torstai 30. heinäkuuta 2009

Ravintolakulttuuria saksalaisittain... ;))

Välillä täytyy turvautua livetarinoihin, tässä yksi sellainen...Henkilöitten nimet kaikissa livetarinoissani on muutettu tai niitä ei mainita ollenkaan, koska en halua loukata ketään...

Oli perjantai-ilta. Oltiin ystävättäreni kanssa laittauduttu iltaa varten. Työpäivä takana, suihku, pikkasen viinaa, tyttöjen drinksuja, meikkausta, hiusten laittoa ja vaatteet. Rintsikat, pikkarit, sukkahousut, musta lyhyt hame, ei mini kuitenkaan, paitsikka ja jakku. Kyllä kelpaa lähteä taas paikalliseen. Taksi oven eteen, ja XXX-kadulle kiitos, vakioravintolan ovelle.

Pieni hiprakka oli päällä, ja kunhan päästään sisään, niin baaritiskille ja minun oma paukku, kiitos. Mitähän siihen tulikaan?, kysyy tarjoilija. (komean näköinen tumma mies...uusi täällä)...Luettelen aineet ...ja hei...ei yhtään sokeria, kiitos. Olen riittävän makea muutenkin, kuittaan ja vinkkaan silmää. Tarjoilija mättää paukkuun aineet, ja minä maistan. Lisää sitruunaa kiitos. Ai siis sä olet noin makea, että pitää hapanta vaan saada, tarjoilija kuittaa. Vihdoin paukku on mieleinen, ja sitten aletaan zoomailla...

Ei ketään mielenkiintoista tällä hetkellä. Siispä keskitytään humaltumaan ja tanssimaan. Tanssin yhden tutun kanssa, johon olen ollut pihkassa joskus aikoinaan. Nukkunutkin sen vieressä, mutta en ole saanut kuin suukon. Mutta tanssia se osaa, ja pitää seuraa. Ja sen kaveri tanssittaa kanssa. Tässä ehdi edes juomaan, kun tanssia pitää kaiken aikaa. No, kyllä tässä ehtii, juodakin, ilta on vasta nuori.

Ei vieläkään ketään "varteen otettavaa" paikalla. Istun baaritiskillä ja katselen ympärilleni. Katse osuu tummaan mieheen baaritiskin toisella puolella. Mikäs? Katseet kohtaa, mutta ei...ei se minusta voi olla kiinnostunut, noin hyvän näköinen mies. Menen taas tanssimaan. Onpas tänään paljon tanssihaluisia miehiä, mutta mikäs siinä, rakastan tanssimista.

Palaudun baaritiskin äärelle. Mihinkäs se tumma komistus oikein?..katse etsii...No, arvasinhan minä. Tuolla se juttelee parin hyvän näköisen naisen kanssa. Tuijotan miestä hetken, ja taas hän katsoo minua suoraan silmiin. Mmm...luoja mitkä silmät...Voisin upota tuohon katseeseen. Hymyilen ja jatkan juttelemista ystävättäreni kanssa.

Mies katosi tiskin toiselta puolelta, ja sitten...Anteeksi....englanniksi. Korvan juuresta, olkaan koputetaan. Käännyn, ja siinä...se komistus seisoo vieressäni. Hei, sanon suomeksi. Hei, vaivalloisesti suomeksi ja sitten englanniksi, mitäs sinulle kuuluu?
Jutellaan englanniksi niitä näitä. Kysyn, lähtisikö mies tanssimaan. Ei, hän ei tanssi. Ai, ettet edes hitaita. Ei, ei edes hitaita. Taas minua haetaan tanssimaan, kohautan olkiani miehelle ja menen tanssimaan. Nyt se varmasti lähtee sillä aikaa, mietin harmistuneena. Mutta, siellä hän odottaa, kun tulen takaisin. Jutellaan lisää, saan kuulla että hän on keikkahommissa paikallisella tehtaalla, ja asuu tässä hotellissa. Niinkö, sanon ja hymyilen hieman kaksimielisesti. Pientä flirttailua, koskettelua...kuin ohimennen...Kädestä kiinni kun hän sytyttää tupakkani, kieli lipaisee ylähuulta kuin ohimennen. Miehen käsi viivähtää hetken reidelläni. Mmm...Ystävättäreni seuraa vierestä. Et kai sä saatana meinaa ton sakemannin mukaan vaan lähteä. Heh,kukaties...haittaakos se sinua? Ystävättäreni nakkelee niskojaan, ja menee tanssimaan kiukkuaan pois. Mies kysyy, suuttuiko kaverisi. Hymyilen ja sanon, että ainahan se kiukuttelee, jos minulla on jotain säpinää.

Ilta alkaa olla lopuillaan, käyn tanssimassa, mutta mies odottaa minua edelleen. Kun valomerkki tulee, ystävätärtäni ei enää näy missään ja mies kysyy minulta, haluanko lähteä hänen huoneeseensa vielä drinkille. Mikäs siinä, jos sinä tarjoat. Lähdemme hissillä hotellihuoneeseen. Hississä suutelemme ensimmäistä kertaa. Ja minä alan käydä hiukkasen kuumana.

Hotellihuoneessa potkaisen kengät jalastani, pudotan jakun tuolille ja käyn miehen kimppuun. Sananmukaisesti. Takki pois, avaan paidan nappeja. Paljastan karvaisen ja tumman rinnan. Ei mikään sixpäck-vatsa, mutta ei mikään pömppömahakaan. Mies seisoo edessäni, ilman paitaa. Suutelemme, hyväilen miehen rintakehää. Nuolen korvanipukkaa, kaulaa, imen nännin suuhuni.

Laskeudun polvilleni miehen eteen ja avaan housujen vetoketjun. Mies nojaa seinää vasten ja sulkee silmänsä. Otan kalun suuhuni, ja annan parastani. Tämän minä osaan, ja tätä miehet minulta haluavat. Uudestaan ja uudestaan. Imen miehen kalua, nuolen ja hyväilen. Mies laukeaa suuhuni jotain saksaksi mongertaen.

Sitten on minun vuoroni. Mies riisuu minut, paita pois, sukkahousut, pikkarit. Ei hametta eikä rintsikoita. Hän ohjaa minut vuoteen luokse ja kaataa selälleen vuoteelle. Hyväilee rintojani liivien läpi, nostaa rinnan liiveistä pois, imee nänniä. Ja toista. Kieli laskeutuu alemmas, hame nousee vyötärölleni, nostan peppuani sen verran, että sen saa pois edestä. Ja mies nuolee minua. Hellästi, sitten vaativammin, kieli koskettelee klitoristani, tunkeutuu sisääni, sormet tutkivat kosteaa koloani. Minä olen kiimassa, märkä ja halukas. Kiskon miestä päälleni, pyydän englanniksi häntä, fuck me. Mies nousee päälleni, ja alkaa naida. Ensin normaalisti, sitten takaapäin. Takaapäin naidessa sormi hakeutuu pepulleni, mutta minä menen karkuun. No, sanon tiukasti. Ei minun peppuuni. Mies nai minua pitkin ja voimakkain vedoin, mutta jättää peppuni rauhaan. Mies laukeaa sisääni, ja uuvahtaa viereeni vuoteelle.

Nukahdan...herään siihen, kun mies hyväilee minua takaapäin. Sormi työntyy spermasta liukkaaseen pilluuni, ja sitten mies työntyy minuun uudelleen takaapäin. Ja nai minua, kunnes laukeaa uudestaan. Mies menee suihkuun, minä kerään kamppeeni ja teen lähtöä. Ovella suudellaan ja hyvästellään. Nähdään kenties joskus, sen enempää ei sovita. Menen ulos hotellista ja pillu spermaa valuen hyppään taksiin ja ajelen ystävättäreni luokse.

Me tapasimme aina säännöllisin väliajoin, kun Saksasta oli taas tultava tänne komennukselle. Kerran mies vei minut ja ystävättäreni kaverinsa kanssa mökille, jonka tehdas oli hommannut komennusmiehille. Siellä naitiin ja saunottiin ja ryypättiin. Ja kerran hänellä oli mukanaan toinen mies, ja minä, tavan kiimainen narttu jo silloin, suostuin antamaan molemmille. Silloin toin miehen ainoan kerran omaan kotiini. Mutta, minä tapasin tulevan mieheni ja kiimaiset leikit saksalaisen kanssa loppuivat siihen. Kokemus sinänsä, eikä siitä paskan makua suuhun jäänyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti