettynä isännän sylissä. Hetkellinen kipu, peniksen painuessa sisääni, ennenkuin sulkijalihas antoi myöten, yhdistyneenä narujen rintoihin puristamaan kipuun alkoi olla minulle liikaa. Mutta isäntä oli päässyt vasta alkuun.

Isäntä laskeutui selälleen vuoteella, veti minut mukanaan päälleen ja kehotti ystäviään käymään toimeen. Yksi miehistä tuli vuoteelle, ja suuremmin varoittelematta upotti kalunsa märkään ja litisevään pilluuni. Nyt minut oli keihästetty molempiin reikiin. Rintani olivat kuin tulessa. Kolmas mies tuli yläpuolelleni vuoteelle ja otti nipistimet pois nännien päistä. Hän alkoi ensin hitaasti, sitten yhä kovemmin ja rajummin imeä nännejäni. Isäntäni pani minua peppuun, toinen mies pilluuni ja kolmas imi ja puri tulessa olevia nännejäni. Neljäs mies katseli sivussa kuinka minua pantiin ja häpäistiin.

Ensimmäiseksi laukesi mies pilluuni. Ähkäisten hän tuli pois sisältäni. Samalla isäntä käski minut pois päältään. Peppuani kirveli, kun isännän kalu lähti sieltä pois. Isäntä kehotti nännejäni purrutta miestä käymään vuoteelle selälleen. Sitten hän asetti minut naama mieheen päin miehen päälle ja upotti miehen kalun pilluuni. Sen jälkeen isäntä käski neljännen miehen, sen joka oli vain katsellut asettua taakseni ja panemaan minua peppuun. Itse isäntä asettui eteeni, ja käski minun nuolla hänen kalunsa puhtaaksi ja imemään sitten hänet kuiviin.

Yksi kalu pillussa, toinen tunkeutumassa peppuun, ja kolmas suussani, kaikki reikäni olivat täynnä miestä. Miesten liikkeet sisälläni, rintojen pakotus, nännien kuumotus, se kaikki alkoi olla minulle lisää. Isäntä tarrasi tukkaani kiinni, ja upotti kalunsa niin syvälle suuhuni, että olin tukehtua. Minä olin kivusta ja kiihottumisesta aivan sekaisin. Isäntä nussi minua suuhun, miehet panivat molempiin reikiin, ja sitä mukaa kun joku laukesi, aina oli uusi mies tulossa johonkin reikään.

Väsymättä miehet nussivat minua, kiihottivat minut äärimmilleen, ja sitten lopettivat ennenkuin minä sain orgasmini. Olin hiestä märkänä, spermassa yltäpäältä, ja koko ajan minua nussittiin ja kourittiin ja kiihotettiin.

Loppujen lopuksi miehet antoivat minunkin laueta, makasin kahden miehen välissä, ja yksi jalkojeni välissä. Yksi mies suuteli minua, toinen purki narut rinnoistani, ja hyväili niitä hellästi suudellen ja imien. Kolmas mies nuoli märkää, spermaista pilluani, kiihotti klitoristani kielellään, upotti sormensa pilluuni, yksi kerrallaan, kunnes siellä oli koko käsi. Hitaasti nyrkillään naiden ja nuollen klitoristani, kahden muun miehen hyväillessä rintojani, ja isännän valvovan katseen alla minä lopulta laukesin niin, että huutaessani orgasmini pyörteissä minä pyörryin.

Kun heräsin, olin omassa hytissäni. Minut oli pesty ja peitelty omaan vuoteeseeni. Yöpöydällä oli yksi ruusu. Kietouduin takaisin peitteisiin ja nautin ajatuksesta, mitähän seuraavaksi?

2 kommenttia: