torstai 30. heinäkuuta 2009

Päiväfantasia

Tarinani on omistettu hyvin tärkeälle miehelle minun elämässäni... ;)


Oltiin tultu mökille edellisenä iltana...lojuttu takkatulen loisteessa ja vaan juteltu...Opeteltu tuntemaan toisiamme...Sitten vaan yhteisestä sopimuksesta menty nukkumaan...

Heräsin aamulla...Katselin sinua...Olet hurjan suloinen nukkuessasi, kun maailman murheet eivät paina mieltäsi, otsan kurtut ovat oienneet ja kasvosi ovat rennot ja unesi hyvää... Katselen sinua ja nautin olostani.

Sinä avaat silmäsi...Katsot minua silmiin, hymyilet...Huomenta, sinä sanot...Minä painan sormeni sinun huulillesi, ja kuiskaan:Hyss... Työnnän sinut hellästi selälleen, ja nousen päällesi istumaan...Painan sormeni luomiesi päälle...suljen silmäsi...Sinä yrität taas sanoa jotain, ja uudelleen painan sormeni huulillesi ja sanon: Hyss....

Suutelen sinua...pieniä helliä suukkoja..aloitan toiselta ohimoltasi, ja suutelen otsaasi, toiselle ohimolle saakka. Luomet, nenä, posket...pieniä suukkoja satoja...Leuka, kaula, rintakehä...työnnän sormeni sinun sormiesi lomaan ja levitän kätesi. Suutelen ensin oikean käden jokaisen sormen, ranteen, kyynärtaipeen, kainalon...Luoja miten hyvälle sinä tuoksut, ajattelen itsekseni...Sitten vasen käsi...sama käsittely, helliä suukkoja...Kyljet...sinä väriset...Suukottelen sinua...Sinä...nautit...hiljaisuudesta...ja hellyydestä...

Otan oikean kätesi käteeni...suukottelen sormiasi...Mitään sanomatta, varoittamatta upotan etusormesi syvälle suuhuni...Imen sitä...Nuolen...Sitten keskisormen lisäksi...Imen niitä hellästi, mutta vaativasti...Seuraan ilmeitäsi...Sinä taistelet itseäsi vastaan...haluaisit nähdä, avata silmäsi ja katsella miten sormesi uppoaa suuhuni...

Tunnen pakaroitani vasten, miten kalusi heräilee, se vastaa huulieni kutsuun...Imen sormiasi lisää, kovemmin...Ja tunnen miten kalusi kovenee ...Sinä liikautat lantiotasi...Minä vastaan liikkeeseen imemällä vielä kovemmin sormiasi... Sitten nostan lantiotani, työnnän suussani olleet sormesi yhdellä työnnöllä pilluuni....Olen kostea, kiimasta...Haluan sinut, nyt...Otan sormesi pois, ja tartun kaluusi, asetan sen pilluni huulille ja ....istun päällesi...
Kalusi uppoaa sisääni yhdellä kertaa, syvälle...En päästä ääntäkään, alan vaan liikutella lantiotani kaluasi vasten..Hitaasti, pehmeästi...Nautin tunteesta, kuinka kalusi liikkuu pilluni sisällä...Suljen silmäni...

Nostan kätesi rinnoilleni...Sinä hyväilet niitä, hellästi...Silmät suljettuina molemmat, nautimme kosketuksesta, liikkeestä, nousevasta kiihkosta. Ehkä tätä oli odotettu liian kauan, tai kenties vaan kiihko oli liian suuri, mutta sinä jähmetyt allani, pysäytät minut ottamalla lantiostani kiinni, sitten työnnyt yhdellä kovalla työnnöllä vielä syvemmälle sisääni, ja voihkien laukeat pitkin ja voimakkain sykäyksin sisääni. Jään päällesi, painan pääni rintaasi vasten, ja kuuntelen sydämesi sykettä. Se tuntuu hakkaavan rinnassasi aikalailla.

Sinä kutistut sisälläni, ja valut pikkuhiljaa ulos minusta. Kellahdan viereesi, kiedon itseni sinun ympärillesi, suutelen sinua, ja nukahdan...

Unen läpi minusta tuntuu, että minua katsellaan. Avaan silmäni...Sinä istut vierelläni..Katselet minua...Hymyilen...Sinä et kuitenkaan vastaa hymyyni. Katseesi on nyt toisenlainen, ja tiedän, että nyt olisi nartun aika löytää paikkansa.

Sinä käännät minut vatsalleen. Otat käteni ja sidot ne vuoteen päätyyn kiinni. Sen jälkeen sinä sidot jalkani vuoteen jalkopäähän. Jätät kuitenkin jalkoja sitovat köydet sen verran löysälle, että saat minut kontilleen vuoteen päälle. Nostat peppuni vielä ylemmäs, ja läimäiset kokeilevasti takamustani kämmenelläsi. Miellyttävä kuumotus leviää pitkin pakaraani.

Sinä pyörität kättäsi pakarani päällä, ja läimäiset uudestaan. Ja uudestaan. Vuorotellen hellä kosketus, ja läimäys. Kuumotus muuttuu miellyttävästä lievästi kivuliaaksi. Samalla kuitenkin kiihottavaksi. Välillä lopetat läimäyttelyn, ja työnnät kätesi jalkojeni väliin. Tunnustelet pilluani, onko se jo kostunut. Tosin sieltä kyllä valuu sinun aikaisemmat spermasi, mutta tunnen itse vatsanpohjassani sellaista värinää, että varmasti olen kostunut myös omasta takaa. "Vieläkö narttu tahtoo lisää?", kysyt minulta. Nyökytän päätäni. Uusi läimäytys pakaralle, nyt kaikkia edellisiä kovemmin:"Vastaa, narttu!", sinä tiuskaiset minulle. "Kyllä herrani, kiitos herrani", vastaan kiiman värisyttämällä äänellä.

Tilanne on minulle uusi, en ole ollut tällä tavoin sidottuna, saati piestävänä, ja se kiihottaa minua kovasti. Sinä nouset vuoteeseen taakseni. Työnnät kalusi märkään pilluuni, kertatyönnöllä. Sitten työnnät peukalosi kalusi viereen, kostutat sen pillustani valuvissa nesteissä, ja alat upottaa sitä peppuuni. Säälimättä ohitat sulkijalihaksen vastustuksen. Liikutat kulliasi sisälläni ja peukaloa pepussani. Samalla läimit pakaroitani toisella kädelläsi. Minä huohotan kiimassani. Sinä runnot pilluani, ja anukseeni työntyy nyt kaksi sormea. Jatkat naimistani yhä nopeammin. Tarraat toisella kädellä hiuksistani, kiskot päätäni taaksepäin. En voi enää mitään, vastaan työntöihisi perse villisti pyörien ja pyydän lisää, kovempaa. Sinä lisäät vielä voimaa työntöihisi, ja sormesi raiskaa anustani yhä kovenevalla tahdilla. Minä haluan huutaa, mutta en uskalla. Raivoisa naintisi saa minut aivan mielettömän kiiman valtaan, ja uikutan hallitsemattomasti allasi. Sinä revit hiuksistani, ja nussit minua. Iho hakkaa ihoa vasten. Minä...tulen...laukean huutaen sinun allasi, sinä työnnät kullisi sisään vielä muutaman raivoisan työnnön ja laukeat sisääni yhtä kovasti huutaen. Rojahdat selkäni päälle huohottaen. Minä valun painostasi ja voimien huvettua alas vatsalleni. Pakaroitani kuumottaa, päänahkaani tykyttää, ja pilluni sykkii kullisi ympärillä orgasmini jälkimainingeissa.

Nouset jossain vaiheessa päältäni. Irrotat siteeni ja menemme yhdessä suihkuun. Pesen sinut, hellästi päästä jalkoihin. Suihkun lattialla kyykistyn eteesi ja otan kalusi suuhuni. En voi vastustaa kiusausta. Sinä nojaat seinään silmät ummessa ja annat minun imeä itseäsi. Minä imen, nuolen ja hyväilen sinua sormin kunnes laukeat suuhuni, jo kolmannen kerran aamun aikana.

Teemme yhdessä aamiaista, istumme mökin terassille syömään sitä ja katselemaan tyyntä järven pintaa. On kauniin päivän aamu, ja se ei olisi voinut paremmin alkaa.

Kävelemme järven rannalla, käsi kädessä. Juttelemme kaikenlaista, mitä mieleen sattuu. Istumme välillä rantakivillä, nojailemme toisiimme. Nautimme hiljaisuudesta. Ei ole kiirettä minnekään, olemme vaan..kaksin...tässä maailmassa...

Suutelet minua, suutelusi voima ja kiihko kertoo minulle, että haluat taas. Lasken housuni alas, ja istun päällesi. Pilluni on kostea kaiken aikaa, minulla on kestokiima päällä. Kierrän käteni niskasi taakse ja alan lypsää sinua lantioni edestakaisella liikkeellä. Sinä otat molemmin käsin pakaroistani kiinni ja liikutat minua päälläsi. Sinun antamallasi tahdilla nain sinun kulliasi, silmät ummessa, kourat täynnä sinun hiuksiasi. Kun otteesi pakaroissani hieman heltiää, nousen kyykkysilleni kalusi päälle ja nain tästä asennosta, nostaen ja laskien pyllyäni kulliasi vasten. Sinä tuijotat minua silmiin, ja sitten näen sen katseestasi, välähdyksenomaisesti...Kuin pieni poika, uskomatta tapahtuvaa, sinä paljastat hetkeksi sisimpäsi ja laukeat sitten voihkien sisääni. Painan pääsi rintaani vasten, ja annan sinun rauhoittua pienestä kuolemastasi syleilyssäni. Hiljaa hyväilen hiuksiasi ja suukottelen sinua. Nousen päältäsi pois, kun olet rauhoittunut ja astelen järveen pesemään itseni. Sinä katselet kuinka huuhtelen pilluani kylmällä vedellä ja hymyilet minulle.
Kävelimme hiljaisina takaisin mökille...Sinä olit hieman hämmentynyt, enkä ymmärtänyt miksi..Olinhan minä kertonut sinulle olevani hyvinkin seksuaalinen, ja ikuisessa kiimassa. Etkä sinä itsekään ollut sanonut olevasi mikään hiirulainen seksin suhteen...Päinvastoin...

Päästyämme mökille sinä menit lämmittämään saunaa, ja minä menin valmistamaan meille jotain syötävää. Olit edelleen hyvin hiljainen, kun söimme, vastailit kyllä kysymyksiini, ympäri pyöreästi, mutta et ollut niin puhelias kuin aamulla...Aloin olla itsekin jo hieman hämmentynyt, ilmeisesti minä en ollutkaan sinun toiveittesi mukainen, tai sitten minä olin jotenkin loukannut sinua.

Menimme yhdessä saunaan, istuimme lauteilla vierekkäin ja nautimme löylyistä. Yritin koskettaa sinua, mutta sinä väistit kosketustani. Tunsin palan nousevan kurkkuuni, sinä olit niin etäinen ja se loukkasi minua. Lähdin yksin pesulle, kietaisin pyyhkeen ympärilleni ja menin mökkiin. Heittäydyin vuoteelle pohtimaan, missä ihmeessä olin nyt mokannut?

Mökin ovi aukeni, ja kuulin sinun äänesi. "Mitä sinä sanoit?", huikkasin sinulle. Mutta sinä et ilmeisesti puhunutkaan minulle, sillä makuuhuoneen ovella seisoi sinun lisäksesi toinenkin mies. Vedin päiväpeittoa ylleni, olin hieman hämilläni. "Ehei, narttuseni", sinä sanoit karhealla äänellä ja jatkoit:"Peitto pois ja itseasiassa myös pyyhe pois." Tuijotin sinua hölmistyneenä. "TOTTELE, NARTTU!", sinä tiuskaisit ja kiskoit peitot ja pyyhkeen päältäni.

Toinen mies seisoi oven suussa ja tuijotti minua. Yritin häpeillen peitellä itseäni, mutta sinä olit jonkinmoisen vimman vallassa, suorastaan vihainen minulle, tartuit käsiini ja vastusteluistani huolimatta sidoit käteni sängyn päätyyn kiinni. Nyt yhdessä ja suoraan ylöspäin. Istuit sängyn laidalle ja se toinen mies istui toiselle puolelle. "Heikki...", minä kuiskasin, mutta katsoit minua pitkään ääneti ja puistit vain päätäsi. "Sinä et siis aio uskoa, mitä minä sanon, senkin narttu!", sinä huokaisit, nousit ylös, pengoit kaappia vähän aikaa ja tulit takaisin viereeni. Kädessäsi oli suukapula. Huolellisesti kiinnitit sen suuni päälle, pallo suuhun, hihnat pään yli, korvien takaa ja leuan alta kiinni. Kiristit sen vielä takaa uudelleen niin, että en saanut kuin möngerrettyä jotain epäselvää kapulan alta. "Eiköhän nyt pysy nartun suu kiinni?", sinä tuumasit.

Toinen mies oli hiljaa seurannut vierestä Heikin ahertamista. Nyt kun suuni oli kapuloitu ja käteni sidottu tiukasti sänkyyn pääni yläpuolelle, mies kääntyi sinun puoleesi ja sanoi: "Ja tälläkö sai nyt sitten tehdä mitä halusi?" Sinä nyökkäsit totisena, nousit ylös ja poistuit huoneesta.

Kauhu levitti silmäni, ja yritin mongertaa jotain kapulan alta, heiluttaen samalla päätäni sängyssä edestakaisin. Mies vain hymyili minulle irstaan näköisenä, ja työnsi sen enempiä sumeilematta kätensä jalkojeni väliin. "Hmm...kiimanen narttu mokoma, ja puistelet päätäsi vielä", mies sanoi ja levitti jalkani levälleen. Yritin sulkea niitä, mutta mies, varoittamatta, löi minua sisäreisille, kovasti. "Jalat levälleen ja HETI!", mies tiuskaisi minulle. Tottelin peloissani, ja levitin jalkojani. "Kunnolla!", mies sanoi ja löi uudelleen minua reiden sisäpinnalle. Nyt levitin jalkani niin levälleen kuin pystyin, sillä miehen lyönnit tuntuivat kivuliailta.

Miehellä oli kassi jalkojensa juuressa, ja sieltä hän kaivoi pienen piiskan. Piiskassa oli päässä leveämpi nahkaläpyskä. Sillä mies alkoi läpsiä ensin rintojani, vuorotellen, sitten vatsaani, reisiäni ja lopulta hän lätki paljasta pilluani. Lyönnit eivät olleet kovia, mutta lyönti lyönnin jälkeen ne kihelmöivät ihollani enemmän ja enemmän. Mies levitti pilluni huulia erilleen ja löi latkällä klitorikselleni muutaman kerran. Sävähdin, samalla kertaa kiimasta ja kivusta. "Heh, narttu taitaa pitää tästä", mies tuumasi ja löi vielä uudelleen paljasta pilluani, kerta toisensa jälkeen. Ja joka kerta, kun yritin vaistomaisesti sulkea jalkojani, lyönti oli edellistä kovempi. "Käännyhän narttu ympäri, ja kontillesi", mies sanoi.
Koska käteni oli sidottu pään yläpuolelle yhteen, pystyin kääntymään vatsalleni. "Perse pystyyn senkin kiimavittu", mies komensi ja lisäsi pontta sanoilleen lyömällä minua perseelle oikein kipakasti. Nostin nopeasti perseeni ylös, ja asetuin kontilleen miehen eteen.

Mies kaiveli taas laukkuaan, ja otti sieltä nyt jonkinlaisen raipan ja karttakepin välimuodon. Silmäni pullistuivat kauhusta, kun sivusilmällä näin sen. Ja sitten alkoi viuhuminen. Keppi näpsähteli pakaroilleni kerran toisensa jälkeen ja minä vapisin kivusta...ja kiimasta. Mies lopetti välillä pieksemisensä, ja työnsi sormensa pilluuni, kuin testatakseen, miten kiimassa tosiaan olen. Ja olinhan minä. Mahlani valuivat pitkin pillunhuulia, ja mies runkkasi rajusti pilluani muutaman työnnön, jatkaakseen sitten taas raipallaan pieksämistä.


Sinua ei näkynyt. Minä olin toisaalta ihan kiimoissani, ja toisaalta ihmeissäni, miksi teit minulle näin.

Mies kaiveli taas laukkuaan. Nyt laukusta kaivautui esiin kaulapanta, johon oli sidottu köysi. Mies laittoi pannan kaulaani, ja veti narun selkäni päälle. Sitten laukusta nousi jokin kummallinen metallihäkkyrä. Mies esitteli sitä minulle. "Katsohan narttu, tästä kaikki kiltit nartut tykkää, ja tottelemattomatkin oppivat tykkäämään". Tuijotin kapistusta. Sen toisessa päässä oli pieni lenkki, ja suora pätkä taipui toisesta päästään melkein 180 astetta, ja siinä päässä oli pyöreä tappi.

Mies otti laukustaan jotakin, levitti sitä pakaroilleni, (liukastetta!, mielessäni välähti ja jäykistyin paikalleni)ja runsaasti peppureikäni päälle. Sormi upposi sisääni sumeilematta, persereikääni leviteltiin armotta, ensin yhdellä, sitten kahdella ja lopulta kolmella sormella. Mumisin kapulani alla...Sitten mies otti sormensa pois ja kaivoi metallihäkkyrän esiin. Hitaasti mies painoi häkkyrän tappipään perseeseeni. Liikutti sitä siellä edestakaisin... sisään...ja ulos...Kunnes jätti sen perseeseeni. Sitten mies otti kaulapannastani tulevan narun ja nypläili jotakin selkäni päällä. Kun näpertely loppui, mies nykäisi narusta. Tunsin miten kaulapanta kiristyi kaulani ympärillä ja samalla tappi perseessäni nuljahti edestakaisin.

"Alahan Heikki tulla tänne nyt", mies huusi. "Sun huorasi on täällä valjastettuna kunnon rodeota varten" Tulit makuuhuoneeseen ja tuijotit irvokasta näkyä. "Piteles tota tammaa sen aikaa kun minä riisun", mies sanoi sinulle ja tarjosi narun käteesi. "Itse asiassa, tää tamma on niin vikuri, että voisit vaikka pikkasen piiskata sitä siinä odottaessas", mies naurahti ja ojensi piiskan sinulle.

Tuijotit piiskaa hetken. Sitten läväytit sillä pakaralleni. Kuumotus levisi taas pakaralleni, ja toiselle. Ja sinä löit uudestaan ja uudestaan. Välillä nykäisit narusta, kuin muistuttaaksesi, että kuka on "ohjissa".

Mies riisui vaatteensa, ja ohjasi sinut sitten pois tieltään. "Mene sen huoran etupäähän ja katso mallia, miten tämä homma hoidetaan", mies sanoi sinulle. Mies otti narusta kiinni ja nykäisi oikein kunnolla. Ähkäisin kapulani alla. Sitten mies tunkeutui pilluuni yhdellä työnnöllä. Ja aloitti raivoisan naimisen takaapäin. Vuoroin hän työnsi kullinsa sisääni, ja kiskoi narusta. Edestakaisin. Sinä seisoit vuoteen vieressä tuijottamassa. Sitten riuhdoit kapulan irti pääni ympäriltä ja asetuit eteeni kontilleen. Työnsit kalusi, joka seisoi aivan kivikovana, suoraan kurkkuuni, tarrasit hiuksistani kiinni ja aloit nussia suutani. Vuoroin nussit rajusti, ja välillä painoit suuni syvälle nivusiisi, niin että kalusi kärki oli syvällä nielussani. Ja samaan aikaan toinen mies nussi minua kuin vierasta sikaa takaapäin, repi narusta ja lätki avokämmenellä persettäni. Olin tukehtua sinun kaluusi, kuola valui suustani aivan solkenaan vuoteelle ja tyrskin ja pärskin imiessäni kaluasi kuin viimeistä päivää. Molempien miesten kliimaksi läheni, ja molemmat takoivat tahollaan kulleillaan minua. Ja häkkyrä perseessäni tuntui repivän minut kahtia.

Sinä laukesit suuhuni huutaen kovalla äänellä, ja toinen mies laukesi heti perään pilluni perukoille nylkyttäen kuin koira selässäni. Te molemmat vetäydyitte sisältäni, mutta kun olin laskemassa persettäni alas, toinen mies nykäisi häkkyrän narusta ja tiuskaisi:" Kukas huoralle antoi luvan persettään laskea?" Nostin kuuliaisesti perseeni takaisin ylös, ja jäin häkkyrä perseessäni kontilleen vuoteelle, kun mies johdatti sinut pois makuuhuoneesta.

Seuraat miehen perässä muualle mökkiin..Kuulen tiukkaa keskustelua, mies on selvästi sinulle vihainen jostakin...Mieleeni välähtää, josko minä olen sen pettymyksen aiheuttaja. En olekaan ollut kuin kunnon narttu, päinvastoin, oikein tottelematon ja niskuroiva. Olen edelleen kontillaa vuoteella, kädet sidottuna ja perse pystyssä, ja päätän pysyä samassa asennossa vaikka koko illan, jos niin vaaditaan. Aion osoittaa sinulle, että minusta saa mieleisensä nartun, en tahdo tuottaa sinulle pettymystä.

Tulette takaisin makuuhuoneeseen. Olen edelleen määrätyssä asennossa, pää nöyrästi alaspäin. "Toimitahan nuo välineet takaisin sitten kun koulutus on ohitse", mies tokaisee sinulle, "Jollet välttämättä halua pitää ne tätä huorapersettä varten ", mies jatkaa ja läväyttää minua avokämmennellä todella lujaa pakaralle. Vavahdan kivusta, mutta en sano sanaakaan.

Mies kerää vaatteensa, pukeutuu ja lähtee. Eteisessä sinä saat vielä tiukkoja ohjeita nartun koulutuksesta mieheltä, sitten ovi kolahtaa ja mies on mennyt.

Minä lasken pääni vielä nöyremmin alas. Odotan sinun rangaistustasi, sillä sinä olet varmasti pettynyt minun käyttäytymiseeni. Olen ollut häpeäksi sinulle.

Sinä seisot vuoteen vieressä. Tunnen katseesi polttavana ihollani. Kosketat pakaraani..Jännityn paikalleni, odottamaan iskuasi. Pidätän hengitystäni, vapisen. Mutta sinä irrotat persehäkkyrän, otat sen pois sisältäni, sitten irroitat kaulapannan, ja käsistäni narut. Istut vuoteen laidalle ja käännyn sinuun päin.

Sinä...itket...kyyneleet valuvat pitkin poskiasi. "Heikki....mikä sinulla on?", kysyn hiljaa. "Olinko noin suuri pettymys sinulle...Minä lupaan..Minä vannon, että minusta tulee vielä kunnon narttu sinulle. Anna anteeksi, että en osannut olla tahtosi mukainen." Sinä vain tuijotat minua ja kyyneleet valuvat edelleen poskillesi. Kosketan poskeasi, ja purskahdat itkuun. Olen täysin ymmällä. Minuakin alkaa kuristaa kurkusta, kun katselen sinun purkaustasi. "Heikki-kultaseni, kerro nyt minulle, mitä minä tein väärin?", minä kuiskaan värisevällä äänellä.

Sinä silität hiuksiani, kosketat poskeani hellästi. "Anna anteeksi", sinä sanot. Minä olen yhä enemmän ymmälläni ja katson sinua kummastuneena. "Anteeksi mitä?", minä kuiskaan hiljaa. "Että tein sinulle näin...Anteeksi....", sinä vastaat. "Mutta ethän sinä tehnyt mitään", minä sanon. Ja sinä pudistat päätäsi. "Minun olisi pitänyt tietää, minä en pysty jakamaan sinua kenenkään kanssa...Tämä oli kauhea erehdys...", sinä kuiskit ja vedät minut lähellesi. Nyt minä en ymmärrä sitäkään vähää. "Heikki, oletko sinä ihan hassuksi tullut?", minä kysyn. "Sinähän puhut ihan hölmöjä nyt. Tämähän oli vain sessio, et sinä minua tällä tavalla menetä, rakkaani. Sinä vain annat minut toisen käytettäväksi. Ei se ihminen minun tunteitani omista, minä olen vain narttu. Reikä...Kolo, joka on annettu käytettäväksi.Rauhoitu hyvä mies, minä en ole vahingoittunut millään tavalla ja olen edelleen sinun narttusi ja sinun rakastajattaresi, niin kauan kuin sinä haluat". Hyväilen kasvojasi, suutelen sinua, nostan katseesi kohtaamaan silmäni. Hymyilen sinulle rohkaisevasti. "Se...se paskiainen löi sinua...saakelin sadisti", sinä jupiset. Ja minä hymyilen sinulle. "Se on kultaseni joskus nartun kohtalo...Jos ei osaa käyttäytyä.. Pitäisiköhän minun niskuroida sinullekin hiukan, että saisit jonkinlaisen otteen minusta?"

Sinä kohautat olkiasi...Vedän sinut viereeni vuoteelle. Otan sinut kainalooni, silittelen hiuksiasi. Sinä rauhoitut viereeni. Kierrät kätesi ympärilleni. Minä makaan hetken hiljaa, sitten kuiskaan sinulle: "Pitäisiköhän sinun tarkastaa, mitä leluja se mies jätti sinulle... kouluttamistani varten?"...
Sinä kavahdat taaksepäin sylissäni. "Eikö tuo äskeinen riittänyt sinulle?", kysyt minulta yllättyneellä äänellä. "Ehkä se riitti minulle, mutta riittikö se sinulle?", kysyin hiljaisella äänellä. "Kyllä riitti tälle päivälle", sinä vastaat vakaalla äänellä. "Hyvä on...jos sinusta siltä tuntuu, niin tule sitten takaisin syliini", vastaan ja vedän sinut takaisin rintaani vasten. Hyväilen sinua hellästi, suukottelen hiuksiasi ja vaivut rauhalliseen uneen kainalossani. Hymyilen hiljaa itsekseni, sinä olet niin suloinen, niin hellyttävän aito ja suora. Nukahdan itsekin...

Herään yöllä siihen, että et ole vuoteessa enää. Nousen ylös, ja hipsuttelen etsimään sinua. Sinä istut takkahuoneessa, ja miehen jättämä kassi on jaloissasi. Sinä pitelet kädessäsi jättimäistä dildoa, ja lattialle olet levittänyt aikamoisen kokoelman erilaisia sidontavälineitä. Katselen sinua hetken oven suusta, ja sitten kysyn:"Löytyykö mitään mielenkiintoista?" Sinä hatkähdät, kuin pieni poika pahan teosta yllätettynä, kunnes huomaat hymyn huulillani. "Löytyyhän täältä, kaikennäköistä", sinä vastaat ääni käheänä. "No, tahdotko sinä kokeilla niitä?", kysyn ja polvistun eteesi. "Oikeastiko?", sinä ihmettelet. "No oikeasti tietenkin, senkin hupsu", minä naurahdan sinulle.

Otat käteesi käsiraudat, ja katselet minua. "Miten haluat ne?", kysyn ja tarjoan käsiäni sinulle. Sinä pyydät minua kääntymään, ja sidot käteni selän taakse. Kuuntelen, miten säälimättömästi raudat naksahtelevat kiinni. Sitten pyydät minua kääntymään kyljelleni lattialle. Olen edelleen alasti, ja käyn takkahuoneen paksulle matolle kyljelleni. Sinä raudoitat jalkani nilkoista. Sen jälkeen sinä otat kettingin lattialta, ja kaksi munalukkoa, ja sidot kettingin toisella munalukolla nilkkarautoihini, ja toisella munalukolla käsirautoihini niin, että makaan lattialla kyljellään nilkat ja ranteet yhdistettynä noin kolmenkymmenen sentin kettingillä toisiinsa. "Eihän sinun ole paha olla siinä?", kysyt minulta. "Heh, ei ole...ja lakkaa huolehtimasta, kyllä minä pärjään", vastaan.

Sinä otat laukusta jonkinlaisen vibraattorin. Hurautat sen käyntiin, ja nostat toista jalkaani. Työnnät vibran vasten klitoristani. Hitaasti pyörittelet sitä klittani päällä, välillä hyväilet pillunhuulia ja palaat sitten taas klitan kimppuun. Yritän painaa jalkojani vastekkain, mutta nojaat päällimmäiseen jalkaani kyljelläsi ja pakotat jalkani enemmän ja enemmän levälleen. Vibra alkaa aiheuttaa minulle mielihyvän tuntemuksia, jalkani leviävät kuin itsestään auemmaksi ja se kuin merkki sinulle. Sinä sammutat vibran ja laitat sen kassiin takaisin. Murahdan pettyneenä. Sinä naurahdat minulle;" Ei makeaa mahan täydeltä, täällä on vielä paljon kaikenlaisia leluja testaamatta" ja pengot taas kassia.

Yritän kurkistella, mitä sinä nyt olet löytänyt, mutta sinä olet näkökenttäni edessä tahallasi. Tunnen jonkin painuvan häpyni päälle. Kuin jonkinlainen kuppi. Sitten kuuluu pumppaavaa ääntä ja tunnen miten häpyäni ikäänkuin imee jokin. Yritän kurkkia, mikä ihmeen kapistus sinulla on, mutta sinä huomaat uteliaisuuteni, ja kaivat kassista siteen silmilleni. Taas kuulen pumppaavaa ääntä, ja pillun huuliani ja klittaani aivan vastustamattomalla voimalla imee jokin. Se tuntuu kummalliselle. Päästät imun irti, otat kuvun pois, ja tutkit pilluani sormillasi. Sitten lasket kuvun taas pilluni päälle ja nyt imet oikein kunnolla. Tunnen kuinka pilluni huulet ja klitta paisuvat imukupin sisällä. Luoja, miltä se tuntuu. Aivan kuin pilluni turpoaisi. Ja niinhän se tekeekin. Tosin minä en sitä näe, mutta sinä kuvailet pilluani minulle. Minua nolottaa. Miten se voi näyttää kauniilta sellaisen jälkeen, mutta utelias poika sinussa on herännyt ja tutkit minua hyvin tarkasti ja mielenkiinnolla.

Levitit pilluuni jotakin liukasta..Sitten upotit sormesi sisääni, tunnustelit edelleen turvoksissa olevaa pilluani ja klittaani, ja sitten tunsin pilluni huulilla venytystä. Sinä työnsit pilluuni jotain, ja mielessäni välähti kuva sinusta jättiläisdildo kädessä hetki sitten.

Dildo venytti turvonnutta pilluani, ja upposi vähä vähältä sisääni. Olin täynnä valtavaa dildoa, se tuntui täyttävän minut ääriä myöten. Liikuttelit sitä pikku hiljaa edestakaisin. Sitten työntösi muuttuivat nopeammiksi ja rajummiksi. Kuulin surinaa, ja tunsin miten painoit vibran taas turvonnutta klittaani vasten. Lantioni vastasi työntöihisi ja klitorikseni oli kuin tulessa vibran härnäävän kosketuksen alla. Nyt sinä et lopettanut kesken, vaan annoit minulle täyttymyksen, runkkasit minua edelleen, vaikka jalat täristen pyysin sinua lopettamaan. Et ollut kuulevinasi. Jatkoit vain edelleen klittani hieromista, yhä kovemmin ja dildo hakkasi pilluni pohjia niin että kuvittelin sen tunkeutuvan vatsalaukkuun asti. Laukesin uudelleen, huusin side silmillä, valitin ja rukoilin sinua lopettamaan. Mutta edelleen sinä vaan runkkasit minua...Lopulta minä laukesin niin kovin, että menetin hetkeksi tajuntani. Siinä vaiheessa sinä lopetit vihdoin ja viimein kiusaamiseni ja vedit jättidildon ulos pillustani. Vibra sammui, side silmiltäni poistettiin ja sinä irrotit minut kädet vavisten raudoistani ja kettingeistä.

Huohotin lattialla edelleen, en tahtonut selvitä orgasmien ilotulituksesta lainkaan. Sinä otit kiinni kainaloistani, nostit minut peppu pystyssä vasten takkahuoneen sohvaa, ja painoit kivikovan kullisi sisään märkään, turvonneeseen ja sykkivään pilluuni. Sinä nait minut pitkin ja voimakkain työnnöin. Otit kiinni hiuksistani, taivutit päätäni taaksepäin ja suutelit minua samalla, kun nait pilluani yhä nopeammassa tahdissa.

Ote hiuksissani tiukkeni, sinä nussit minua, ja taas minä lähestyin orgasmia. Sinä tunsit pilluni vaativasta sykkeestä, että laukeaisin näillä työnnöillä, ja runttasit itsesi pilluni pohjukoille yhdellä rajulla työnnöllä. Laukesimme yhtä aikaa, huutaen ja huohottaen.

Rojahdimme lattialle yhdeksi mytyksi, ja nukahdimme sylikkäin. Ihanaan tyydyttävään ja rentouttavaan uneen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti